Bekijk originele versie : Nederlandse predikant maakt uitspraken over homo’s! Homo dreigen de samenleving………..
Jemal2002
14-01-2003, 20:26
Vandaag hoorde ik op de radio een bericht over een Nederlandse predikantd die uitspraken had gemaakt over homo en dat ze een dreiging waren voor de samenleving.
Verder zei hij dat ze een zieke afwijking hadden....................
Maar ik kan nu op internet er niks over vinden.............????
Hij woont ergens in Twente........
Als het een Imam was geweest was het al bij de 8 uur journaal en nova had gelijk een reportage gemaakt ervoor !!!!!
is toch ********** oneerlijk!!!!!!
Het leven is oneerlijk.. :(..
ga straks even naar het nieuws kijken..
ben benieuwd of ze er wat van zeggen..
ennuhh.. nog wat.. open deze topic ook bij actualiteiten.. ;)
Dihyaatje
14-01-2003, 20:41
zo is het nou eenmaal, maar wat vinden er jullie eigenlijk van
ik bedoel over zulke uitspraken doen in een als land als deze waarin zoveel verschillende mensen wonen?
Taseb7ant
14-01-2003, 21:08
Kijk als je een moslim bent ben je al zoiezo verdacht...als je dan nog uitspraken maakt wat niet volgens de Nederlandse normen en waarden vallen dan moet je een intergratie cursus volgen, want tja...daar ligt het probleem.......ben je Christelijke predikant die van de daken schreeuw dat homosexualiteit niet klopt...dan kan je weren door de verwijzen naar de vrijheid van meningsuiting........
Jemal2002
14-01-2003, 21:23
Nederland is krommer dan een banaan
http://www.cnn.com/HEALTH/9605/27/biotech.bananas/biotech.banana.jpg
Taseb7ant
14-01-2003, 21:30
http://www.hmh.slu.se/projekt/krom.jpg
De oorspronkelijke bewoners van Holland:D
Jemal2002
14-01-2003, 21:44
http://lankveld.vinden.nl/koe35.jpg
Een doorsnee nederlander op zijn vrije dag :D
Geloof dat veel Nederlanders balen dat er op de Veluwe nog een paar van deze malloten rondlopen, maar echt serieus worden ze niet genomen....ze zijn natuurlijk wel erg fout.
Dat zo`n Iman meer aandacht krijgt wanneer die zoiets roept heeft natuurlijk met de huidige Marokkanen-trend te maken, maar ook met het percentage dat zulke opmerkingen serieus neemt;
Vraag bijvoorbeeld aan de gemiddelde Nederlander wat ie van homo`s vind en stel dezelfde vraag dan eens aan de gemiddelde Marokkaan.......
DESPERADA
14-01-2003, 22:19
De AchterhoeK! Jaren geleden deed ook een pastoor zulke uitspraken....
Niemand die er naar om keek :jammer: TjaH zolang het maar geen moslim is die zulke ''afgrijselijke dingen'' zegt :rolleyes:
Origineel gepost door Tijn
Geloof dat veel Nederlanders balen dat er op de Veluwe nog een paar van deze malloten rondlopen, maar echt serieus worden ze niet genomen....ze zijn natuurlijk wel erg fout.
Dat zo`n Iman meer aandacht krijgt wanneer die zoiets roept heeft natuurlijk met de huidige Marokkanen-trend te maken, maar ook met het percentage dat zulke opmerkingen serieus neemt;
Vraag bijvoorbeeld aan de gemiddelde Nederlander wat ie van homo`s vind en stel dezelfde vraag dan eens aan de gemiddelde Marokkaan.......
Even voor de goede orde:"deze man IS niet fout en zeker niet natuurlijk fout".
Jij noch de meerderheid in Nederland bepaald wat fout is of wat een foute mening is.
Ik vind dat de ene man de andere in zijn **** racht namelijk heel erg fout.
En wat de gemiddelde Nederlander vind is niet belangrijk.
Want ik vind dat ook Nederland mensen moet beschermen tegen zichzelf.
Homosexualiteit leidt tot ontwrichting en uiteindelijk vernietiging van de samenleving.
En kom niet met het verhaal dat een ieder vrijheid heeft, want dat zou wel een erg krom beeld zijn gezien er in Nederland centraal gezag is kan er in Nederland nooit vrijheid zijn.
Hier heerst de dictatuur van de meerderheid waarbij de besluitvorming tot stand komt door middel van consensus.
Aan de andere kant: het is beter dat veel Nederlanders homo worden want dan worden er minder Nederlanders geboren, en word Nederland over tientallen jaren gevuld door moslims.
Ik zie niet in waarom deze man fout zou zijn.
Wie zegt dat en waar is het tastbaar bewijs dat deze man fout is.
Jemal2002
14-01-2003, 22:24
nog geen 10 jaar geleden was het nog taboe om over homoseksualiteit te praten en vele zagen het als een ziekte of afwijking aan. tegenwoordig is dat nog steeds zo maar de gemiddelde nederlander komt er niet eerlijk voro uit omdat het "politiek niet correct is"
Overal waar je komt (onder de hollanders) is het zo, homo is taboe en daar praat je niet over en je mag geen eigen mening hebben over homoseksualiteit je moet vrij denkend zijn erover.
Jemal2002
14-01-2003, 22:50
Daar zijn hollanders voor de Schijheilige
Origineel gepost door Jemal2002
nog geen 10 jaar geleden was het nog taboe om over homoseksualiteit te praten en vele zagen het als een ziekte of afwijking aan. tegenwoordig is dat nog steeds zo maar de gemiddelde nederlander komt er niet eerlijk voro uit omdat het "politiek niet correct is"
Overal waar je komt (onder de hollanders) is het zo, homo is taboe en daar praat je niet over en je mag geen eigen mening hebben over homoseksualiteit je moet vrij denkend zijn erover.
......Ik ben benieuwd waar jij zoal komt? Er zijn volgens mij een hoop Nederlanders openlijk homo. Ik hoor weinig mensen zich daar druk over maken. Natuurliijk zitten er ook ouders tussen die liever niet hadden dat hun zoontje opeens homo blijkt te zijn, maar noemen ze hun kind dat oppeens ziek?.....Volgens mij komt het in de meeste gevallen gewoon goed.
Helemaal wanneer je het met de Marokkaanse gemeenschap vergelijkt, hoe kan je dan verkondigen dat onder de Hollanders taboe is? Hoeveel Marokkanen durven er openlijk voor uit te komen?
En volgens mij mag iedereen in Nederland van homo`s denken wat ie wil, maar hele bevolkingsgroepen uitmaken voor ziek vinden Nederlanders niet echt gepast. Toen Fortuyn de Islam een achterlijke cultuur noemde, vielen daar ook heeeel veel Nederlanders over....
Jemal2002
14-01-2003, 22:58
......Ik ben benieuwd waar jij zoal komt? Er zijn volgens mij een hoop Nederlanders openlijk homo. Ik hoor weinig mensen zich daar druk over maken. Natuurliijk zitten er ook ouders tussen die liever niet hadden dat hun zoontje opeens homo blijkt te zijn, maar noemen ze hun kind dat oppeens ziek?.....Volgens mij komt het in de meeste gevallen gewoon goed.
Helemaal wanneer je het met de Marokkaanse gemeenschap vergelijkt, hoe kan je dan verkondigen dat onder de Hollanders taboe is? Hoeveel Marokkanen durven er openlijk voor uit te komen?
En volgens mij mag iedereen in Nederland van homo`s denken wat ie wil, maar hele bevolkingsgroepen uitmaken voor ziek vinden Nederlanders niet echt gepast. Toen Fortuyn de Islam een achterlijke cultuur noemde, vielen daar ook heeeel veel Nederlanders over....
Het is een blijft een feit..........homo worden niet makkelijk geaccepteerd door de mensheid marokkaan, nederlander, maak niet uit.
nu is het een trend bij de nederlandse cultuur om dit gewoon door de vingers te zien. Niet iedereen zal het accepeteren, en ik weet zeker dat het ook weer terug komt dat homo weer gezien worden onderdanen........
Vooral omdat de christelijke partijen weer in trek zijn..............normen en waarden willen ze handen haven. 2 zoenende homo's opstraat willen mensen niet zien...............
jij ook niet, en geef toe jij vind het ook niks .............2 mannen met elkaar..........
maar nederlanders zijn ook schijnheilig 2 manenn vinden ze vies en wagelijk maar 2 vrouwen.............ooooh dan willen ze het wel zien.
Ik vind beide gevallen niet kunnen.
En zoals ik al eerder heb vermeld nederlanders zijn zo krom als een banaan!
Origineel gepost door azrounehrie
Ik denk wel dat je te positief bent met deze reactie, ik geloof wel degelijk dat er nog genoeg Nederlanders zijn die niet neutraal over homo's denken maar ze weten ook dat het niet gepast is om dit openlijk toe te geven. Woorden als ******* en k*thomo horen we niet voor niks dagelijks.
Wel ben ik blij dat het als niet normaal wordt beschouwd als homo's belachelijk gemaakt worden.
Tuurlijk weten niet alle Nederlanders er mee om te gaan en wordt er veel over homo`s gegrapt (zijn natuurlijk vaak ook aparte figuren). Maar hoeveel Nederlanders hoor je zeggen (en denken, voor zover dat kan ;) ) dat homo`s ziek zijn? Niet alle Nederlanders zijn dol op homo`s, maar ze hebben weinig problemen om ze te accepteren....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.