Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : grove porieen...wat doe je ertegen? heluuuuuuuuuuuup

Pagina's : [1] 2

leila_tetouania
26-11-2004, 14:11

dames ik zit echt met een probleem. ik heb in principe een gave huid en hamdoelah geen last van puistjes...maar mijn probleem is dat mijn porieen groot zijn waardoor het lijkt alsof ik allemaal kleine gaatjes in je me gezicht heb. het valt niet gauw op, maar als je het weet zie je het wel. ik vroeg me af of er mee mensen zijn die hier ook last van hebben? En vooral of jullie een goede medicijn kennen of raad hebben? ik ben echt ten einde raad. ik heb gescrubd en daarna creme gebruikt....ik heb mn gezicht gestoomd en dan een masker enzo....echt bijna alles geprobeerd maar niks helpt. kunnen jullie mij misschien helpen? plzzzzz alvst chokran, leila

Wiam2004
26-11-2004, 17:32
dames ik zit echt met een probleem. ik heb in principe een gave huid en hamdoelah geen last van puistjes...maar mijn probleem is dat mijn porieen groot zijn waardoor het lijkt alsof ik allemaal kleine gaatjes in je me gezicht heb. het valt niet gauw op, maar als je het weet zie je het wel. ik vroeg me af of er mee mensen zijn die hier ook last van hebben? En vooral of jullie een goede medicijn kennen of raad hebben? ik ben echt ten einde raad. ik heb gescrubd en daarna creme gebruikt....ik heb mn gezicht gestoomd en dan een masker enzo....echt bijna alles geprobeerd maar niks helpt. kunnen jullie mij misschien helpen? plzzzzz alvst chokran, leila Gebruik Pure A van Ganier het is hele goede creme je kunt het zowel als dagcreme en nachtcreme gebruiken. Te koop oa bij het Kruidvat. :)

SAMIREETJE
27-11-2004, 18:40
is dat speciaal voor grove porien?

berkania_meid
27-11-2004, 21:55
als je echt gaatjes in je huid hebt kan je het denk ik niet weghalen maar iets gebruiken waardoor je het niet ziet

leila_tetouania
28-11-2004, 14:06

chokran....die ga ik dus meteen proberen:d uuh wat helpt om het te bedekken dan?

leila_tetouania
02-12-2004, 19:20
welah ik kan dit middel iedereen aanraden....het helpt echt. PURE A, chokraaan bezef WIAM2004

SAMIREETJE
02-12-2004, 21:16
na hoeveel dagen zag je resultaat???

Wiam2004
03-12-2004, 23:50
welah ik kan dit middel iedereen aanraden....het helpt echt. PURE A, chokraaan bezef WIAM2004 graag gedaan ;)

ClassyCasaouia
04-12-2004, 00:37
Gebruik Pure A van Ganier het is hele goede creme je kunt het zowel als dagcreme en nachtcreme gebruiken. Te koop oa bij het Kruidvat. :) Die Pure A deed mij helemaal niets. Vond het echt een vieze crème. Ik gebruik nu de serie Pure Focus van Lancome. Eerst een reinigingsgel met kleine korreltjes erin gebruiken, deze maakt je huid superschoon. Daarmee verwijder je alle viezigheid die normaal voor puistjes of mee-eters zorgen. Daarna smeer ik Pure Focus Lotion tegen vette huid in voor het sluiten van de porieen, ook heel goed te gebruiken onder make-up. Ik heb nu ook nog eens minder van die grove porieen. Je moet anders ff langs Douglas of Ici Paris gaan, die geven hele goeie raad en monsters mee. Dan kan je beslissen welke serie bij jouw huid past. Succes ermee, groetjes :zwaai:

Wiam2004
04-12-2004, 14:59
wie weet wat je aan kan doen met meeeters op je neus.. allemaal van dat kleine puntjes.. vroeger had ik ze niet.. en opeens krijg ik ze.. en als ik foundation doe helemaal verrot :( je ziet het toch.. zo'n neussticker heb ik al uitgeprobeerd lukte niet echt.. raad please? hoi missylarachia, meeeters kun je zelf proberen te verwijderen door eerst je gezicht te stomen en daarna proberen uit te knijpen met een zakdoekje. Het helpt echt! Meeeters moet je verwijderen want ze gaan van zelf niet weg. Wat ook helpt om een goede dagcreme te gebruiken onder je make up als basis. Die creme van Pure A van ganier kun je zowel als dag en nachtcreme gebruiken het is echt een goede basis. Ik gebruik het zelf ook ;)

Wiam2004
04-12-2004, 19:31
okiee dan thnx!! Als je doucht he.. dan heb je toch allerlei stoom kan je dat danook doen wanneerje neus n beetje nat is? ;) nogmaals thnx..\ Ik doe het altijd onder het douchen. Je moet het niet te vaak doen natuurlijk 1x per week is voldoende ;)

leila_tetouania
05-12-2004, 16:50
na een weekje zie je al resultaat met die pure A...mn huid is nu mooi egaal :D ben er superblij mee, hamdoelah..ngmaals thanx wiam

missrespectrdam
15-12-2004, 12:55
een vraagje aan wiam2000 ik heb die garnier pure ook gekocht alleen is het bij mij een diepreinigende gel met korreltjes en daarna gebruik ik de poriensluitende tonic van die merk... bedoel je dat???

Dhikra
15-12-2004, 13:03
Vertargil verkleint je porien. en voor de rest je gezicht wassen met melk.

missrespectrdam
15-12-2004, 13:54

hahahahaha melk weejow hahahhah melk is vandaag de wondermiddel eerst om aan te komen nu voor je porien grappig hoor

Pagina's : [1] 2