Bekijk originele versie : Tips voor de haargroei
Dag dames.
Vragen jullie je weleens af waarom Turken zo behaardt zijn??
Willen jullie ook een dikke bos haar?? Het antwoord zit em in de knoflook. knoflook malen, olijfolie toevoegen. als een masker in je haar doen. het beste gewoon in het weekend doen. savonds voor het slapen gaan. nachtje mee slapen. het stinkt wel erg. vandaar dat ik zeg dat je het het beste sweekends kan doen. Dit een paar keer herhalen. eens per maand ofzo. en je ziet wel degelijk resultaat. het beste is in combinatie met biergistpillen. Wel op je hoofdhuid. niet opeens veel knoflook eten, want anders krijg je ook snor en borsthaar :D
groetjes!!!!
Dag dames.
Willen jullie ook een dikke bos haar?? Het antwoord zit em in de knoflook. knoflook malen, olijfolie toevoegen. als een masker in je haar doen. het beste gewoon in het weekend doen. savonds voor het slapen gaan. nachtje mee slapen. het stinkt wel erg. vandaar dat ik zeg dat je het het beste sweekends kan doen. Dit een paar keer herhalen. eens per maand ofzo. en je ziet wel degelijk resultaat. het beste is in combinatie met biergistpillen. Wel op je hoofdhuid. niet opeens veel knoflook eten, want anders krijg je ook snor en borsthaar :D
groetjes!!!!
:rolleyes: weet je hoe erg dat stinkt zeg!!!!!!!!!!!!!!!!
en weet je wel hoe lang die stinke guur blijft!!!! :rolleyes:
een bekende van me deed het ook en het ging regennen en die geur kwam vrij ze vergaste mensen gewoon ! :) duss.... ja beter in lange vakantie!
imzouren21
24-11-2004, 22:15
na een jaar heb je allemaal kale plekken op je hoofd mn tante deed dat ook knoflook is echt slecht voor het helpt wel even maar op een gegeven moment valt je haar er met plukken uit. Olijfolie blijkt wel goed te helpen
FASHIONATA
03-12-2004, 10:36
Dag dames.
groetjes!!!!
heb ook van die biergistpillen gebruikt damnnnnnn ben behaard geworden
girltanger
06-12-2004, 00:55
waar kun je die halen?
die biergist pillen?
Mievrouw
06-12-2004, 02:03
Nu je t zegt, ik zal minder knoflook gaan eten. :o
FASHIONATA
06-12-2004, 09:02
waar kun je die halen?
die biergist pillen?
etos
Salama_4ever
17-12-2004, 14:47
heb ook van die biergistpillen gebruikt damnnnnnn ben behaard geworden
echt waar.......?????? :confused: wajow
Casaouia_Style
17-12-2004, 14:58
aaah jammer k d8 dat dit een tp-topic was TEGEN haargroei :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.