Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aangifte doen bij de politie vanwege bedreiging

Pagina's : [1] 2 3

nadiak
25-11-2004, 10:50

Salaam wa alaikoem, Ik wil jullie raad vragen, gisteren was ik niets vermoedend weggegaan van me stage nadat de directuer had gevraagt of ik iets had gemerkt aan hoe mensen nu op mij reageren na van gogh, ik vertelde de waarheid dat ik niet veel gemerkt had ook al draag ik een hoofddoek alleen soms deden een aantal mensen(die ik niet ken) iets vriendelijker dan normaal. In ieder geval ik kom aan op station Amstel en ik wilde net instappen in de trein toen een dikke grote Autochtone man voor me ging staan, hij wilde voor mij instappen terwijl ik er al stond. Dus ik kuchte misschien dat ie zou begrijpen dat je dames eigenlijk voor laat gaan, maar goed ik zocht geen ruzie en wilde na hem instappen. Toen bleef hij gelijk op na het trapje staan, hij probeerde me de weg te blokkeren zodat ik niet kon instappen(dat had ik op dat moment nog niet door ik dacht die gaat daar staan omdat hij eerste halte weer wil uitstappen) hoe dik hij ook was ik kon er toch langs(:hihi). Net toen ik hem voorbij ging op een plek te vinden, hoorde ik hem fluisteren: "Der kop eraf" :maf: Ik heb er toen niet aangedacht om het bij de ns personeel aan te geven, maar denken jullie dat ik nu nog aangifte kan doen?

Tim76
25-11-2004, 10:52
Salaam wa alaikoem, Ik wil jullie raad vragen, gisteren was ik niets vermoedend weggegaan van me stage nadat de directuer had gevraagt of ik iets had gemerkt aan hoe mensen nu op mij reageren na van gogh, ik vertelde de waarheid dat ik niet veel gemerkt had ook al draag ik een hoofddoek alleen soms deden een aantal mensen(die ik niet ken) iets vriendelijker dan normaal. In ieder geval ik kom aan op station Amstel en ik wilde net instappen in de trein toen een dikke grote Autochtone man voor me ging staan, hij wilde voor mij instappen terwijl ik er al stond. Dus ik kuchte misschien dat ie zou begrijpen dat je dames eigenlijk voor laat gaan, maar goed ik zocht geen ruzie en wilde na hem instappen. Toen bleef hij gelijk op na het trapje staan, hij probeerde me de weg te blokkeren zodat ik niet kon instappen(dat had ik op dat moment nog niet door ik dacht die gaat daar staan omdat hij eerste halte weer wil uitstappen) hoe dik hij ook was ik kon er toch langs(:hihi). Net toen ik hem voorbij ging op een plek te vinden, hoorde ik hem fluisteren: "Der kop eraf" :maf: Ik heb er toen niet aangedacht om het bij de ns personeel aan te geven, maar denken jullie dat ik nu nog aangifte kan doen? Als je geen getuigen hebt heeft het geen zin.

Patrick.
25-11-2004, 10:53
Salaam wa alaikoem, Ik wil jullie raad vragen, gisteren was ik niets vermoedend weggegaan van me stage nadat de directuer had gevraagt of ik iets had gemerkt aan hoe mensen nu op mij reageren na van gogh, ik vertelde de waarheid dat ik niet veel gemerkt had ook al draag ik een hoofddoek alleen soms deden een aantal mensen(die ik niet ken) iets vriendelijker dan normaal. In ieder geval ik kom aan op station Amstel en ik wilde net instappen in de trein toen een dikke grote Autochtone man voor me ging staan, hij wilde voor mij instappen terwijl ik er al stond. Dus ik kuchte misschien dat ie zou begrijpen dat je dames eigenlijk voor laat gaan, maar goed ik zocht geen ruzie en wilde na hem instappen. Toen bleef hij gelijk op na het trapje staan, hij probeerde me de weg te blokkeren zodat ik niet kon instappen(dat had ik op dat moment nog niet door ik dacht die gaat daar staan omdat hij eerste halte weer wil uitstappen) hoe dik hij ook was ik kon er toch langs(:hihi). Net toen ik hem voorbij ging op een plek te vinden, hoorde ik hem fluisteren: "Der kop eraf" :maf: Ik heb er toen niet aangedacht om het bij de ns personeel aan te geven, maar denken jullie dat ik nu nog aangifte kan doen? Als je weet hoe hij eruit ziet wel. Zonder een specifiek signalement kunnen zij ook niks beginnen omdat de kans groter is dat je iemand vals beschuldigd dan dat je die man zult vinden.

Rebel_1963
25-11-2004, 10:55
Een aangifte doen kan denk ik niet meer, zoals gezegd, je hebt geen getuigen en je weet niet wie hij was. Wat je volgens mij wel kan doen, is dit gewoon melden bij het NS personeel, je moet perslot vaker met de trein. Zo kunnen ze er op gaan letten, hoop ik.

nadiak
25-11-2004, 10:55

Ik wist niet dat mensen echt zo onbeschoft konden zijn, we denken hier samen te leven in een fatsoenlijk land maar het tegendeel blijkt waar.

Patrick.
25-11-2004, 10:56
Ik wist niet dat mensen echt zo onbeschoft konden zijn, we denken hier samen te leven in een fatsoenlijk land maar het tegendeel blijkt waar. Ach, dat dacht ik ook van Abdul-Jabbar, maar ook dat schijnt te kunnen.

nadiak
25-11-2004, 10:57
Het gaat me er niet perse om dat hij opgepakt wordt(liever wel natuurlijk) maar dat er een beetje rechtvaardigheid komt.

nadiak
25-11-2004, 10:57
Ach, dat dacht ik ook van Abdul-Jaffar, maar ook dat schijnt te kunnen. Waar gaat het heen...

Patrick.
25-11-2004, 10:58
Waar gaat het heen... Dat vraag ik me dus echt af. We zitten op een zinkend schip als je het mij vraagt.

Rebel_1963
25-11-2004, 11:01
Waar gaat het heen... In iedergeval de verkeerde kant op, de ene reactie op de andere, de boel gaat nog eens ontploffen.

nadiak
25-11-2004, 11:03
Dat vraag ik me dus echt af. We zitten op een zinkend schip als je het mij vraagt. Nee ik zag de vorige keer nog een muisje lopen op straat, hmm welke richting ging die ookal weer op :confused: Valt er nog wat te repareren denk je?

Reda08
25-11-2004, 11:05
meid weet je wat je moest doen.een marokaanse jongens bijroepen,ik had hem echt afgemaakt als ik daar toevalig bij je was mohem aangifte hoef je niet te doen,want het is toch telaat en geen getuigen

Patrick.
Nee ik zag de vorige keer nog een muisje lopen op straat, hmm welke richting ging die ookal weer op :confused: Valt er nog wat te repareren denk je? Veel mankracht. De samenleving moet opnieuw leren wat samenleven inhoud.

nadiak
Kijk als mensen, vooral jongeren iets roepen op Het Net dan neem ik dat met een korreltje zout. Hier durft men gewoon meer te zeggen, omdat je zogenaamd anoniem bent. Als mensen het recht in je gezicht durven te zeggen, of het nou hard op is of fluisterend dan vraag ik me af tot wat zo'n persoon meer in staat is?

Patrick.
25-11-2004, 11:06

meid weet je wat je moest doen.een marokaanse jongens bijroepen,ik had hem echt afgemaakt als ik daar toevalig bij je was mohem aangifte hoef je niet te doen,want het is toch telaat en geen getuigen Da's de oplossing. Wie worden er gearresteerd? Wie krijgt schadevergoeding? Ik zal je een hint geven. De man zal je achteraf dankbaar zijn :rolleyes: .

Pagina's : [1] 2 3