Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan dit? en mag dit zomaar!

Pagina's : [1] 2 3

AlZawahiri
23-11-2004, 21:00

Beste leden kan dit? En waar blijven de Moderators nu dan! Origineel gepost door Miss.Poes: "Ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar nu doe ik het toch!! ONGELOOFLIJKE SCHIJNHEILIGE NEP MOSLIMS DONDER OP WAAR JE OORSPONKELIJK VANDAAN KOMT ALSJEBLIEFT!!! JULLIE VERPESTEN HET VOOR IEDEREEN HIER ONGELOOFLIJKE STELLETJE RANDDEBIELEN!"

Narcis4
23-11-2004, 21:01
blijkbaar wel he, stelletje hypocrieten.. allemaal 1 pot nat

Lohengrin
23-11-2004, 21:07
Als een aantal mensen nou eens zouden ophouden met doelbewust elkaar op de kast te jagen, dan zou hier ook nog eens een beetje discussie ontstaan. :rolleyes:

Patrick.
23-11-2004, 21:12
Goh wat internet allemaal niet met mensen doet :D

knorknorrie
23-11-2004, 21:16

Beste leden kan dit? En waar blijven de Moderators nu dan! Origineel gepost door Miss.Poes: "Ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar nu doe ik het toch!! ONGELOOFLIJKE SCHIJNHEILIGE NEP MOSLIMS DONDER OP WAAR JE OORSPONKELIJK VANDAAN KOMT ALSJEBLIEFT!!! JULLIE VERPESTEN HET VOOR IEDEREEN HIER ONGELOOFLIJKE STELLETJE RANDDEBIELEN!" Ach, jij hebt wel ergere dingen gepost over homo's, joden en Amerikanen. Zij wenst de moslims niet de dood toe, slechts een verhuizing.

Narcis4
23-11-2004, 21:18
hee knorrie opsouten, ga lekker in het modder spelen..

Shahinez
23-11-2004, 21:20
:giechel: wel ze zegt toch niets verkeerds toch :D

Patrick.
23-11-2004, 22:06
tuurlijk zegt ze niks verkeerds... t is n lief schattig gefrustreerd meisje.. arm kind is vast gedumpt door ene appie of mo nadat hij r de wereld en alle liefde had belooft.. meid...t spijt ons allemaal names appie (of mo) :D:D (excuses aanbieden na de handeling van een ander zijn we nu wel gewend) Nou je vervult die rol uitstekend moet ik zeggen ;)

2Smart4u
23-11-2004, 22:08
wat specifieker Pat.. t is laat :moe:

Patrick.
23-11-2004, 22:10
wat specifieker Pat.. t is laat :moe: Just joking. Maar je biedt wel heel netjes excuses aan voor personen die je niet kent en bovendien weet je niet of het gebeurd is wat je verondersteld. ALs ik voor elke hollander me excuses moet gaan aanbieden, zit ik hier volgend jaar nog :D

ghalid_r
23-11-2004, 22:12
Beste leden kan dit? En waar blijven de Moderators nu dan! Origineel gepost door Miss.Poes: "Ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar nu doe ik het toch!! ONGELOOFLIJKE SCHIJNHEILIGE NEP MOSLIMS DONDER OP WAAR JE OORSPONKELIJK VANDAAN KOMT ALSJEBLIEFT!!! JULLIE VERPESTEN HET VOOR IEDEREEN HIER ONGELOOFLIJKE STELLETJE RANDDEBIELEN!" Ik vind die chocoladeletters wel passen rond deze tijd van het jaar.

Miss. Poes
23-11-2004, 22:15
Ik ben absoluut geeeeeen racist maar ik heb op een uitspraak gereageerd snappen jullie het?????????? Ik kwam hier met beste bedoelingen (dat zullen sommige Marocs tegenspreken, ben niet anders gewend meer) maar die hele shit gebeuren heeft mij echt doen beseffen dat het echt niet lukt met ons allen. Zowel Allochtonen en autochtonen! Jullie kunnen me met alle plezier een racist noemen, het fukt me niet meer. Ik kan alleen nog maar janken. JANKEN JA BEN IK NU EEN MIETJE?????????????? Gatverdegatverdamme!!! Respect aan me hoela hier! Er komen hier genoeg autochtonen met de beste bedoelingen. Om íets te begrijpen wat er nu gaande is. Maar alles wat er gezegt word word onder de loep genomen en meteen bekritiseerd. Ik hoef maar geit te noemen en iedereen springt op alsof ze gestoken worden door een wesp. Zoek eens wat meer post van me op oke? Groetjes van een angstig Hollandse kaas met een kleuterkaasje

Miss. Poes
23-11-2004, 22:16
En by the way. Ik had het over NEP Moslims. HOREN JULLIE??????????? De echte goeie Moslims sluit ik in mijn hart. Genoeg gezegt lijkt me...........

2Smart4u
23-11-2004, 22:20
miss.poes.. je hebt gewoon gelijk :traan2: sorry.. dit is nou precies wat er ook met de moslims aan t gebeuren is.. knip..plak... toffe pakkende titel bij.....en voila.. HARTVERSCHEUREND.. sorry... ik verwijder mijn reactie meteen..

HollandseVriend
23-11-2004, 22:21

precies wie de tekst van Miss Poes goed had gelezen zag ook wie ze beoelde. Want allerlei figuren die onder het mom van Islam allerlei wandaden plegen zijn schijnheilige moslims of dwalers. Ook moet ik de reactie beamen wat betreft de ontvangst hier op dit forum. Ook ik proef een sfeertje van,.. we willen hier geen Hollanders en af en toe wordt je wat bijdehand afgebekt. Dit terwijl ook ik hier kwam met de beste bedoelingen.

Pagina's : [1] 2 3