Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..::.. Help ..::..

Omaima0
25-11-2004, 19:12

Salaam.... Ik zit met een probleem....... Namelijk mijn vriendin! .. Ik wil afstand van haar houden maar zij plakt maar telkens :( Ik heb echt alles gepro om van haar aftekomen maar het lukt echt niet! Ze meot alles doen wat ik ook doe.... kortom mij nadoen! En daar heb ik een ontzettendehekel aan! Dus iemand...... Help me ! Ma3asalama Omaima,

lainae
29-11-2004, 03:44
Ik heb ook zo'n turks meisje dat tegen mij komt praten terwijl ik haar niet ken.. Niemand mag haar en ze is echt zo''n hopeloos wijf..ze heeft weleens zelfmoordneigingen enz..mohiem heel raar:maf: En keertje kwam ze naar me toe en begon ze te vertellen wat ze gister had meegemaakt..En toen zei ik tegen haar: Heb je het niet door..je plakt bij mensen..niemand wil met je praten..Donder op!! En sindsdien praat ze ook gewooon niet met mij..:D:D

Amira25
29-11-2004, 11:11
Ik heb ook zo'n turks meisje dat tegen mij komt praten terwijl ik haar niet ken.. Niemand mag haar en ze is echt zo''n hopeloos wijf..ze heeft weleens zelfmoordneigingen enz..mohiem heel raar:maf: En keertje kwam ze naar me toe en begon ze te vertellen wat ze gister had meegemaakt..En toen zei ik tegen haar: Heb je het niet door..je plakt bij mensen..niemand wil met je praten..Donder op!! En sindsdien praat ze ook gewooon niet met mij..:D:D Oefff dat is wel heel hard gezegd, maar de waarheid is soms hard, tja je kunt het mischien wel eerlijk zeggen op een tactische manier weliswaar :) Groetjes Amira

imaane911
29-11-2004, 14:33
lainae is dat niet een beetje te hard vindt dat niet echt bepaald islamitisch :(

lainae
29-11-2004, 17:27

lainae is dat niet een beetje te hard vindt dat niet echt bepaald islamitisch :( Het is misschien niet islamitisch..:rolleyes: Maar ik hou nou eenmaal niet van mensen die zo plakken enz.. Ik zeg het liever in haar gezicht ( ook al komt het hard aan) dan dat ik achter haar rug om ga roddelen of wat dan ook..:D

sjemsh
25-12-2004, 19:05
Je kan toch ook op een rustige manier..duidelijk maken dat je liever geen vriendin van haar wilt zijn. Waarom gelijk ''donder op'' gaan roepen? Misschien zou jij je voor kunnen nemen om anders dan de rest te zijn en juist wel naar haar luistert en al helemaal als je weet dat ze het harstikke moeilijk met zich zelf heeft dat ze zelfs probeert om een eind haar leven te maken. Maar goed.. Allah weet het beste..

lainae
25-12-2004, 19:44
Je kan toch ook op een rustige manier..duidelijk maken dat je liever geen vriendin van haar wilt zijn. Waarom gelijk ''donder op'' gaan roepen? Misschien zou jij je voor kunnen nemen om anders dan de rest te zijn en juist wel naar haar luistert en al helemaal als je weet dat ze het harstikke moeilijk met zich zelf heeft dat ze zelfs probeert om een eind haar leven te maken. Maar goed.. Allah weet het beste.. En wat nou als je het al op een rustige manier hebt geprobeerd :rolleyes: