Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokko en Tunesie willen de WK organiseren..

LZN
14-01-2003, 19:02

Marokko en Tunesie willen samen de WK organiseren.... dat lijkt me wel wat.... ;) op die manier maken ze grote kans....en Marokko alleen kan het niet aan vind ik.....

SweetRose
14-01-2003, 19:04
I dunno :D

mtalsi
14-01-2003, 19:04
Origineel gepost door elmarocani Marokko en Tunesie willen samen de WK organiseren.... dat lijkt me wel wat.... ;) op die manier maken ze grote kans....en Marokko alleen kan het niet aan vind ik.... En de finale wordt gespeeld in de stadion van Ain Zohra :D

MarocStar
14-01-2003, 19:05
Zeker een goed idee.

mtalsi
14-01-2003, 19:13

Origineel gepost door elmarocani nee joh!! in die stadion in driouch....ALBILAG... :D Wij hebben betere stadion dan jullie joh.. wij hebben tenminste een net in het doel, jullie niet :lekkerpuh p.s.: we moeten echt een keer tegen elkaar gaan voetballen Driouch-Ain Zohra

SweetRose
14-01-2003, 19:24
Origineel gepost door elmarocani Er is wel een grote kans dat ze ook in middar gaan spelen :D :bril: yeaaaahhhh :D hahah gekkerd.. als ze dan valle dan is het ni echt direct een zachte landing...:D met al dat zand en stenen ipv gras...:zwaai:

beppie_truus
14-01-2003, 19:26
Origineel gepost door elmarocani Marokko en Tunesie willen samen de WK organiseren.... dat lijkt me wel wat.... ;) op die manier maken ze grote kans....en Marokko alleen kan het niet aan vind ik.... ik hoop dat het ze lukt insallah

mtalsi
14-01-2003, 19:29
Origineel gepost door elmarocani ja dat kan zeker...aanstaande zomervakantie in marokko... en als jij een team hebt(zaal) dan regel ik wel een vriendschappelijk wedstijd.....of een toernooi hier in NL.;) ps: alleen mist mijn team op dit moment 3 jongens....die zitten vast :D In marokko niet man.. je weet die ibdarsen daar.. denk je dat je daarzo gerust tegen elkaar kunt spelen ofsjow.. hiet in nederland lijkt me strak.. ik heb een grote selectie dus voor mij geen probleem of er een aantal missen :D

SweetRose
14-01-2003, 19:38
Origineel gepost door elmarocani worden ze hard van... :D hehe voor de islamitische landen laat ik wel een dik tapijt zetten ofzo ok...:D

mtalsi
14-01-2003, 19:53
Origineel gepost door elmarocani wij hebben ook altijd invallers...dus je hoort nog van mij ;) wij winnen natuurlijk....echt wij hebben een heel sterke team :D bijna altijd in de finale.....zorg dat je goede jongens meeneemt.. Ik hoop voor je dat je beter kan voetballen dan je kunt opscheppen :D