Bekijk originele versie : Appie...
Miss_Banana
14-01-2003, 20:44
Appie Heijn zal in de zomer komen met een nieuw product in het assortiment. Het kleding assortiment welteverstaan, namelijk:
HET Albert Hoofddoekje!
Wat vinden jullie ervan dat Appie Heijn een hoofddoek gaat ontwerpen voor de Moslima's?
Jemal2002
14-01-2003, 20:45
Dirk had het eerder:D
Origineel gepost door Jemal2002
Dirk had het eerder:D
Bas van der heijden ook,,maar ja ze schijnen samen te werken :D
Miss_Banana
14-01-2003, 20:48
Ow, dat wist ik niet. :confused:
Hoorde vandaag op het nieuws hierover. Voor mij is het iets nieuws. Maar wat vinden jullie ervan? In jullie achterhoofd houdende dat het toch een Joods bedrijf is.
Jemal2002
14-01-2003, 20:50
Origineel gepost door Miss_Banana
Ow, dat wist ik niet. :confused:
Hoorde vandaag op het nieuws hierover. Voor mij is het iets nieuws. Maar wat vinden jullie ervan? In jullie achterhoofd houdende dat het toch een Joods bedrijf is.
Staat mooier denk ik..........maar een blauwe hoofddoek met AH erover heen??????? weet niet staat toch wel een beetje vaag ??????
maar leuk dat ze ook aan ons (de moslims) denken :D
:stout: hier moet een specifieke reden voor zijn
KI_kracht
14-01-2003, 21:06
bij AH gaat het natuurlijk om de concurrentie.
bij de meiden gaat het om het dragen van hoofddoek.
dus voor de twee kanten zit er voordeel in.
Miss_Banana
14-01-2003, 21:18
Origineel gepost door KI_kracht
bij AH gaat het natuurlijk om de concurrentie.
bij de meiden gaat het om het dragen van hoofddoek.
dus voor de twee kanten zit er voordeel in.
En helemaal nu Marokkanen toch al een 'hot item' zijn.
....ff voor de duidelijkheid; er komt volgens mij GEEN reclame op dat doekie!
....wel een afdruk van een dikke bromvlieg, zodat de filiaalhouders af en toe een legaal tikkie kunnen uitdelen ;)
al_hamka
14-01-2003, 21:29
Origineel gepost door Miss_Banana
Appie Heijn zal in de zomer komen met een nieuw product in het assortiment. Het kleding assortiment welteverstaan, namelijk:
HET Albert Hoofddoekje!
Wat vinden jullie ervan dat Appie Heijn een hoofddoek gaat ontwerpen voor de Moslima's?
:D Hahahaha wel een cool idee :hoera:
DESPERADA
14-01-2003, 21:30
Bij Appie gaat het er om dat ze genoodzaakt zijn dames aan te moeten nemen met hoofdoek door het personeels te kort....Dus tja dan maar hoofdoekjes aan nemen en bijpassende hoofdoekjes bij laten maken.....
Voor mij is het nu een feit dat werkgevers eerder dames zonder hoofdoek aan nemen dan met, vooral als het om een baan gaat waar niet erg veel verreisten voor nodig zijn zoals diploma, werkervaring etC.
Dus Bij Appie is het natuurlijk alleen maar eigen belang........
by the waY; deze zomer in marokko zag ik een Appie heijn hoofDoek rond lopen in maroC ;) Met het Appie LoGo en aL, Dus Die dingen gaan al sneL........
:rolleyes: ....Appie logo.....das vreemd, want in de krant las ik dat ze er geen logo op zetten :confused:
DESPERADA
14-01-2003, 21:36
Origineel gepost door Tijn
:rolleyes: ....Appie logo.....das vreemd, want in de krant las ik dat ze er geen logo op zetten :confused:
DaN bestond dit ontwerp al voor dit idee, Trouwens Het waS wel een Appie Hoofdoek, maar zo eentje die het personeel om hun nek knoopt..... Die vrouw deed creatief en maakte eR een hoofdoek vaN ;)
Jemal2002
14-01-2003, 21:39
wanneer zijn ze in de winkels verkrijgbaar????
Origineel gepost door DESPERADA
DaN bestond dit ontwerp al voor dit idee, Trouwens Het waS wel een Appie Hoofdoek, maar zo eentje die het personeel om hun nek knoopt..... Die vrouw deed creatief en maakte eR een hoofdoek vaN ;)
Die Moslima`s worden inderdaad steeds creatiever.......zag er vorige week eentje met een Appie onderbroek op d`er hoofd :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.