Bekijk originele versie : Nederland is zóóóó mooi! Nog steeds!
ElAlamein
25-11-2004, 14:05
Gister zat ik met mijn moeder van 75 in de wachtkamer van de polikliniek.
Ze had een ontsteking aan de voet, en er moest een foto worden gemaakt!
Plotseling hoorde ik een verpleegster zeggen, "Er is hier een man uit Turkye, die heeft problemen met zijn pacemaker"
Ik draaide me om; een man uit turkye? is dat een nieuwe woord voor allochtoon?
Een man uit Marokko?
bij de receptie zag ik een oudere Turkse man staan, met een jongen van ong. 25 jaar; (waarvan je niet zou zeggen, dat ie turks was.)
"We komen NET van SCHIPHOL!" zei de jongen tegen de verpleegster!
Aha, niks nieuw woord, ECHT nét uit Turkye! En meteen naar de MCA polikliniek gereden. De oudere Turkse meneer maakte een gespannen indruk, en sprak steenkolen-nederlands! Waarschijnlijk hier gewerkt en nu in turkye wonend, genietend van zijn pensioen!
De verpleegster liep even later naar een kamertje, en vertelde de arts daar, wat het probleem was; maar omdat de deur openstond hoorde ik wat ze zei!
"Die meneer heeft een pacemaker, maar voelde zich niet lekker; hij is in Turkye naar het ziekenhuis geweest, en daar hebben ze volgens hem aan de pacemaker geknoeid! De klachten bleven, dus is ie nu hier!!!" hoorde ik!
De Turkse man schoof even later aan, in de wachtkamer!
Hij keek naar mijn moeder, die in de rolstoel zat!
"zo, meneer", zei ik,"dat is een hele reis voor U geweest".
Tja, zei de man, "problemen met pacemaker he, Turkye ziekenhuis geweest, maar altijd probleem daar, altijd wachten, extra geld betaal noodzakelijk, en geen goeie ziekenhuis aanwezig", Holand goeie land, goeie dokter! Meteen goeie help, aardig mensen!
Aha, dat wist ik óók weer; ik wist het eigenlijk wel, want bij de grote Turkse aardbeving, een paar jaar terug,gingen de dagverpleegprijzen in omringende ziekenhuizen gelijk omhoog! de bevolking had toen hierover geklaagd!
En de ziekenhuizen in Al Hoceima, praten we maar niet over!
"Mevrouw Kouwen", riep een verpleegster! dat waren wij!
"Sterkte toegewenst, meneer!", zei ik, en gaf hem een hand!
hij nam hem aan, en zei, " zelfde beterschap voor Uw moeder, mevrouw, inchallah!".
Zeker niks meegemaakt over het "Verdonkhandjeweigeren", dacht ik nog; NET uit Turkye! Onbevlekt islamities!
Ik was jaloers! Op turkye! Daar kreeg ik wel een hand!
Net over de radio.
Gouda prachtig plaatsje toch?
Autochtonen en allochtonen gingen goed met elkaar om,
Nu wordt de bevolking 10% vertegenwoordigd door marokkanen/.
Zou verwachten een criminaliteits aandeel van 10%
MIS!!! het percentage van de criminaliteit gepleegd door marokkanen is 55%
VIJFENENVIJFTIG procent.
Blijft Nederland leuk? Ik hoop het.
Maar ik heb het idee dat er een hoop barbaarse allochtoontjes rondlopen die verdwaasd scheldend tierend op nederland, op rooftocht zijn.
En uiteraard vergeten ze niet , en passent, de ongelovigen en christenen van het vrouwelijk geslacht voor H.oer uit te schelden.
En dan heb ik nog geens mijn eigen ervaringen genoemd, in de randstad, dat is echt lachen.
Gister zat ik met mijn moeder van 75 in de wachtkamer van de polikliniek.
Ze had een ontsteking aan de voet, en er moest een foto worden gemaakt!
Plotseling hoorde ik een verpleegster zeggen, "Er is hier een man uit Turkye, die heeft problemen met zijn pacemaker"
Ik draaide me om; een man uit turkye? is dat een nieuwe woord voor allochtoon?
Een man uit Marokko?
bij de receptie zag ik een oudere Turkse man staan, met een jongen van ong. 25 jaar; (waarvan je niet zou zeggen, dat ie turks was.)
"We komen NET van SCHIPHOL!" zei de jongen tegen de verpleegster!
Aha, niks nieuw woord, ECHT nét uit Turkye! En meteen naar de MCA polikliniek gereden. De oudere Turkse meneer maakte een gespannen indruk, en sprak steenkolen-nederlands! Waarschijnlijk hier gewerkt en nu in turkye wonend, genietend van zijn pensioen!
De verpleegster liep even later naar een kamertje, en vertelde de arts daar, wat het probleem was; maar omdat de deur openstond hoorde ik wat ze zei!
"Die meneer heeft een pacemaker, maar voelde zich niet lekker; hij is in Turkye naar het ziekenhuis geweest, en daar hebben ze volgens hem aan de pacemaker geknoeid! De klachten bleven, dus is ie nu hier!!!" hoorde ik!
De Turkse man schoof even later aan, in de wachtkamer!
Hij keek naar mijn moeder, die in de rolstoel zat!
"zo, meneer", zei ik,"dat is een hele reis voor U geweest".
Tja, zei de man, "problemen met pacemaker he, Turkye ziekenhuis geweest, maar altijd probleem daar, altijd wachten, extra geld betaal noodzakelijk, en geen goeie ziekenhuis aanwezig", Holand goeie land, goeie dokter! Meteen goeie help, aardig mensen!
Aha, dat wist ik óók weer; ik wist het eigenlijk wel, want bij de grote Turkse aardbeving, een paar jaar terug,gingen de dagverpleegprijzen in omringende ziekenhuizen gelijk omhoog! de bevolking had toen hierover geklaagd!
En de ziekenhuizen in Al Hoceima, praten we maar niet over!
"Mevrouw Kouwen", riep een verpleegster! dat waren wij!
hij nam hem aan, en zei, " zelfde beterschap voor Uw moeder, mevrouw, inchallah!".
Zeker niks meegemaakt over het "Verdonkhandjeweigeren", dacht ik nog; NET uit Turkye! Onbevlekt islamities!
Ik was jaloers! Op turkye! Daar kreeg ik wel een hand!
Jij bent geen vrouw, dus waarom zou hij je de hand weigeren? :rolleyes:
Jij bent geen vrouw, dus waarom zou hij je de hand weigeren? :rolleyes:
:confused: Volgens mij mis je de pointe.
ElAlamein
25-11-2004, 14:47
wat staat hier dan, schatje?
en inderdaad, een afleidingsmaneuver die we al te gemakkelijk beginnen te herkennen!
Oem_Ayoub
25-11-2004, 14:58
Juistem..ElAlamein is een vrouw..
Smirnoff
25-11-2004, 14:59
Elalamein, ik vrees dat er met Juistem niet te praten valt.
Bedankt voor je bijdrage.
Gaf hij haar dan een hand? Ik zie nergens dat hij haar een hand geeft. ik zie alleen staan 'mevrouw, als god het wilt.'Dat je een vrouw geen hand mag geven hoeft niet te betekenen dat je haar geen beterschap mag wensen. :rolleyes: En ook al zou hij haar de hand geven , misschien houdt deze man zich niet aan die regel zoals zoveel moslims. Feit blijft dat het HARAM is.
Begrijpend lezen is moeilijk, geeft niets hoor. :maf:
Dat heb ik over het hoofd gezien, ik kijk nooit naar het geslacht ;). Maar zoals ik al zei, niet elke moslim houdt zich aan die regel.
ElAlamein
25-11-2004, 15:12
Gaf hij haar dan een hand? Ik zie nergens dat hij haar een hand geeft. ik zie alleen staan 'mevrouw, als god het wilt.'Dat je een vrouw geen hand mag geven hoeft niet te betekenen dat je haar geen beterschap mag wensen. :rolleyes: En ook al zou hij haar de hand geven , misschien houdt deze man zich niet aan die regel zoals zoveel moslims. Feit blijft dat het HARAM is.Lekkere Godsdienst; vrouwen gebruiken ze voor het koken, huisvuil op ruimen, de opvoeding van de vele kinderen, en hun sexuele pleziertjes, maar je mag ze geen hand geven, want DIT GEBRUIK MOET DE VROUW BESCHERMEN???????????
HAHAHAHA, het lijkt wel een comicstrip, dat soort opvattingen!
ZELF HANGEN DIE KERELS EEN BEETJE ROND OP STRAAT, EN ZUIPEN THEE IN DE MOSKEE, OF ELDERS!
mAAR ALS ZE THUIS KOMEN MOET WEL ALLES KLAAR STAAN!
Deze regels beschermt meer hun eigen arrogante positie, dan de vrouw!
Moslims schermen wel meer met BESCHERMEN!
De christenen en joden zijn in hun samenlevingen ook "beschermd"!
Daarom zijn er daar zeker nog alleen maar christelijke minderheden, tot 0 joden! ( hier moet ook al het kruis van sinterklaas ze mijter verdwijnen!)
Goeie bescherming, jawel!
Allleen was het 'beschermingsgeld" een beetje te veel, geloof ik!
Lekkere Godsdienst; vrouwen gebruiken ze voor het koken, huisvuil op ruimen, de opvoeding van de vele kinderen, en hun sexuele pleziertjes, maar je mag ze geen hand geven, want DIT GEBRUIK MOET DE VROUW BESCHERMEN???????????
ZELF HANGEN DIE KERELS EEN BEETJE ROND OP STRAAT, EN ZUIPEN THEE IN DE MOSKEE, OF ELDERS!
Daarom zijn er daar zeker nog alleen maar minderheden, tot 0 joden!
Verdiep je aub eerst even in de islam voordat je zulke domme uitspraken doet. Ik heb geeneens zin om alles aan een koefar uit te gaan leggen, die niks gelooft van wat ik zeg.
Ik zeg alleen dit: wat betreft dat handen schudden, dat beschermt niet alleen de vrouw ook de man. Maar ja dat is moeilijk te begrijpen voor nederlanders.
appie666
25-11-2004, 15:15
Lekkere Godsdienst; vrouwen gebruiken ze voor het koken, huisvuil op ruimen, de opvoeding van de vele kinderen, en hun sexuele pleziertjes, maar je mag ze geen hand geven, want DIT GEBRUIK MOET DE VROUW BESCHERMEN???????????
Daarom zijn er daar zeker nog alleen maar christelijke minderheden, tot 0 joden! ( hier moet ook al het kruis van sinterklaas ze mijter verdwijnen!)
Mensen van jouw religie doen het ook zionistje, dus zeur niet.
Ik zeg alleen dit: wat betreft dat handen schudden, dat beschermt niet alleen de vrouw ook de man. Maar ja dat is moeilijk te begrijpen voor nederlanders.
Nu ben ik het helemaal kwijt :confused:
Je mag een man wel een hand geven maar een vrouw niet en dat beschermt de vrouw maar ook de man?
Nu ben ik het helemaal kwijt :confused:
Je mag een man wel een hand geven maar een vrouw niet en dat beschermt de vrouw maar ook de man?
Tsk tsk je hebt toch ook sexuele voorlichting gehad.
Kindertjes krijg je door te zoenen en handjes te geven :D
Wil je zeker zijn dat je geen kindjes krijgt, dan draag je een burka.
Dat beschermt je tegen rondvliegende zaadjes.
Zo zit dat dus. :maf:
Tsk tsk je hebt toch ook sexuele voorlichting gehad.
Kindertjes krijg je door te zoenen en handjes te geven :D
Wil je zeker zijn dat je geen kindjes krijgt, dan draag je een burka.
Dat beschermt je tegen rondvliegende zaadjes.
Zo zit dat dus. :maf:
Ah, heb ik dat onderdeel gemist, ik heb wel dat hoofstuk gehad dat de ooievaar kindertjes kan langsbrengen en soms komen ze uit de boerenkool. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.