Bekijk originele versie : Verblijfsvergunning lag al vier jaar in de la
Zaterdag 27 November 2004
Verblijfsvergunning lag al vier jaar in de la
Texel - Het Armeense gezin Ablahad heeft jarenlang voor niets strijd gevoerd voor een verblijfsvergunning: de vergunning bleek al vier jaar in een bureaula te liggen bij de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND).
Nadat het gezin deze week onverwachts een verblijfsvergunning kreeg, kwam twee dagen later, via de advocaat, een brief uit oktober 2000 van de IND boven water. Daarin werd het felbegeerde papiertje toen al toegekend.
Er is boosheid en verwarring bij de familie en bij woordvoerder M. Koenen. ,,Het is onbegrijpelijk hoe zoiets heeft kunnen gebeuren. Die brief is gewoon ergens in een la verdwenen. Vier weggegooide jaren voor Ablahad. Hij is nu veertig en had zich veel eerder kunnen laten omscholen.''
De IND kondigt desgevraagd een nader onderzoek aan.
Kijk dit was bij de PVDA niet gebeurd zo
Wat vinden jullie schade vergoeding wegen geestelijk leed of niet???
Want dat vind ik namelijk wel, zo'n gezin is ziek van de stress geweest
Groetjes Rosetta :engel:
Kijk dit was bij de PVDA niet gebeurd zoSorry Rosetta, hoe triest het geval ook is wat je beschrijft, de PVDA staat hier helemaal los van. Dit is een fout gemaakt door een ambtenaar. Die wisselelen niet mee als er nieuwe partijen in de kamer gekozen worden. Die houden hun baan ongeacht welke partij(en) het voor het zeggen hebben. Ambtenaren maken fouten (sommige met ernstige gevolgen), maar partijen kunnen daar niets aan veranderen, het is en blijft nou eenmaak mensenwerk.
Sorry Rosetta, hoe triest het geval ook is wat je beschrijft, de PVDA staat hier helemaal los van. Dit is een fout gemaakt door een ambtenaar. Die wisselelen niet mee als er nieuwe partijen in de kamer gekozen worden. Die houden hun baan ongeacht welke partij(en) het voor het zeggen hebben.
Nou er zijn leden genoeg vn de pvda die vrijwilligers werk doen.
En juist deze mensen helpen..en alles expliciet nazien.
En daar gaat het om..advocaat of niet...of Buro la..
Het gaat er om wat men kan doen en niet doet van daag aan de dag.
Ik zat 11 jaar in dit vrijwilligers werk..en deed niks anders..
Dan achter alles aan zitten...
Dat bestrijd ik ook helemaal niet. Maar met jouw uitspraak m.b.t. de PVDA wekte je de indruk dat dit niet gebeurt zou zijn als zij het voor het zeggen hadden gehad. En dat bestrijd ik wel. (Het is zelfs mogelijk dat de ambtenaar die de fout maakte zelf een PVDA stemmer is.)
De "Allochtonen" moeten niet denken dat de PVDA een goede partij voor ze is, ze proberen al jaren een achterban te creeren, ze maken de organisaties van de Allochtonen afhankelijk van Subsidies.
want stel je eens voor dat het met bijna iedereen Financieel/ Sociaal goed gaat in Nederland, wie stemt er dan nog op de PVDA?
In die lijn probeert de Pvda de "Allochtonen" te laten slapen,
Hierin moet ik Pim Fortuyn gelijk geven :)
Dat wil niet zeggen dat de VVD goed is voor de "Allochtonen" ;)
Het best is voor je eigen belangen opkomen in je eigen partij,
maar als je dat zegt dan betekent dat in de ogen van vele partijen en vooral van de PVDA, dat je voor segregatie bent.
Nebahat Albayrak(PVDA) kreeg spontaan last van der maandelijke probleempjes toen Nabil Marmouch zei dat je jezelf moet organiseren.
Je kan wel raden waarom.
Dat bestrijd ik ook helemaal niet. Maar met jouw uitspraak m.b.t. de PVDA wekte je de indruk dat dit niet gebeurt zou zijn als zij het voor het zeggen hadden gehad. En dat bestrijd ik wel. (Het is zelfs mogelijk dat de ambtenaar die de fout maakte zelf een PVDA stemmer is.)
Ik wek niet alleen de indruk het is namelijk ook zo..
ik heb inde 11 jaar dat ik als vrijwilligster werkte in het westen
oa achterstallige huursubsidie's achterhaald waar mensen
Recht op hadden..en de fout was van de vrom of verhuurder.
Of de belasting diensten..ook onterechte ontslagen en evt vergoedingen
Ik maakte er vlot een rechtzaak van en ik won ze altijd..
Fout..laksigheid terwijl de mensen het niet meer hadden en liepen
te stressen..toen had ik veel contact met Groen links.
Dus ik wek de indruk niet alleen...Het is een feit.!!!
ElAlamein
28-11-2004, 00:27
kijk eens naar mijn onderschrift!
@rosetta: Dat is feitelijk hetzelfde als wat je de vorige keer ook al schreef, maar dat is niet waar ik op doelde. Waar IK het over had was dat het helemaal niets had uitgemaakt als de PVDA (of welke andere partij dan ook) aan de macht was geweest.
@rosetta: Dat is feitelijk hetzelfde als wat je de vorige keer ook al schreef, maar dat is niet waar ik op doelde. Waar IK het over had was dat het helemaal niets had uitgemaakt als de PVDA (of welke andere partij dan ook) aan de macht was geweest.
PVDA medewerkers hebben namelijk veel vrijwilligers
dat is wat ik even duidelijk wilde maken,,
die zich voor deze mensen inzetten ;)
Ik vind het hoe dan ook heel erg hoor, en was niet nodig geweest.
Liefs Groetjes Rosetta:engel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.