Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe doe jij het

Pagina's : [1] 2

sherine
14-01-2003, 15:42

soms zie ik echt mensen ze leven om te werken naar school te gaan en natuurlijk veeeel luieren........maar kom op we kunnen nog vaak genoeg luieren....ik wil graag wat avontuur beleven nieuwe dingen meemaken..... hebben jullie dit weleens??? hoe maken jullie nou een gekkenhuis van je leven ???? wat maken jullie allemaal mee voor leuke vreemde dingen ??

Marocana
14-01-2003, 15:45
Weet je dat ik absoluut geen sociaal leven heb, van werk naar huis en vice versa, en in het weekenden ben ik bij mijn ouders. Vele mensen vinden mij zielig, maar ik vind het prima zo!, Geen vrienden betekend geen verplichtingen. Maar Sherine, wat maak jij zoal mee? Groet, Marocana

Yasmina_Driouch
14-01-2003, 15:46
Je moet gewoon genieten van het leven en natuurlijk altijd aan ALLAH (swt) blijven denken. Altijd blijven lachen, gezellig zijn. Tuurlijk werk en school zijn belangrijk maar vergeet nooit er zijn belangrijkere zaken in het leven.

mimi3000
14-01-2003, 15:53
uhm...tjaa school is wel belangerijk....en mijn leven is een gekkenhuis omdat ik altijd wel wat te doen heb.....heb veel vrienden en zorg er voor dat ik me wel vermaak. Bijv. volgende week...ayamaa dinsdag is mijn laatste tentamen en woensdag is al vol, donderdag, vrijdag zaterdag en zondag...ewa tjaa je moet gewoon wat maken van je leven...en in de momenten dat ik lekker thuis zit is mijn leven MAROKKO.NL.....owkee dit was een heel boek maar jah so zit het bij mij

sherine
14-01-2003, 15:57

nou ik ben veel bezig met werk school om te relaxen gewoon even achter de comp zitten tv kijken lekker uitgebreid eten met me familie ik heb wel genoeg te doen...genoeg vrienden shoppen bioscoopje pakken wat drinken ofzo....genoeg te doen.......all1 ik weet niet het is zo standaard allemaal weet je wel......ik wil echt leven !!!!!!!!!!!!!!gewoon veeel dingen doen meemaken nieuwe uitdagingen ..je weet toch !! all1 me ouders zijn af en toe zo moeilijk en aangezien ik thuis wil wonen geen problemen met me familie wil...ik mag al een keer in de zoveel maanden uit vriendinnen mogen altijd bij mij thuis slapen komen ze doen niet moeilijk maar door de weeks moet ik gewoon gelijkk naar school en werk naar huis komen ....een weekend is maar 2 en halve dag dan wil ik het er gewoon van nemen........en niet rondhangen,...........begrijp je ????

jawhara1
14-01-2003, 16:01
een weekendje weg met je vriendinnen Parijs Barcelona is gewoon te gek en vooral een uitdaging . Effe weg van werk dat is pas heerlijk en geloof me het is heerlijk vooral barca .

sherine
14-01-2003, 16:02
hahaha ya heh kadir dat bedoel ik zo standaard gewoon nieuwe dingen......jawhara dat bedoel ik zoiets gewoon een vette vakantie met veel avontuur ofzo maar dat mag niet van me ouders dus tsja

jawhara1
14-01-2003, 16:06
ja dat is spijtig als het niet .Ik dacht ook dat ik het niet zou mogen .En als je nu eens een pyama party hield nodig lekker al je vriendinnen uit huur een paar dvd's muziek en laat ze allemaal bij je thuis slapen . maak er een hele fijne avond van jullie kunnen bv gans de dag samen door brengen door te koken, etc en lekker dansen .Heb ik ook al een gedaan zo lekker een ganse dag thuis met je vriendinnen is ook heel fijn .

sherine
14-01-2003, 16:33
jawhara dankjewel voor je leuke tips....maar inderdaad of het mag niet of ik heb het al vaker gedaan en ik zie het niet als een uitdaging een echte verandering snap je ......gewoon echt iets nieuwe !!! ey kadir turksfruit ..ga je echt naar eminem????gaar is hij man...hij doet zo gaar agressiev....maar hoop dat je het leuk krijgt....maar herhadelijk ga je dan weer naar de stad.....dat is toch niet leuk man !

driouchi
14-01-2003, 16:36
he marocana je ziet er zeer zeker goed uit

Missrapster
14-01-2003, 16:36
hhahah kmaak altijd wat mee....ookal heb ik het druk...ben altijd bijdehand.....en samen met mn vrienden en vriendinnen maken we allemaal blunders...de een valt midden in de dierentuin...de ander valt in de sloot.....een is ze3ma ziek en wil naar huis...maar als ie mij ziet moet ie altijd lachen.....hahahaha

delila16
14-01-2003, 18:12
Geen priveleven is beter want geen leven is geen problemen en problemen zijn onhandig dus hou het maar met wat je nu hebt :zwaai:

sherine
14-01-2003, 19:45
neeh dat zijn juist problemen man............VERANDERING AUB... kadir appeltaart........:melig: jij bent lijp mannn

coolteacher
14-01-2003, 23:23
Als je ervoor zorgt dat je 3 keer per jaar op vakantie gaat dan doe je is wat anders dan alleen werken. Maar dan werk je ook nog eens voor een doel, lekker je geld uitgeven als je op vakantie bent, wat moet je er anders mee als je geen vaste lasten hebt. Sparen maar ja je leeft nu en als je dood gaat neem je het geld toch niet meeeeeeeeeeeeeeeee

saidaaatje
14-01-2003, 23:31

ik heb t erg druk moet ik zeggen.....ben blij als im om 2200 achter me pctje ga zitten om te chillen......ik ga naar school...ben vaak rond 1600 thuis of later.....dan eten....huiswerk maken....leren.....sporten...kiom savonds kapot thuis.....douchen enzz enne dan effe op pctje....dan naar bedje toe en volgende dag weer zo... maarre tussendoor ook naar vriendinnen enzz en leuke dingen doen....owjah soms moet ik ook nog doordeweeks savonds werken....mijn week is altijd druk..en op zaterdag moe ik altijd van 0700 tot 1700 werken!!dus :D

Pagina's : [1] 2