Bekijk originele versie : Het is bijna onmogelijk om geen kruistocht tegen de Islam te voeren
Radio-WAF
27-11-2004, 00:33
Dankzij de vertegenwoordigers van de Islam vanuit de Marokkaanse hoek :hihi:
Radio-WAF
27-11-2004, 00:46
Levuh Ayaan
Ik persoonlijk zou zeggen: Lang Leve Ayaan. :nijn:
crescendo
27-11-2004, 00:51
Hoewel ik de politieke ideeën van Ayaan niet altijd deel, is ze een moedige vrouw die het lef heeft om, met gevaar voor eigen leven, misstanden aan de kaak te stellen. Precies het soort vrouwen waar autochtonen respect voor hebben. Het soort vrouwen dat in 1574 Alkmaar hielp verdedigen tegen de Spanjaarden.
Gezien de reacties op haar kanttekeningen bij de islam, heeft ze de vinger precies op de zere plek gelegd.
Radio-WAF
27-11-2004, 01:12
Het soort vrouwen dat in 1574 Alkmaar hielp verdedigen tegen de Spanjaarden.
Met olie en pek:hihi: (gesmolten kaas kenden ze toen nog niet. :D )
Gezien de reacties op haar kanttekeningen bij de islam, heeft ze de vinger precies op de zere plek gelegd.
Dat zou ik ook denken.
Met olie en pek:hihi: (gesmolten kaas kenden ze toen nog niet. :D )
Dat zou ik ook denken.
Vooral de olie en pek spreekt mij aan.
Gesmolten kaas, en kaas in het algemeen, blijkt geen goede bodem voor een gezonde leefwijze te zijn.
Kijk maar naar de schyf van 5 :stout:
Wat zijn jullie zielig zeg, blaffende honden bijten niet noemen ze jullie ook wel in NL.. :ego:
Radio-WAF
27-11-2004, 02:24
Wat zijn jullie zielig zeg, blaffende honden bijten niet noemen ze jullie ook wel in NL.. :ego:
Blaffende honden bijten wel/
Kijk maar theo van gogh, die is dood.
Er waren een hoop honden die blaften,
Er was er maar 1 nodig om hem zijn KEEL door te snijden. :nijn:
Fong_Hueng
27-11-2004, 08:19
Hoewel ik de politieke ideeën van Ayaan niet altijd deel, is ze een moedige vrouw die het lef heeft om, met gevaar voor eigen leven, misstanden aan de kaak te stellen. Precies het soort vrouwen waar autochtonen respect voor hebben. Het soort vrouwen dat in 1574 Alkmaar hielp verdedigen tegen de Spanjaarden.
Hahaha.
Sorry, ik moest echt lachen toen ik dat las. :p
p.s : die Ayaan heeft helemaal niets positiefs bereikt...er is nu een nog groter gat ontstaan te vallen tussen verschillende culturen in Nederland. ;)
Radio-WAF
27-11-2004, 12:24
Vooral de olie en pek spreekt mij aan.
Gesmolten kaas, en kaas in het algemeen, blijkt geen goede bodem voor een gezonde leefwijze te zijn.
Kijk maar naar de schyf van 5 :stout:
Ik zie mij op een hoge toren staan van een romantisch kasteel, vanwaar ik pek en olie gooi op barbaarse Berbers die onze schone blonde jonkvrouwen in hun eer willen aantasten.
Met een lekker hapje Goudse kaas in mijn mond. :maf:
Ik doe nog aan de oude schyf van 5/ :hihi:
HollandseVriend
27-11-2004, 12:36
p.s : die Ayaan heeft helemaal niets positiefs bereikt...er is nu een nog groter gat ontstaan te vallen tussen verschillende culturen in Nederland. ;)
Dat gat kan wel eens nodig zijn,.. dan vallen er wat lui in,.... en dan zand erover. Kunnen we weer gewoon in een "gezond"klimaat samenleven.
IK zou zeggen: ga lekker terug naar je eigen land HIRSI ALI bIT.... KUN JE LEKKER DE HELE DAG IN DE WOESTIJN RONDLOPEN MISSCHIEN KUN JE DAN OOK WAT BIJVERDIENEN DAAR?????????/ HAHAHA ECHT NIET VEEL TE MOOI BEN JE ... IN HET DONKER NATUURLIJK MAZZEL :D :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.