Bekijk originele versie : Wondermiddel tegen acne
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Dag dames. Als je last hebt van acne. heb ik een paar wondermiddeltjes.
Het eerste is
Groene Leem
Groene leem is een levendige intelligente stof, waarvan de werking nog nooit in een laboratorium is nagebootst. Bij inwendig en uitwendig gebruik kan groene leem de gezondheid bevorderen en genezingsprocessen ondersteunen. De werking van groene leem is wetenschappelijk aangetoond.
Ziekenhuizen en schoonheidsinstituten gebruiken dit product vanwege de heilzame werking.
Groene leem is rijk aan kiezelzuur, mineralen, sporenelementen en enzymen. De werking berust op het uitwisselen van ionen, het opnemen van gifstoffen en het leveren van bouwstenen voor gezond weefsel.
Tea tree olie is een essentiƫle olie, die door middel van stoomdestillatie uit de bladeren van de "Alternifolia Melaleuca" wordt gewonnen. De werking is sterk antiseptisch en verhoogd de weerstand van het lichaam. Tevens verzacht dit product jeuk en pijn, bevordert de bloedsomloop en zuivert wonden. Tea tree olie is sterk aanbevolen bij behandelingen.
Als jullie vragen hebben hoor ik het wel
Hoi,
Weet je ook waar ik ze kan halen??
andere naam voor groene leem is Vertagil. onder die naam is het ook verkrijgbaar. Bij onder andere de Tuinen. Ik zoek wel even op waar het nog meer verkrijgbaar is.
Thanks,
Ik ga alles uit proberen. Ga over 2 weken trouwen en heb nog nooit zo erg acne gehad.
TABDARST1983
27-11-2004, 17:33
andere naam voor groene leem is Vertagil. onder die naam is het ook verkrijgbaar. Bij onder andere de Tuinen. Ik zoek wel even op waar het nog meer verkrijgbaar is.
Hallo Dhikra,
Ik heb het gekocht het is een grote tube van 400gr. en het is een pasta van vertargil groenen leem.
hoe moet je dit gebruiken bij de tuinen zeiden ze 1x per week 15min. klopt dat nou ik hoor van je alvast bedankt
je hebt 2 soorten. je hebt creme, en je hebt poeder(een soort thee). ik heb zelf die thee gebruikt. maar die creme schijnt ook heel goed te zijn. voordeel van drinken is dat het dan van binnenuit gelijk zuivert. groene leem zuivert je lichaam, en doodt die vieze bacterien die puisten veroorzaken. ik heb het mijn vriendinnen ook aangeraden. het heeft ze allemaal geholpen. daarnaast voor eventuele littekens gebruiken ze calendulancreme. ook heel goed.
voor de rest is het heeeeeeeeeeeeeel belangrijk om je huis met parfumvrije zeep te wassen. ik gebruik die groene van unicura. nummer 2 is dat.
veel succes. ik hoor het wel
Sahara Clay is ook heel goed voor acne. Je kan er zowel je haar als je gezicht een deep conditioner mee geven
is die groene leem en/of sahara clay ook goed tegen puistjes op borst/rug??
en hoeveel kost die groene leem...kun je dat halen bij een natuurvoedingswinkel of reformhuis ofzo?
De sahara clay heeft een diep reinigende werking. je kunt het voor zowel je haar als je gezicht/lichaam gebruiken. Dus ja het is ook goed voor puisten op je rug/borst.
Lilahtje
28-11-2004, 18:45
De sahara clay heeft een diep reinigende werking. je kunt het voor zowel je haar als je gezicht/lichaam gebruiken. Dus ja het is ook goed voor puisten op je rug/borst.
Waar kan je de sahara clay kopen?
Lilahtje
28-11-2004, 19:51
www.sisay.nl
Zeg werk je daarvoor, of zijn die producten echt zo goed als jij beweert.
Hebben e ook goede werking tegen littekens van acne/puisten?
Voor acne zou je het idd ook kunnen gerbuiken. heb het toevallig vorige week nog gevraagd voor een kennis van mij. de producten zijn goed en ik gerbuik ze zelf ook. Het verschil met Mariposa en Sisay is dat ze de producten zelf uitproberen (of laten uitproberen) voordat ze het aan de man brengen. Hierdoor weten ze waar ze over praten, vindt ik een goed uitganspunt. Ben erg positief over de spullen!!!
toch vind ik dat je acne van binnenuit moet bestrijden. als je cremetjes gaat gebruiken. dan verwijder je het wel. maar het komt er toch weer uit. dan blijf je smeren. en ik heb op de site gekeken. zo een pak is voor 3 behandelingen goed, en het kost 13 nog wat. dat vind ik behoorlijk duur.
groetjes...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.