Bekijk originele versie : Marokkanen en zelfspot
Najib Amhali gebruikt gebruikt in zijn shows o.a. grappen over Marokkanen om de kijker aan het lachen te maken. Zelfspot is bij hem niet onbekend! Ook in shouf shouf habibi wordt zelfspot gebruikt. Maar wat vinden jullie van die zelfspot van bekende Marokkanen? Ik ben studente journalistiek en ik schrijf een artikel over dit onderwerp. Ik vraag me nl af wat Marokkanen hier zelf over denken. Zijn grappen over Marokkanen wel zo leuk? Wat vinden jullie van de shows van Najib? En gebruiken jullie ook zelfspot?
Laat het me weten!! Zet bij je reactie ook even je naam, leeftijd en eventueel interesses. O ja en vergeet niet te melden of ik je in mijn artikel mag noemen!
Alvast bedankt, groetjes Suzan.
Hallo Suzan!
:moe:
Ik heb twee vraagjes: Waarom bijvoorbeeld geen Surinamers? Denk maar aan Rayman bijvoorbeeld. En waarom altijd Marokkanen?
O, nog een vraag: Waarom moet je namen, interesses en leeftijd er ook bijzetten? En moet je niet toevallig weten hoe lang ik ben?
knorknorrie
25-11-2004, 16:48
Najib Amhali gebruikt gebruikt in zijn shows o.a. grappen over Marokkanen om de kijker aan het lachen te maken. Zelfspot is bij hem niet onbekend! Ook in shouf shouf habibi wordt zelfspot gebruikt. Maar wat vinden jullie van die zelfspot van bekende Marokkanen? Ik ben studente journalistiek en ik schrijf een artikel over dit onderwerp. Ik vraag me nl af wat Marokkanen hier zelf over denken. Zijn grappen over Marokkanen wel zo leuk? Wat vinden jullie van de shows van Najib? En gebruiken jullie ook zelfspot?
Laat het me weten!! Zet bij je reactie ook even je naam, leeftijd en eventueel interesses. O ja en vergeet niet te melden of ik je in mijn artikel mag noemen!
Alvast bedankt, groetjes Suzan
Marokkanen denken dat een andere marokkaan overhoop steken zelfspot is.
Nee, ik ben geen Marokkaan dus dit is geen zelfspot maar racisme van een kaaskop. :p
0rgoglio
25-11-2004, 16:50