Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen in disco's zijn hoeren en/of zoeken drugs

LZN
25-11-2004, 19:07

Volgens de ware mannelijke moslims. Ook denken deze mannenbroeders dat 80% van alle getrouwde NL vrouwen buiten het huwelijk sex hebben. 't Is me toch wat..

LaMorena
25-11-2004, 19:08
Jij ging toch weg omdat je er niet meer tegen kon?

minous21
25-11-2004, 19:08
Goed van je! Dat je kan denken voor een groep..................

Dagda
25-11-2004, 19:09
Mogen ze best denken, lang leve de vrijheid van meningsuiting :) Vooralsnog vind ik Marokaanse mannen die meer dan één vrouw hebben net zo erg (of zelfs nog erger)

ElAlamein
25-11-2004, 19:13

het verkopen van je dochter aan iemand die in Holland, of frankrijk werkt, of een uitkering heeft! lang leve de onze perfekte islamitiese opvattingen!

LaMorena
25-11-2004, 19:17
Wat bazel je ElAlamein? Het verkopen van je dochter? Ik weet niet waar jij je informatie over de Islam vandaan hebt maar die klopt dus niet.

Sheikh_Yassin
25-11-2004, 19:19
Volgens de ware mannelijke moslims. Ook denken deze mannenbroeders dat 80% van alle getrouwde NL vrouwen buiten het huwelijk sex hebben. 't Is me toch wat. kun je mij een link geven waar de resultaten van dit onderzoek te vinden zijn ? als ie niet bestaat ben je niet meer dan een verachtelijke opruier die door beheer van het forum getrapt moet worden.

MiSsTj
25-11-2004, 19:19
hahaha kijk nou aan wat ze denken:d LOL

Mr_innocent
25-11-2004, 19:23
Volgens de ware mannelijke moslims. Ook denken deze mannenbroeders dat 80% van alle getrouwde NL vrouwen buiten het huwelijk sex hebben. 't Is me toch wat. De humor druipt ervan af........? Neem uw bakfiets en rijd een gracht in ofzo.....ook dit is pure humor ofwel satire!!! Dus kom niet aan met doodsbedreigingen :p :p

Bongo
Wat bazel je ElAlamein? Het verkopen van je dochter? Ik weet niet waar jij je informatie over de Islam vandaan hebt maar die klopt dus niet. vermoedelijk wordt het fenomeen uithuwelijken bedoelt.

Greebo
nou ik moet zeggen dat ik hier wel reacties lees die deze mening onderschrijven, maar forum-bezoekend marokkaans Nederland staat wat mij betreft niet gelijk aan de mening van moslim-mannen in het algemeen....

Raihana
25-11-2004, 19:52
het verkopen van je dochter aan iemand die in Holland, of frankrijk werkt, of een uitkering heeft! lang leve de onze perfekte islamitiese opvattingen! Hoe weet jij dat nou? Had jij in het verleden ook geen relatie met een moslim To the lootje? Was jij verkocht..

HollandseVriend
25-11-2004, 19:56
Volgens de ware mannelijke moslims. Ook denken deze mannenbroeders dat 80% van alle getrouwde NL vrouwen buiten het huwelijk sex hebben. 't Is me toch wat. Nou kan ik me herrinneren dat een of ander vrouwenblad kortgeleden onderzoek heeft gedaan hiernaar. En wat blijkt... vrouwen gaan nog meer vreemd dan mannen. En een hoop dat wil je niet weten. En nationaliteit heeft daarmee niets te maken, alhoewel,.. dit zal bij moslimvrouwen beduidend minder zijn, vanwege sociale controle en cultuur. Maar de westerse vrouwen gaan met bovenstaande stelling akkoord. Het spijt me om dit als rechtgeaarde 100% autochtone Hollander je te moeten zeggen. Bovenstaande zegt trouwens niet dat deze vrouwen hoeren zijn,... hoogstens sletten ;)