Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een topic voor de extreme autochtoon onder ons.

Pagina's : [1] 2

StarLighter
25-11-2004, 20:05

Zou jij de regering steunen als zij besluit ALLE alochtonen het land uit te zetten? Met alle bedoel ik ook echt ALLE, zelfs diegene met een Nederlands passport. Zo niet, wie moeten volgens jou dan het land uit? Ga je gang...preek.

Raihana
25-11-2004, 20:08
Yeah right..

Miss. Poes
25-11-2004, 20:27
Yeah right.. Dat zegt genoeg voor mij :schrik2:

HollandseVriend
25-11-2004, 20:34
Zou jij de regering steunen als zij besluit ALLE alochtonen het land uit te zetten? Met alle bedoel ik ook echt ALLE, zelfs diegene met een Nederlands passport. Zo niet, wie moeten volgens jou dan het land uit? Ga je gang...preek. Van mij hoeft niemand het land uit... zelfs illegalen niet... land is van niemand, het behoort de schepper toe

Erwin
25-11-2004, 20:51

Zou jij de regering steunen als zij besluit ALLE alochtonen het land uit te zetten? Met alle bedoel ik ook echt ALLE, zelfs diegene met een Nederlands passport. Zo niet, wie moeten volgens jou dan het land uit? Ga je gang...preek. Eigenlijk wil ik dat iedereen dit land verlaat. Het liefst de Noordzee in. Dat zouden de grutto en woelmuis zo leuk vinden. :)

StarLighter
25-11-2004, 20:53
Eigenlijk wil ik dat iedereen dit land verlaat. Het liefst de Noordzee in. Dat zouden de grutto en woelmuis zo leuk vinden. :) We kunnen altijd naar de overkant zwemmen. :D

komodo
25-11-2004, 21:06
Eigenlijk wil ik dat iedereen dit land verlaat. Het liefst de Noordzee in. Dat zouden de grutto en woelmuis zo leuk vinden. :) Ik zou zeggen: begin te zwemmen, he? :hihi: -- Komodo :nerd:

xxlailaxxx
25-11-2004, 21:19
""hahah ik lach me dood"" hou je bek man mensen zij hier gekomen om een goede toekomst tekrijg !!!! hoe dom kunnen mensen zij net als erwin

xxlailaxxx
25-11-2004, 21:22
Van mij hoeft niemand het land uit... zelfs illegalen niet... land is van niemand, het behoort de schepper toe juiste

peterc
25-11-2004, 21:53
Nee natuurlijk niet. Overigens is mijn vriendin allochtoon dus dat is al een reden om nee te stemmen.

Farkoessa
25-11-2004, 21:57
Zou jij de regering steunen als zij besluit ALLE alochtonen het land uit te zetten? Met alle bedoel ik ook echt ALLE, zelfs diegene met een Nederlands passport. Zo niet, wie moeten volgens jou dan het land uit? Ga je gang...preek. nou als de regering al heeft besloten dat Alle allochtonen het land uit moeten... wat hebben wij nog te zeggen wier er nog mag blijven :rolleyes:

ghalid_r
25-11-2004, 22:00
... Overigens is mijn vriendin allochtoon dus dat is al een reden om nee te stemmen.... Eigenbelang! Altijd hetzelfde bij die autochtonen. :D

ghalid_r
25-11-2004, 22:04
Zou jij de regering steunen als zij besluit ALLE alochtonen het land uit te zetten? Met alle bedoel ik ook echt ALLE, zelfs diegene met een Nederlands passport. Zo niet, wie moeten volgens jou dan het land uit? Ga je gang...preek. Als we een regering krijgen die zoiets ook maar enigszins in overweging tracht te nemen ben ik al lang in geen velden of wegen meer te bekennen.

Lohengrin
25-11-2004, 22:07
Zou jij de regering steunen als zij besluit ALLE alochtonen het land uit te zetten? Met alle bedoel ik ook echt ALLE, zelfs diegene met een Nederlands passport. Zo niet, wie moeten volgens jou dan het land uit? Ga je gang...preek. Ik ben op dit punt lange tijd voorstander geweest van Fortuyns opvattingen: we hebben zelf "de problemen" in huis gehaald, dan lossen we het zelf ook maar op. Ik ben daar inmiddels wel iets in verscherpt. Wat mij betreft mag iemand die veroordeeld is voor terroristische daden of het voorbereiden daarvan gerust terug naar zijn land van herkomst. Daar is vast nog genoeg missiewerk te verrichten.

mar0c4life
25-11-2004, 22:08

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=419539

Pagina's : [1] 2