Bekijk originele versie : Wat heeft iedereen met de dood?
Rdamsmeisje
24-11-2004, 19:19
:jammer: :eek: Niet normaal meer. Pff. Ik walg van een ieder hier. Iedereen is walgelijk hier. Iedereen die zo debiel denkt, die mag pas dood. :kwaad:
Wat is dit zeg, heb nog nooit zo'n graf sfeer meegemaakt (ironisch genoeg).
Ik woon liever in Italia dan hier in Nederland met debiele kaaskopjes en debiele geiten neukertjes. :aftel:
Maroshima
24-11-2004, 19:20
ik ben een geitenkop...is dat wel ok ?
DOOD AAN DE KAASNEUKERS !
2Smart4u
24-11-2004, 19:22
meid... DOEI!! :zwaai: veel plezier in Italie!
de dood is t enige wat zeker is in je miezerig leventje......denk daar maar over na.. (als t je niet te moeilijk is)
Dood gaan is het enigste wat zekerheid heeft. Daar kan niemand om heen. Dat jij daar niet prettig bij voelt is te begrijpen.....
Rdamsmeisje
24-11-2004, 19:23
[B] Alsof ik dat niet weet dat de dood op je wacht, ken jij iemand die altijd blijft leven :rolleyes: . Maar dat je dat anderen toewenst. :jammer:
redouan106
24-11-2004, 19:24
:jammer: :eek: Niet normaal meer. Pff. Ik walg van een ieder hier. Iedereen is walgelijk hier. Iedereen die zo debiel denkt, die mag pas dood. :kwaad:
Wat is dit zeg, heb nog nooit zo'n graf sfeer meegemaakt (ironisch genoeg).
Ik woon liever in Italia dan hier in Nederland met debiele kaaskopjes en debiele geiten neukertjes. :aftel:
Doei.......................
Dat is verkeerd natuurlijk, maar sommige denken daar net anders over, wie zijn wij om hun eigen mening te ontnemen.
Rdamsmeisje
24-11-2004, 19:25
[QUOTE=ewasafi]Dood gaan is het enigste wat zekerheid heeft. Daar kan niemand om heen. Dat jij daar niet prettig bij voelt is te begrijpen.....[/QUOTE
Pff daar gaat het niet om man. Het gaat erom dat mensen zo laag zijn gezonken dat ze een ander de dood wensen. Niet om dat ik er bang voor ben.
2Smart4u
24-11-2004, 19:26
:regie:NEEM T NIET ZO SERIEUS!!!!
damn mensen...have a break have a kit kat!
alsof je echt dood gaat...alsof het gemeend word..alsof alsof...
wat een muggenzifterij!
Rdamsmeisje
24-11-2004, 19:28
Halllooooooooooo ik ben toch niet bang dat ik doodgaaA??? HEB JE ME DAT HOREN ZEGGEN????????????????
redouan106
24-11-2004, 19:28
[QUOTE=ewasafi]Dood gaan is het enigste wat zekerheid heeft. Daar kan niemand om heen. Dat jij daar niet prettig bij voelt is te begrijpen.....[/QUOTE
Pff daar gaat het niet om man. Het gaat erom dat mensen zo laag zijn gezonken dat ze een ander de dood wensen. Niet om dat ik er bang voor ben.
Lieve schat, je moet je niet zo aanstellen.............. ;)
Rdamsmeisje
24-11-2004, 19:29
:regie:NEEM T NIET ZO SERIEUS!!!!
damn mensen...have a break have a kit kat!
alsof je echt dood gaat...alsof het gemeend word..alsof alsof...
wat een muggenzifterij!
:rolleyes: Moeten bepaalde mensen zeggen zeg.... ja namen sommige mensen dingen maar niet serieus... dan zouden mensen minder snel op hun p ikkie gerrapt zijn en zouden minder mensen anderen de dood toewensen.
Als je er niet bang voor bent, waarom naar italie dan?
Rdamsmeisje
24-11-2004, 19:31
Lieve schat, je moet je niet zo aanstellen.............. ;)
Doe ik eens effe lekker wel. Ik hou me altijd in... en nu een keer lekker niet.... als je schrijft kun je trouwens beter zeggen wat je wil.... lucht op..... :ego:
Rdamsmeisje
24-11-2004, 19:32
Als je er niet bang voor bent, waarom naar italie dan?
hahaha dacht je daarom dat ik naar italy wil?
Omdat italie gewoon veeeeel mooier is dan nederland..... en de cultuur is leuk.....en de mensen........ niet omdat ik bangf ben dat ik doodga kom zeg..... daar houd im me niet eens mee bezig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.