Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zouden jouw ouders zeggen als....

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
13-01-2003, 17:12

Wat zouden jouw ouders zeggen als je op een gezellige mooie dag binnen zou komen met een :cool: nederlander/nederlandse; turk/turkse; :D surinamer/surinaamse;etc...... Ik zou het nooit doen(die turk kan ik nog overwegen :D ) maar mijn ouders zouden mij gelijk:zweep: :hihi:Komaan,zeg wat jullie ervan vinden en plzzzzz zonder vooroordelen :rolleyes: :Iluvu:

Onslaught
13-01-2003, 17:13
wat een turkse hond of een nederlnads brood of een surinamse boordje kip kerrie:D wie of wat

Marocca
13-01-2003, 17:14
Origineel gepost door Onslaught wat een turkse hond of een nederlnads brood of een surinamse boordje kip kerrie:D wie of wat zet er overal KIP achter en je hebt het :D :D

Onslaught
13-01-2003, 17:15
hahahah die is goed hahahaha echt een koe:D

-Reda-
13-01-2003, 17:15

Origineel gepost door Onslaught wat een turkse hond of een nederlnads brood of een surinamse boordje kip kerrie:D wie of wat :lol: ik heb 2 keer een Indonesische vriendin gehad, die allebei bij mij thuis zijn gekomen...mn ouders hadden er niets op tegen... /me has great parents :bril:

mimi3000
13-01-2003, 17:16
ik denk dat mijn mama met de pannen zou gaan gooie

Marocca
13-01-2003, 17:17
Origineel gepost door Onslaught hahahah die is goed hahahaha echt een koe:D nee, een kip zeg ik en geen koe :rolleyes: :D :D :zwaai:

Marocca
13-01-2003, 17:18
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO :lol: ik heb 2 keer een Indonesische vriendin gehad, die allebei bij mij thuis zijn gekomen...mn ouders hadden er niets op tegen... * D@T KrAy-Z MoCrO has great parents :bril: ewa mezjein;2 keer dan nog :rolleyes: :D :D :D :zwaai:

Marocca
13-01-2003, 17:19
Origineel gepost door Kadir Ik zou zoiets niet zo snel doen denk ik hoor... Ik wil van mezelf gewoon met een Turkse trouwen... :goedzo: alhoewel :rolleyes:

Onslaught
13-01-2003, 17:21
nee koe ben u:D

Marocca
13-01-2003, 17:23
Origineel gepost door Onslaught nee koe ben u:D ooooooooowwwwwwwwwww............oke dan :D :D :D Erg lief van je :Iluvu:

Marocca
13-01-2003, 17:24
Origineel gepost door Kadir Nah, mischien met jou nog :p Maar dan moet je je wel BEKEREN tot Turk(Ik lees de USUAL jokes nu al, dus houden jullie ze maar voor je) Bekeren tot Turk????? :D Wat moet ik kennen en kunnen???? :p I stay a mocro........forever :o :o :o :Iluvu:

RaZer
13-01-2003, 17:25
Origineel gepost door Marocca Wat zouden jouw ouders zeggen als je op een gezellige mooie dag binnen zou komen met een :cool: nederlander/nederlandse; turk/turkse; :D surinamer/surinaamse;etc...... Ik zou het nooit doen(die turk kan ik nog overwegen :D ) maar mijn ouders zouden mij gelijk:zweep: :hihi:Komaan,zeg wat jullie ervan vinden en plzzzzz zonder vooroordelen :rolleyes: :Iluvu: Me ouders kijken verder dan naar een paspoort..

Marocca
13-01-2003, 17:27
Origineel gepost door RaZer Me ouders kijken verder dan naar een paspoort.. vertel eens........ :D

Marocca
13-01-2003, 17:28

Origineel gepost door Kadir :( Heb je dat niet eens over voor mij.......................... To change into a Turkiya???? :D Guess not........ :p

Pagina's : [1] 2 3