Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ayaan Hirsi Ali waar is zij nu met haar grote bek.

Pagina's : [1] 2

nomedia
24-11-2004, 17:55

Sinds de dood van Theo van Gogh is Hirsi ali ineens van de aardbodem verdwenen. Ik verwacht van Hisi ali dat ze voor de buis komt en haar excuses aanbied aan alle moslims. Door haar is het nu een zooitje geworden. Eerst onrustzaaien en dan verstoppen. :D

Smirnoff
24-11-2004, 17:58
Oh frustratie, oh frustratie ...

nomedia
24-11-2004, 18:00
Oh frustratie, oh frustratie ... Laten we eerlijk zijn het begon allemaal met haar grote bek, en zij mag zich best wel schuldig voelen dat Theo van Gogh vermoord is.

Bongo
24-11-2004, 18:01
Laten we eerlijk zijn het begon allemaal met haar grote bek, en zij mag zich best wel schuldig voelen dat Theo van Gogh vermoord is. tssk... baarlijke nonsens

nomedia
24-11-2004, 18:02

Wat zou jjje zelf doen als men dreigt je te vermoorden en je beseft dat de kans ook groot is dat zulks gebeurt? En uit welke hoek kwamen de dreigingen alweer? Dan had ze maar eerder aan moeten denken voordat ze haar lelijke grote bek open deed.

Wael_progressiv
24-11-2004, 18:03
Nomedia volgens mij kun je beter je naam eer doen en weer een nomaden-bestaan gaan lijden. :D

mohammedALI
24-11-2004, 18:05
Sinds de dood van Theo van Gogh is Hirsi ali ineens van de aardbodem verdwenen. Ik verwacht van Hisi ali dat ze voor de buis komt en haar excuses aanbied aan alle moslims. Door haar is het nu een zooitje geworden. Eerst onrustzaaien en dan verstoppen. :D Ik hoorde vandaag op t.v. dat ze zo beveiligd is dat ze ZELF niet weet waar ze is hahahahahahaha

nomedia
24-11-2004, 18:07
Nomedia volgens mij kun je beter je naam eer doen en weer een nomaden-bestaan gaan lijden. :D Ik blijf ik vind het wel gezellig hier. :D

rookworst
24-11-2004, 18:08
Laten we eerlijk zijn het begon allemaal met haar grote bek, en zij mag zich best wel schuldig voelen dat Theo van Gogh vermoord is. Ik begrijp er niks van: Ze neemt het JUIST op voor jou! Voor emancipatie van vrouwen in de islam. Je zou haar juist moeten omarmen, niet uitschelden.

Wael_progressiv
24-11-2004, 18:08
Ik blijf ik vind het wel gezellig hier. :D Ik was alleen maar uit op je bedoeien-tent! :D

nomedia
24-11-2004, 18:13
Ik begrijp er niks van: Ze neemt het JUIST op voor jou! Voor emancipatie van vrouwen in de islam. Je zou haar juist moeten omarmen, niet uitschelden. Ze heeft een persoonlijke trauma opgelopen in Somalie door haar stomme tradities. Waarom helpen ze haar niet door haar te plaatsen in een inrichting totdat ze beter wordt. Nee ze hebben haar in de tweede kamer een plaatsje gegeven om zo de islam te beledigen.

rookworst
24-11-2004, 18:17
Ze heeft een persoonlijke trauma opgelopen in Somalie door haar stomme tradities. Waarom helpen ze haar niet door haar te plaatsen in een inrichting totdat ze beter wordt. Nee ze hebben haar in de tweede kamer een plaatsje gegeven om zo de islam te beledigen. Ja ja, ontken maar dat er problemen zijn en just go with the mighty islam flow. Eigen mening? Hoe kom je erbij.

nomedia
24-11-2004, 18:25
Ja ja, ontken maar dat er problemen zijn en just go with the mighty islam flow. Eigen mening? Hoe kom je erbij. Het waren haar woorden ze heeft ooit een intervieuw gegeven over haar persoonlijkheid :D Zelf een idioot kon op dat moment concluderen dat ze psychische gestoord is.

g9star
24-11-2004, 18:32
hm iemand met een heel lelijke grote bek heeft niet de kwalificaties om iemand anders zo te kwalificeren Een idioot als deze heeft ook niet de kwalificatie om over iemands psyche te oordelen

0rgoglio
24-11-2004, 18:37

Die clitloze aap zit denk ik te spelen met de ballen van haar 5-bij-5 spierbundels! Jammer dat zij daar geen genot aan beleven kan met haar clitloze beerput! Orgo :D

Pagina's : [1] 2