Bekijk originele versie : Topic voor Nederlanders!!!
Wael_progressiv
24-11-2004, 17:48
Hey menskens van me! En? We vijnde gullie nou van deese internetsite?
Ik moei eerlijk zeggeuh, uutgezonderd wa mesjokke menskens as hoesam en naouwel1985 etcetera vijn ik het hier toch redelijk goei vertoeve en tietsbedrijf. We vijnde gullie ervan?
:D
De balle war menskes en houd uw eige taai war!
Marrakick
24-11-2004, 17:53
Het is alleen vreemd dat je als Nederlander geen vragen aan Marokkanen mag stellen. Een draadje daartoe werd direct verwijderd.
Vreemd, terwijl de meest extremistische draadjes gewoon blijven staan.
Wael_progressiv
24-11-2004, 17:54
Zo Marrakick, waar zullen we het eens overhebben?
Marrakick
24-11-2004, 17:56
Nou ja, je mag het hier niet over Marokkanen hebben, niet over de islam, niet over moslims, niet over integratie, zeker niet over hoofddoeken...want er zou iemand beledigd kunnen worden.
HollandseVriend
24-11-2004, 19:09
Nou ja, je mag het hier niet over Marokkanen hebben, niet over de islam, niet over moslims, niet over integratie, zeker niet over hoofddoeken...want er zou iemand beledigd kunnen worden.
wat een onzin
2Smart4u
24-11-2004, 19:15
nee marrakick..
ik zie hier dat er juist discussies op een goeie manier worden aangegaan, maar...
ik denk ook dat de Nederlandse bezoekers van deze site (die mede dankzij media zich hebben aangemeld) dit hier allemaal veel ste serieus nemen..
de meesten hier komen om te relaxen, om bij te komen, om zich te amuseren....
en om dan nog constant in discussie moet gaan en anderen moet overtuigen van jouw gelijk...tsjah...dat lijkt sterk op een overwerken...
Marrakick
24-11-2004, 19:16
Zeg me dan eens Abou Batata, waarom mijn draadje verwijderd is waarin ik heel beleefd vroeg waarom Marokkanen zo snel beledigd zijn.
Dat is toch waar alles om draait. Dat willen Nederlanders weten. Geen enkele Nederlander wil ook maar een sikkepitje aan integratie doen voordat die vraag beantwoord is.
Ik zie op dit hele forum enkel mensen die willen slaan, willen doden, willen verkrachten.
Dus praat me voorlopig niet meer over islam of iets dergelijks.
Ik ga weer terug naar mijn lievelingssite: http://www.swieneparredies.nl/
2Smart4u
24-11-2004, 19:20
:zwaai: doei....
en waarom er enkelen zijn die snel beledigd zijn?? ja ... ze zijn zo gevoelig omdat ze zo vaak ten onrechte worden beroordeeld...... zijn ze zo moe van.....
gevoel gaat vanzelf....
een waarom vraag is niet goed....zie je?? alweer verwijtend..
mivrouwtje
24-11-2004, 19:22
Zeg me dan eens Abou Batata, waarom mijn draadje verwijderd is waarin ik heel beleefd vroeg waarom Marokkanen zo snel beledigd zijn.
Dat is toch waar alles om draait. Dat willen Nederlanders weten. Geen enkele Nederlander wil ook maar een sikkepitje aan integratie doen voordat die vraag beantwoord is.
Ik zie op dit hele forum enkel mensen die willen slaan, willen doden, willen verkrachten. Dus praat me voorlopig niet meer over islam of iets dergelijks.
Ik ga weer terug naar mijn lievelingssite: http://www.swieneparredies.nl/
Nou nou nou.. wat kan jij flink overdrijven zeg... poehee zeg..
spreek alleen namens jezelf en niet voor alle Nederlanders, want ik weet zeker dat niet iedereen achter je gebrabbel staat..
probeer eens te lezen hoe de andere hebben gereageert.. jij hebt al een vooroordeel en die wil je niet kwijt..
Maar ik ben Marokkaanse en ik zou zeggen kom maar op met je vragen..
2Smart4u
24-11-2004, 19:28
was alles behalve lief bedoelt..
lief dat je t lief opvat :lekkerpuh
Dutchman
24-11-2004, 19:29
:zwaai: doei....
en waarom er enkelen zijn die snel beledigd zijn?? ja ... ze zijn zo gevoelig omdat ze zo vaak ten onrechte worden beroordeeld...... zijn ze zo moe van.....
gevoel gaat vanzelf....
een waarom vraag is niet goed....zie je?? alweer verwijtend..
Bin ie een Hollander?Neuh ie bint gean Hollander of wa? Heppie het onderwerp zehn?
2Smart4u
24-11-2004, 19:30
NEE! thank god!!
maar ik had t TEGEN een hollander...
doei doei bemoeial!
Marrakick
24-11-2004, 19:31
Oh Mivrouwtje, ik wil het je best vragen.
Ik had vanmiddag een echt leuk draadje over de vraag hoe het kwam dat Marokkaanse mannen zo snel beledigd zijn. Dus niet kwaad, want dat is iedereen wel eens, maar beledigd. Ik had als uitgangspunt dat je nooit beledigd kunt zijn als je tevreden bent met je zelf. Mijn tweede vraag was aldus: waar zijn de Marokkanen dan ontevreden mee.
Gewoon eerlijke vragen zonder bijbedoeling. Er werd eigenlijk ook behoorlijk met elkaar omgegaan in dat draadje.
Opeens, zonder waarschuwing, was de hele draad weg. Waarom weet ik tot nu toe niet.
Aansluitend zie ik de hele middag de meest extremistische draadjes verschijnen, waar elke normale Marokkaan zich gegarandeerd voor schaamt.
Dus mijn vraag is inmiddels genuanceerder: zijn de Marokkanen bang voor Nederlanders en stellen ze zich daarom vaak agressiever op dan noodzakelijk. Of is het de angst dat hun geloof toch niet zo stabiel blijkt te zijn als eerst gedacht.
Allemaal ECHTE vragen die ik heb zonder daarvoor negatief over te willen komen.
2Smart4u
24-11-2004, 19:36
waarom je draadje in verwijderd?? da weet ik nie... maar dat gebeurt wel vaker met 'normale' topics terwijl de vervelende topics blijven staan....
Open de topic nogmaals.. gewoon nog een keer...t zelfde :) en kijk of ie weer verdwijnt..
zo ja... mail de moderator, vraag WAAROM hij m verwijderd..want je doet niks verkeerds..
simpel...
mivrouwtje
24-11-2004, 19:41
Er worden wel vaker topic verwijdert.. dus niet gaan huilen omdat de jouwe nu ook een keer wordt verwijdert :-)
Ik ga ervan uit dat je een intelligente man bent.. verwacht niet dat iedereen hier zichzelf is.. achter een beeldscherm is het makkelijk om ' stoer' te praten.. de gemiddelde leeftijd is hier 17 jaar.. wat voor serieuze reacties verwacht je nou??
Ik raad je aan om het in real life te proberen, face to face.. spreek een keer een Marokkaanse collega, buurman, of wie dan ook aan. Wedden dat je dan hele ander reacties krijgt..
Er is nog een Marokkaanse site waar ze veel serieuzer zijn.. Mocht je die willen bezoeken, pm me maar dan krijg je die.. ik denk dat ik hier geen reclame mag maken..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.