Bekijk originele versie : Wat vind jij nou van je MAROKKAANSE MEDEMENS?
OUJDA_PANTHERR
27-11-2004, 15:14
Gewoon eerlijk zijn, en uit al je gevoelens hierop. Wil je schelden, dan mag dat ook. Feel free :D
ElAlamein
27-11-2004, 15:23
lekkere troetel en knuffeldieren, mmmmmmm, bij mij staat er een pluchemarokkaan op de vensterbank, als teken van solidariteit, met onze zwaar gediskrimineerde, en onderdrukte marokaanse zusters en broeders!
Expres heb ik in de voortuin een galgje opgericht, met daaraan bengelend een pluche Ayaan, een pluche Wilders( met blonde lok!, ooit eens aangeschaft in het verleden!), Fatima Elastiek, en die gast van de EO!
Voor de galg ligt aan de rand van de vijver een Theo-pop, onder zo'n blauw lakentje, met een spriet eronder; het water in de vijver is roodgekleurd!
Donner staat glimlachend naast de galg als de Beul van Bagdad!
"iedereen die een afwijkende mening heeft wordt terrrrrrreurrrrgesteld"roept hij met zo'n bandopname apparaatje in zijn pluche buik!
Wael_progressiv
27-11-2004, 15:26
Ikzelf heb nog nooit problemen gehad met Marokkanen. De Marokkanen, en dat zijn er nog heel wat, die ik ken zijn stuk voor stuk aardige goed geintregeerde jongens en meiden die soms nog beter Nederlands spreken als NL'ers.
ElAlamein
27-11-2004, 15:27
oh ja, en vanmiddag koop ik op de zwarte Markt bij de islamitiese zendingsstalletjes zo een pop van die Verdonkhandniegeef Imam, die ze daar nu verkopen!
Die zet ik aan de andere kant van de Galg, terwijl ie zijn hand uitsteekt naar Donner!
ElAlamein
27-11-2004, 15:29
daarom, het zijn schatjes gewoon, en die paar figuranten in Sjoef sjoef habibi zijn echt niet representatief voor de grote meerderheid der marokkanen!
Er zijn gewoon een paar sukkels en heethoofden, maar ja, DIE VINDT JE OVERAL!
Je moet daar niet teveel de aandacht aan geven, dan is het hek van de dam, en volgen er meer
Honderd_Procent
27-11-2004, 15:36
Ikzelf heb nog nooit problemen gehad met Marokkanen. De Marokkanen, en dat zijn er nog heel wat, die ik ken zijn stuk voor stuk aardige goed geintregeerde jongens en meiden die soms nog beter Nederlands spreken als NL'ers.
Waar wonen die dan? Zeker in Wassenaer.
Autochtoon.com
27-11-2004, 15:39
Zijn een aantal rotte appels, die wij als autochtonen net zo goed in ons midden hebben. Het merendeel van de mocro's zijn gewoon toffe gasten imho.
Wael_progressiv
27-11-2004, 15:41
Waar wonen die dan? Zeker in Wassenaer.
Nee in Noord-Brabant natuurlijk, DE fatsoenlijkste provincie van Nederland. :hihi:
Honderd_Procent
27-11-2004, 15:42
Zijn een aantal rotte appels, die wij als autochtonen net zo goed in ons midden hebben. Het merendeel van de mocro's zijn gewoon toffe gasten imho.
Wat is imho? Zoiets als Kafir of zo, ik ben er niet zo in thuis
OUJDA_PANTHERR
27-11-2004, 15:45
Wat is imho? Zoiets als Kafir of zo, ik ben er niet zo in thuis
imho is in ieder geval niet marokkaans, anders zou ik het ook begrijpen :confused:
lekkere troetel en knuffeldieren, mmmmmmm, bij mij staat er een pluchemarokkaan op de vensterbank, als teken van solidariteit, met onze zwaar gediskrimineerde, en onderdrukte marokaanse zusters en broeders!
Expres heb ik in de voortuin een galgje opgericht, met daaraan bengelend een pluche Ayaan, een pluche Wilders( met blonde lok!, ooit eens aangeschaft in het verleden!), Fatima Elastiek, en die gast van de EO!
Voor de galg ligt aan de rand van de vijver een Theo-pop, onder zo'n blauw lakentje, met een spriet eronder; het water in de vijver is roodgekleurd!
Donner staat glimlachend naast de galg als de Beul van Bagdad!
"iedereen die een afwijkende mening heeft wordt terrrrrrreurrrrgesteld"roept hij met zo'n bandopname apparaatje in zijn pluche buik!
Zware jeugd gehad zeker. :rolleyes:
Radio-WAF
27-11-2004, 15:47
Nee in Noord-Brabant natuurlijk, DE fatsoenlijkste provincie van Nederland. :hihi:
Vooral tijdens de carnaval.
Aan mijn lijf geen polonaise.
Noord-Holland is de bom. :hoera:
imho is in ieder geval niet marokkaans, anders zou ik het ook begrijpen :confused:
imho : in my humble opinion , naar mijn bescheiden mening
OUJDA_PANTHERR
27-11-2004, 15:54
imho : in my humble opinion , naar mijn bescheiden mening
en dan ga jij ervan uit dat wij dat zo 1 2 3 wel weten ???? :hihi:
rookworst
27-11-2004, 15:54
Gewoon eerlijk zijn, en uit al je gevoelens hierop. Wil je schelden, dan mag dat ook. Feel free :D
Ik ken wel een aantal maroccies. Leuke mensen. Opvallend is dat ze niet islamitisch of geseculariseerd zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.