Bekijk originele versie : Bush perfect man, aanpakken terrorisme!
Bush perfect man, aanpakken dat terrorisme!Kortemette maken !
Jij zit wel erg vol haat!!
Geen haat, terrorisme voor autochtone en allochtone over de hele wereld, ben op zoek naar een wereld van vrede en dus tolerantie.
Als bij iemand het woord haat snel naar boven komt....
Geen haat, terrorisme voor autochtone en allochtone over de hele wereld, ben op zoek naar een wereld van vrede en dus tolerantie.
Als bij iemand het woord haat snel naar boven komt....
Kan je lang blijven zoeken? ik zou zeggen begin eerst bij jezelf. ;)
Als hij nou eens echt terroristen aanpakte...De echte terroristen zitten niet in Irak maar Saoudi Arabiƫ. Laat dat nou net een bondgenoot zijn. :rolleyes:
Goed aanpakken begint bij jezelf. Kan ie zichzelf wel vermoorden
HollandseVriend
24-11-2004, 17:22
We are AMBUSHED.. en jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.
weet je wat ik vind je bent geen goeie man als je niet eens een man kunt oppakken die een last is en daarvoor een heel land moet bombaderen ik wens hem de DOOD en dat hij later ook nog eens in de hel mag VERBRANDEN insalah ik weet dat deze woorde hard klinken maar niet als je die beelden ziet van palestina, irak en afganistan maar ja dat zijn mijn woorden
................respect voor RESPECT VOOR OSAMA BIN LADEN
Lohengrin
24-11-2004, 21:28
Is haat tegen terrorisme fout dan?
Lohengrin
24-11-2004, 21:40
Haat is altijd fout, maar goed, laat ik daar nou niet te diep op ingaan, igg is bush niet de goede weg om het terrorisme te stoppen, bush veroorzaakt veel meer haat dan dat hij oplost, wat hij oplost, geen idee, ik heb nog niks gezien...
Als je nu naar de wereld kijkt, dan zou je inderdaad zeggen: weg met die Bush! Misschien ontgaat ons simpele zielen het grootse plan, het totale plaatje. In elk geval is Bush geen verzoener, dat wil hij ook helemaal niet zijn. Volgens mij wil hij in zijn tijd als president een aantal dingen drastisch veranderen, en dan mag een volgende president "de partijen wel weer bij elkaar brengen" in een naar Bush z'n smaak betere wereld.
HollandseVriend
24-11-2004, 21:53
Volgens mij wil hij in zijn tijd als president een aantal dingen drastisch veranderen, en dan mag een volgende president "de partijen wel weer bij elkaar brengen" in een naar Bush z'n smaak betere wereld.
LATEN WE EERST IS KIJKEN OF ER NA NOG 4 JAAR NOG EEN WERELD IS
Bush is een rechtse christen fundamentalist die zoveel bloed op zijn handen heeft dat hij een begraaf plaats naast het witte huis kan graven. Bush is de rede dat terrorisme bestaat.
HollandseVriend
25-11-2004, 05:30
Bush is een rechtse christen fundamentalist die zoveel bloed op zijn handen heeft dat hij een begraaf plaats naast het witte huis kan graven. Bush is de rede dat terrorisme bestaat.
Niet helemaal waar,... want het bestond al voor Bush.... maar het wordt er in ieder geval niet minder van zo. Het komt door de buitenlandse politiek die de afgelopen eeuw is gevoerd door westerse landen richting het midden Oosten,.. deze politiek moet veranderen.
Ieder land krijgt de leider die het verdient, zeggen ze. De VS heeft Bush, olie-domme man, dus dat zit wel snor, zou ze geen betere kunnen toewensen. Jammer alleen dat er nog zoveel van die domoren om hem heen zitten en ze het hele spul niet binnen de eigen grenzen kunnen houden.
Oorlog tegen terrorisme is een contradictie in terminus. Kan je niet winnen (wat na 4 jaar inmiddels wel duidelijk is). Wat leidt tot de conclusie dat er alleen maar verliezers zijn. Bush is dus de leider van een stel verliezers. Lang leve de logica.
Overigens zitten wij met Trix en Balkenende. Ook niet zo'n dynamisch duo ...
Als je nu naar de wereld kijkt, dan zou je inderdaad zeggen: weg met die Bush! Misschien ontgaat ons simpele zielen het grootse plan, het totale plaatje. In elk geval is Bush geen verzoener, dat wil hij ook helemaal niet zijn. Volgens mij wil hij in zijn tijd als president een aantal dingen drastisch veranderen, en dan mag een volgende president "de partijen wel weer bij elkaar brengen" in een naar Bush z'n smaak betere wereld.
Ik jouw ogen is Bush geen verzoener, voor mij wel !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.