Bekijk originele versie : Hennavrouw + cameravrouw gezocht uit BELGIE
Hallo,
Ik trouw binnen een paar maanden en ben dringend op zoek naar een hennavrouw en een cameravrouw.
Wie heeft er nrs die wel GOED zijn. Vooral de cameravrouw moet iemand zijn die weet wat ze doet en kwalitatief werk kan leveren.
Alvast bedankt!
NF
Ghizlane_girl
26-11-2004, 13:21
Hallo,
Ik trouw binnen een paar maanden en ben dringend op zoek naar een hennavrouw en een cameravrouw.
Wie heeft er nrs die wel GOED zijn. Vooral de cameravrouw moet iemand zijn die weet wat ze doet en kwalitatief werk kan leveren.
Alvast bedankt!
NF
hey zina,
ik ken maar 1 cameravrouw die heeel goed is in haar werk en dat is Fatima Dakka van de provinciestraat te Antwerpen.
ze vraagt 500 € zaal
en 250 € park
origineel krijg je op mini DV
en dan de bewerkte met special effects (kopie) op cassette
je kan die ook op DVD vragen dan komt daar wel 150 € bij
beetje prijzig maar echt de moeite waard.
maar ik zeg a 1 ding maske, haar werk is aaaaffffffff, ik heb haar ook als cameravrouw voor mijn bruidloft op 25 maart 2005 gereserveerd... inscha allah.
ze heeft prachtige effecten in haar cassette !!!
mijn zus had een andere vrouw gedaan, en haar cassette van haar bruidloft is echt helemaal geruineerd, dus pas op wie je reserveerd
veel geluk, zina
Lady_Yas
28-11-2004, 14:12
hey zina,
ik ken maar 1 cameravrouw die heeel goed is in haar werk en dat is Fatima Dakka van de provinciestraat te Antwerpen.
ze vraagt 500 € zaal
en 250 € park
origineel krijg je op mini DV
en dan de bewerkte met special effects (kopie) op cassette
je kan die ook op DVD vragen dan komt daar wel 150 € bij
beetje prijzig maar echt de moeite waard.
maar ik zeg a 1 ding maske, haar werk is aaaaffffffff, ik heb haar ook als cameravrouw voor mijn bruidloft op 25 maart 2005 gereserveerd... inscha allah.
ze heeft prachtige effecten in haar cassette !!!
mijn zus had een andere vrouw gedaan, en haar cassette van haar bruidloft is echt helemaal geruineerd, dus pas op wie je reserveerd
veel geluk, zina
Salam ghizlane Girl lees juist dat je gaat trouwen binnenkort wens je heeeeeeeel veeeeeeeeel geluk dat je trouwfeest de mooiste dag van je leven mag worden insha allah .
xxxxxxx
p.s check je pm eens
Ghizlane_girl
29-11-2004, 08:06
Salam ghizlane Girl lees juist dat je gaat trouwen binnenkort wens je heeeeeeeel veeeeeeeeel geluk dat je trouwfeest de mooiste dag van je leven mag worden insha allah .
xxxxxxx
p.s check je pm eens
bedankt zina,
ik beantwoord direct je pm
super_woman
29-11-2004, 08:32
hoi ik ken geen cameravrouw maar well een cameraman mocht je nog iemand zoeken ik hoor het wel anders veel succes verder groetjes
Hey,
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik heb Fatima Dakka reeds gecontacteerd omdat ik veel goeds van haar heb gehoord maar ik ga anasheed doen bij de vrouwen. Maar ze werkt niet samen met anasheed!
Enkel 1 groep in Brussel maar die ken ik helemaal niet. Ik ga inshallah Ferdous nemen omdat ik hun reeds heb horen spelen en vind ze goed. Ik kan moeilijk die groep laten vallen omdat mijn cameravrouw het vraagt! Dus jammer genoeg kan ik haar niet nemen.
Kennen jullie geen anderen personen? In Brussel of Antwerpen of Gent?
En hennavrouwen???
Farah_18
29-11-2004, 12:53
TOen mijn zus ging trouwen kwam er ook een vrouw uit belgie.. maar dat is echt een arrogante wijf, ik had ruzie met haar.. ze duwt zo iedereen aan de kant, ik begrijp het wel, maar mij duwde ze gewoon aan de kant terwijl ik 2 meter naast haar stond, gek wijf..!!
henna_leila
01-12-2004, 11:09
salam,
Ik wens je allereerst heel veel succes met je trouw moge AZllah je heel gelukkig maken.
Ik ben henna leila, ik zet henna voor bruidjes en ook op andere gelegenheden,
je kan me op mijn gsm nummer bereiken 0498/39.56.77
of op mijn pm henna_leila@hotmail.com.
Ik werk saman met mina chadouri en saliha maki 2 zeer gekende neghafat.:)
beslama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.