Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rita verdonk beste minister die we ooit gehad hebben

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Shakirovice
26-11-2004, 19:05

hahaah!!!! wlders... die is goed heey wilders... houd jij je niet verscholen? maar verdonk zei je dat? ze stond anders wel goed en terecht voor schut toen die imam haar hande niet wilde schudden. hij zei wel dat het een regel is in de islam, maar stiekem dacht hij bij zichzelf van een stinkdier!!! gatver... uit mijn buurt jij...! hahah, wie noemt zich zelf nou wilders op marokko.nl ?!?! ga weg joh... abdul jabbar zegt wel dat hij niet van plan is je te vermoorden....

man
26-11-2004, 19:13
ik geef zelfs een man geen hand, wat een heisa allemaal....ik bepaal zelf wel aan wie ik een hand geef!

Benkiro
26-11-2004, 19:13
Handschudden is een Europees traditie; wij zijn niet Europees...

0rgoglio
26-11-2004, 19:16
En als het in Nederland de gewoonte is om bij de groet elkaar de vinger in de aars te steken, moeten de moslims dan ook maar gezellig meedoen? Orgo :D

Shakirovice
26-11-2004, 19:16

wilders.. gek he... nee nog beter.. kut voor je!!! he dat wij de zaak omdraaien. wij zijn hier en doen wat wij willen. wij profiteren van jullie educatie en dan gaan we die nuttig besteden in ons land.. heeey hoe vind je die...? zo kun je t ook opvatten... met deze intentie zijn wij niet in nederland...maar als ik vind dat jouw handen vies zijn, moet ik dan volgens de nedelandse principes jou alsnog een hand gaan geven? wat een idioot.

StarLighter
26-11-2004, 19:19
Ik zat te denken aan Donner.

ElAlamein
26-11-2004, 19:20
wij zijn hier en doen wat wij willen. wij profiteren van jullie educatie en dan gaan we die nuttig besteden in ons land.. heeey hoe vind je die...? zo kun je t ook opvatten... Nou, als het NET zo lang duurt, voordat je terug gaat naar je eigen land, als dat je ouders erover na hebben moeten denken, of ze nou hier bleven, of terug gingen, dan zie ik jou hier nog wel in het bejaardentehuis!

ElAlamein
26-11-2004, 19:23
En als het in Nederland de gewoonte is om bij de groet elkaar de vinger in de aars te steken, moeten de moslims dan ook maar gezellig meedoen? Orgo :D Daarom zie je ook nooit een Marokkaanse dokter! Marokkaanse boeren vinden alles gek en vreemd, wat ze niet kennen! Behalve thee drinken en van bil gaan! Dat kenne ze al eeuwen, en is vertrouwd; dat je daarvoor geen marokkaan hoef te zijn, realiseren ze zich niet eens!

man
misschien vind ik het hier wel leuk en blijf ik........ever thought about that Wilders?

StarLighter
Ik kan mij nog goed herinneren dat Rosenmoller tijdens een debat de hand uitstak naar Pim Fortyn en hij die weigerde en boos wegliep. Geen haan die daar toen naar kraaide. Selectieve verontwaardiging noemt men dat........ Ha, goed naar voren gebracht. ;)

maly_pense
Zij weet hoe ze dat tuig moet aanpakken Helaas hebben we Verdonk nog niet gehad. En zij pakt het 'tuig' helemaal niet aan; het zijn juist goedwillende en gemotiveerde mensen die zij zonder pardon het land uit wil kieperen. Sterker nog, ik denk dat zij een voedingsbodem creƫert waarin zowel extreem-rechts en islamitisch fanatisme kan gedijen. Maly Pense

Honderd_Procent
26-11-2004, 19:24
En als het in Nederland de gewoonte is om bij de groet elkaar de vinger in de aars te steken, moeten de moslims dan ook maar gezellig meedoen? Orgo :D ?

Dutchman
26-11-2004, 19:25
Het is beter dat alle imams en moskees oprotten uit Holland.

man
26-11-2004, 19:27
DAAROM ZIJN JULLIE OOK NOG STEEDS WERKLOOS Inderdaad mijnheer Wilders, heb ik een goedbetaalde baan waar ik elke dag weer bij een andere klant zit die mij smeekt om alle projecten in orde te laten verlopen... O Wilders toch, foei foei foei wat een oordeel! Maargoed, ben ik gewend hoor. Het gaat erom wie er gelijk heeft en dat bent U in dit geval niet!

StarLighter
26-11-2004, 19:27

Het is beter dat alle imams en moskees oprotten uit Holland. Beter voor wie?

Pagina's : [1] 2 3 4 5