Bekijk volle/desktop versie : Goedkope babykleding



04-03-2012, 17:38
salam dames waar kan ik goedkoop omslagrompertjes, kruippakjes slabbetjes etc kopen voor een baby

04-03-2012, 18:39


Zeeman en wibra.. En tijdens uitverkoop?

04-03-2012, 22:14
Salaam meid,
Het ligt eraan wat je allemaal nodig hebt..
bv tshirtjes kan je gewoon bij de zeeman halen.. maar hier zijn de rompertjes weer waardeloos
bropekjes en leggings ook bij de zeeman zijn zelfs beter dan van de hm
rompertjes bij c&a een pak van 5 voor 7 euro
leuke pakjes koop ik vaak bij de hm omdat ze en leuker zijn maar ze blijven langer mooi..

vd heeft nu veel rest spulletjes misschien vind je dara nog wta tussen een hoop leuke dingetjes voor 2-3-5 euro
nou bij primark koop ik echt nooit meer wat een keer wassen en je kunt het weggooien
Houd de acties ook in de gaten.. binnen kort gaan ze alweer de winterkleding afsprijzen dus als je nog niet gaat bevallen wacht eventjes... wnat in het begin heb je wel die warme dingetjes nodig voor je kindje... denk aan warme rompertjes, pyamatjes en vestjes.. ik dnek dta ze over een week of 3 ermee gaan beginnen .. met het oog op 21 maar nl de lente!

Nou hoop je een beetje hebben geholpen en als je iets specifieks zoekt laat maar horen...


Groetjes!!

04-03-2012, 23:55
@Mika, ik vind in tegendeel rompertjes van de zeeman veel beter. Die van 1euro, mouwloos. Ik had er 3gekocht maatje 50/56 en het is egt wassen en weer aandoen. Ben er erg tevreden over

05-03-2012, 18:18


@smientje.. Die mouwloze heb ik nooit geprobeerd. Ik nam aan dta het allemaal de zelfde stof is. Ik had die met lange mouwtjes die witte gewoon..
Bij de hema heb je opzich ook wel redelijk goedkope rompers namelijk 5 voor 10 euro dta is het zelfde al bij de zeeman alleen vind ik die van de hema beter zitten.
wat ik nooit meer zou doen is kleding kopen bij de wibra zowel de rompers en de kleding is bijna even duur als bij de vd of hm maar de kwaliteit waardeloos naar mijn ervaring
wel vind ik de hydrofiele doeken, washandje, lakentjes, waskussenhoes en dergelijk wel heel fijn. vrolijke kleurtjes en tijdens de babyweken lekker voordelig...
Ik hoop dta topicstartser er wat aan heeft

groetjes..

MIKA

05-03-2012, 19:57
wanneer is het afprijzing van winterkleding in nederland ben zelf van belgie,

10-03-2012, 18:42
vaak heb je ook wel iemand in de familie die babykleding nog heeft liggen.
en koop zeker niet teveel 3pakjes en 6 rompertjes van elke maat is meer dan genoeg.
ik heb zelf teveel gekocht, toch wel echt zonde, het meest trekken ze maar een paar keer aan.

10-03-2012, 22:03
Als ik mag zeggen: soms is goedkoop duurkoop, ik zou je aanraden de Hema rompertjes, die kleur blijft lang en de kwaliteit is goed. Vaak zie je bij rompers ( ook de dure van Petit Bateau of Zara) dat de hals/nek gaat hangen en wijd wordt... zo heeft je kindje een blote hals...........

10-03-2012, 22:56

Citaat door supersoesje:
Als ik mag zeggen: soms is goedkoop duurkoop, ik zou je aanraden de Hema rompertjes, die kleur blijft lang en de kwaliteit is goed. Vaak zie je bij rompers ( ook de dure van Petit Bateau of Zara) dat de hals/nek gaat hangen en wijd wordt... zo heeft je kindje een blote hals...........
Ik heb rompertjes van de zeeman en van Petit Bateau en moet eerlijk zeggen dat die van de zeeman echt veel veel beter zijn. Klopt wat je zegt over de hals, als je het wast dan is het wel weer oke.

10-03-2012, 23:02

Citaat door Smientje88:
Ik heb rompertjes van de zeeman en van Petit Bateau en moet eerlijk zeggen dat die van de zeeman echt veel veel beter zijn. Klopt wat je zegt over de hals, als je het wast dan is het wel weer oke.
Ik heb vaak gezien bij babietjes, msakin die hele hals is open en wijd..... bhal baby-inkijk

http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/luierpakjes

Je hebt nu aanbieding, 4 voor een tientje en die losse van ong 4 euro zijn echt super.

11-03-2012, 09:45
Je kan kijken bij de zeeman, wibra, c&a en hema.

Die van de zeeman daarvan zijn die met de lange mouwen inderdaad niet zo goed, die worden wijd bij de hals. De andere (korte mouw en mouwloos) zijn echter van goede kwaliteit.

11-03-2012, 14:38
kosten mouwloze rompers bij de zeeman maar 1 euro, dat wist ik niet, ik ga zeker even kijken