Bekijk originele versie : Strijd tegen de Islam in Nederland is de strijd van Hitler tegen de Jodendom!
Nousratakoum1
24-11-2004, 15:23
Die vergelijking gaat voor mij en velen op!
Tja dat Hitler zo streed was nog maar kort geleden, 1940!
Wij zijn nu 65 jaar verder en de strijd begint weer, dit keer tegen de Islam.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Wael_progressiv
24-11-2004, 15:29
Ja en ze duiken nu ook alweer onder bij bosjes!
(
Nou, ik denk zomaar van niet. Maar dat is tegelijk ook een hoop die ik uitspreek.
--
Komodo :nerd:
Twilight
24-11-2004, 15:32
Dit meen je niet, zo achterlijk en kortzichtig ben toch niet?
RECHTUIT
24-11-2004, 15:36
Inderdaad ik zeg dat ook al de hele tijd zij willen de Islaam vernietigen.
Maar wij zullen dat niet toelaten .
ik denk dat sommigen een bezoek aan een psychiater nodig hebben...loop je niet iets te hard van stapel? :D
p.s : bevalt het je hier niet ga dan terug naar Marokko al gamka lagra niemand verplicht ons om hier te zijn! vergeet dat niet...........
LaLa_SoFiA
24-11-2004, 15:45
Ik vind deze uitspraak een beetje overdreven, erg overdreven zelfs.
Leuk he in het slachtofferhoekje kruipen.
Ga maar eens werken, is nog goed voor de economie en de integratie ook !
Lohengrin
24-11-2004, 15:56
Je hebt er niet veel van begrepen, "Nous". Hitler was een fascist, in nazi-Duitsland werden mensen op basis van hun ras, mening of geaardheid vermoord.
Als we de opvattingen van nazi-Duitsland ergens in kunnen herkennen, dan is het wel in het islamo-fascisme, het religieuze fanatisme van gekken als Mohammed Bouyeri.
Je uitspraken zijn nog maar eens een teken dat jij weinig kaas hebt gegeten van de geschiedenis van Europa, en de holocaust in het bijzonder.
ghalid_r
24-11-2004, 16:02
Ik vind het opmerkelijk dat op dit forum een aantal personen de ernst van de jodenvervolging graag wil afzwakken en bagataliseren als instrument van de "zionistische politiek".
Maar dat er dus ook personen zijn die het afschrikwekkende van Hitlers ideeen maar wat graag gebruiken om naar voren te brengen dat "de islam" in Nederland dezelfde toekomst tegemoet gaat.
Patrick.
24-11-2004, 16:04
Inderdaad ik zeg dat ook al de hele tijd zij willen de Islaam vernietigen.
Maar wij zullen dat niet toelaten .
Heb je ze allemaal wel op een rijtje? Wilders zal dus de hele islam vernietigen. Over onwaarheden gesproken :rolleyes:
Je hebt er niet veel van begrepen, "Nous". Hitler was een fascist, in nazi-Duitsland werden mensen op basis van hun ras, mening of geaardheid vermoord.
Als we de opvattingen van nazi-Duitsland ergens in kunnen herkennen, dan is het wel in het islamo-fascisme, het religieuze fanatisme van gekken als Mohammed Bouyeri.
Je uitspraken zijn nog maar eens een teken dat jij weinig kaas hebt gegeten van de geschiedenis van Europa, en de holocaust in het bijzonder.
Voeg toe aan Lohengrin's reputatie Meldt deze reactie bij een beheerder
Ik vind het opmerkelijk dat op dit forum een aantal personen de ernst van de jodenvervolging graag wil afzwakken en bagataliseren als instrument van de "zionistische politiek".
Maar dat er dus ook personen zijn die het afschrikwekkende van Hitlers ideeen maar wat graag gebruiken om naar voren te brengen dat "de islam" in Nederland dezelfde toekomst tegemoet gaat.
De ts is ff keihard uitgeluld nu
:D
heb soms eerder het idee dat het andersom is, er is geen 1 nederlander die zich bemoeit met hoe jij als moslim leeft, maar andersom merk ik steeds meer dat ik als nederlander in nederland op moet letten wat ik zeg en doe om mijn moslimmedelanders niet te kwetsen, ieder mag van mij zijn eigen godsdienst bedrijven, maar wel graag zonder mij beperkingen op te leggen en mij vrijheden ontneemt die hier in nederland door de ontkerkeling zijn ontstaan .
Wie vind je het minst prettig van de gelovigen in zijn totaliteit genomen?
De positie van de Joden in Europa vroeger en die van Moslims nu is niet echt vergelijkbaar.
Alleen al vanwege het feit dat er veel en veel minder joden zijn.
Gedeeltelijk heb je misschien wel gelijk.
Naast de werkelijke bedreiging door de radicale Islam is er ook sprake van een uitvergrote angst voor moslims.
Er wordt ook vol op gegeneraliseerd.
HollandseVriend
24-11-2004, 17:14
( :( :( :(
Ik heb nog wel een kast in een achterkamertje ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.