Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meeting in Brussel/Antwerpen...Nee,voor 1 keer plzzzz not in Amsterdam!

Pagina's : [1] 2

Marocca
13-01-2003, 23:36

Ja,dat was duidelijk maar ik wou gewoon even laten weten dat als er een meeting zou zijn,die in Belgie te laten plaatsvinden.... :D Weet je;ik wil daar zo graag bij zijn maar als het in Holland te doen is;kan/mag ik niet komen:verdriet: Dus,wie medelijden heeft met mij ....>>>>:goedzo: Wie geen medelijden heeft>>>>tja.....:traan1: :lekkerpuh Soso;dit was het denk ik...Laat wat weten he!! :Iluvu:

SweetRose
13-01-2003, 23:39
euhm..ik heb medelijden met je..maar jij dan ook met mij..want ik mag toch niet :huil:

Marocca
13-01-2003, 23:39
Origineel gepost door zin 'n midar euhm..ik heb medelijden met je..maar jij dan ook met mij..want ik mag toch niet :huil: Zoetie van me;ik zal wel een oplossing vinden dus don't worry!!! ;) :Iluvu:

noortje1
13-01-2003, 23:47
zelfs bepaalde plekken in nl zouden sommige niet komen, laat staan belgie

Marocca
13-01-2003, 23:48

Origineel gepost door hichamtwentyone het is Marokko.nl .NL Kijk belgen worden gedoogd maar nou niet zeuren he :kwaad: Aanpassen of wegwezen :hihi: WE STAY HERE:stout:

Vin
14-01-2003, 00:02
nooooooooo maaaaaaan kom naar nederland wallah jullie mogen bij mij komen eten dannnnnn we hebben mooie restaurant waar je lekker kan eten:D

Marocca
14-01-2003, 00:04
Origineel gepost door Vin nooooooooo maaaaaaan kom naar nederland wallah jullie mogen bij mij komen eten dannnnnn we hebben mooie restaurant waar je lekker kan eten:D eerst beloven :D

Vin
14-01-2003, 00:06
beloofd :D maar niet heel belgie meenemen vaders en moeders enz blijven thuis, ok?? beloofd??

Vin
14-01-2003, 00:07
http://www.moppentap.nl/specials/binladen/plaatjes/plaatjes.asp?bestand=t33.jpg hahahaha cjek deze link hahahahahahah wallah ik ging helemaal stuk man hahahahahaha wajooooowww shieeeeeeet man ikmoet nar de wc hahahahaha

EMIEN
14-01-2003, 00:08
Heb je geen paspoort???????????? :D:D:D

Marocca
14-01-2003, 00:08
Origineel gepost door Vin beloofd :D maar niet heel belgie meenemen vaders en moeders enz blijven thuis, ok?? beloofd?? shit man!!!!!!!!En ik wou nochtans mijn grootmoeder meebrengen.... :( Ik heb haar al enkele tips gegeven ivm klederdracht.... :kwaad: Mag ze echt niet komen???? :rolleyes: En is het bij jou thuis te doen ofsow? :p

Vin
14-01-2003, 00:12
Origineel gepost door Marocca shit man!!!!!!!!En ik wou nochtans mijn grootmoeder meebrengen.... :( Ik heb haar al enkele tips gegeven ivm klederdracht.... :kwaad: Mag ze echt niet komen???? :rolleyes: En is het bij jou thuis te doen ofsow? :p ik zei restaurant niet thuis thuis gaan jullie alles nakken daar staan jullie bekend om weet je:D

Marocca
14-01-2003, 00:12
Origineel gepost door Vin ik zei restaurant niet thuis thuis gaan jullie alles nakken daar staan jullie bekend om weet je:D Ik ben wel een braaf meiske he......:verdriet:

Vin
14-01-2003, 00:13
ok jij mag komen maar ik wil geen mensen met een crimineel verleden jullie worden gescreent onthoud dat:D

Vin
14-01-2003, 00:15

dus ook geen mensen met maar een boete ofzo want dat zijn de grootste

Pagina's : [1] 2