Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlandse moslims zijn gewoon landverraders!

Pagina's : [1] 2

Borz
25-11-2004, 15:44

Steeds vaker hoor ik dit. Nederlandse moslims zijn landverraders. Nou dan heb ik slecht niets voor mensen die dat denken want niet alleen Abdul Jabbar heeft zich tot de Islaam bekeerd er zijn al duizenden moslims van Nederlandse afkomst. Zelf ben ik ook tot de Islaam bekeerd en hierdoor merk ik dat er steeds meer bij komen. Vooral vrouwen bekeren zich tot de Islaam. Voor meer informatie: www.al-islaam.com www.islamlinks.tk en zeker: http://www.zawaj.com/articles/women_coming.html

knorknorrie
25-11-2004, 15:48
Steeds vaker hoor ik dit. Nederlandse moslims zijn landverraders. Nou dan heb ik slecht niets voor mensen die dat denken want niet alleen Abdul Jabbar heeft zich tot de Islaam bekeerd er zijn al duizenden moslims van Nederlandse afkomst. Zelf ben ik ook tot de Islaam bekeerd en hierdoor merk ik dat er steeds meer bij komen. Vooral vrouwen bekeren zich tot de Islaam. Voor meer informatie: www.al-islaam.com www.islamlinks.tk en zeker: http://www.zawaj.com/articles/women_coming.html Ah, laat mij raden, een moslim gehuwd. En helemaal uit "vrije wil" moslima geworden ...

StarLighter
25-11-2004, 15:50
Ah, laat mij raden, een moslim gehuwd. En helemaal uit "vrije wil" moslima geworden ... Wacht effe...dat is toch ONMOGELIJK!@!!!!!!111111 :maf:

Borz
25-11-2004, 15:51
Ah, laat mij raden, een moslim gehuwd. En helemaal uit "vrije wil" moslima geworden ... De meeste worden juist moslim vanwege de Islaam.

StarLighter
25-11-2004, 15:51

Hè, hè, hè, hè ;) Haar man hield wel van haar MAAR dan moest ze zich wel bekeren tot het Ene Ware Geloof. WOW...ben jij ook een van die X-men...heb jij ook van die speciale gaven? Weet je toevallig ook wat ik nu denk? :maf:

Borz
25-11-2004, 15:52
Hè, hè, hè, hè ;) Haar man hield wel van haar MAAR dan moest ze zich wel bekeren tot het Ene Ware Geloof. Ik weet niet over wie jullie mongolen het hebben maar ik ben geen vrouw hoor of kunnen jullie zogenaamde NEderlanders geen Nederlands lezen

nomedia
25-11-2004, 15:53
Hè, hè, hè, hè ;) Haar man hield wel van haar MAAR dan moest ze zich wel bekeren tot het Ene Ware Geloof. Juist en of ze kiest ervoor en of ze kiest er niet voor. Wie wil nu geen besneden lul moet jij ook eens gaan uitproberen. :D

StarLighter
25-11-2004, 15:54
Juist en of ze kiest ervoor en of ze kiest er niet voor. Wie wil nu geen besneden lul moet jij ook eens gaan uitproberen. :D Ja want ZE is een MAN...duhhhh. :maf:

nomedia
25-11-2004, 15:55
Ja want ZE is een MAN...duhhhh. :maf: Daarom juist :D

knorknorrie
25-11-2004, 15:55
WOW...ben jij ook een van die X-men...heb jij ook van die speciale gaven? Weet je toevallig ook wat ik nu denk? :maf: Ik weet wel wat je denkt hoor, en ik kan je vertellen JA, die geitjes van de kinderboerderij worden s'nachts ook bewaakt.

mohammedALI
25-11-2004, 15:58
Ah, laat mij raden, een moslim gehuwd. En helemaal uit "vrije wil" moslima geworden ... Waarom maak je hem nu gelijk voor homofiel uit ? Het was juist pim fortuiyn die homo was.

Dutchman
25-11-2004, 16:00
[QUOTE=Borz]Steeds vaker hoor ik dit. Nederlandse moslims zijn landverraders. Nou dan heb ik slecht niets voor mensen die dat denken want niet alleen Abdul Jabbar heeft zich tot de Islaam bekeerd er zijn al duizenden moslims van Nederlandse afkomst. Zelf ben ik ook tot de Islaam bekeerd en hierdoor merk ik dat er steeds meer bij komen. Vooral vrouwen bekeren zich tot de Islaam. Voor meer informatie: www.al-islaam.com www.islamlinks.tk Ach, idioten en meelopers zullen er altijd zijn. :traan1: :traan1:

Borz
25-11-2004, 16:02
Ach, idioten en meelopers zullen er altijd zijn. :traan1: :traan1: Net als jij zeker

StarLighter
25-11-2004, 16:04
Ik weet wel wat je denkt hoor, en ik kan je vertellen JA, die geitjes van de kinderboerderij worden s'nachts ook bewaakt. HA HA HA. :D

Yaw
25-11-2004, 16:09

Wat een gezellig draadje weer. Het wederzijds respect druipt er weer vanaf...

Pagina's : [1] 2