Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de sprakeloze rasist

Adim
23-11-2004, 20:30

Ik had laatst een accu gekocht bij een garage maar wat bleek, hij deed het niet dus ben ik terug gegaan, en heb me geld terug gehad maar en toen moest ik een briefje invullen en dat deed ik en die gozer zag dat ik uit de zelfde stad kwam als hij. Dus hij vroeg aan mij kan ik gelijk met je mee terug rijden naar huis en ik zij ja dat mag. Ik ging in de auto zitten en zag me koran op de bank liggen en zag hem helemaal vies dus ik d8 ik pak die koran en doe hem op me schoot. ik wou niet dat hij met zijn vieze poten aan mijn koran komt en daarna reden we door naar huis. en toen zij hij buitenlanders vallen best wel mee. en ik vroeg hem hoezo? Hij zij ik ben eigenlijk tegen buitenlanders! ik zij waarom? hij zij ik was geinspireert van een film waar een blanke man een neger doode door hem met zijn hoofd tegen de stoep aan te slaan en vervolgens in zijn gezicht te schoppen en dan zijn auto te jatten, dat soort mensen droegen van die zwarte kleding met zwarte schoenen en witte veters en dat droeg hij ook. ik zij tegen hem wat schiet je er nou mee op om mensen te discrimineren op hun geloof of hun kleur of achtergrond? hij keek me aan.... en toen zij ik tegen hem stel je maakt 1 neger dood dan hou je er nog een miljard over dus het schiet niet op! ik zij tegen hem waarom probeer je niet met die mensen samen te leven.. en hij keek me aan en toen zij hij de koran en de islam zaaien tot haat!! ik antwoorde hem dankzij de islam bestaat het christendom want de islam was de bescherm heer van de christendom toen de christenen vervolgt werden door de communisten ect. want in die tijd waren er mensen als Freud en Marx die mensen die zijden geloof is projectie van de mens en toen zij ik tegen hem jullie konden naar onze arabische landen komen om je geloof vrij uit te beleiden en wij waren de gene die het lezen en schrijven hebben uitgevonden en jullie zijn de gene die het over genomen hebben en verder ontwikkelt hebben en wij waren het die bezig waren met de wetenschap hij werd nog stiller.. daarna begonnen we over terrorisme ik zij tegen hem wat deden jullie in de middeleeuwen met jullie kruistochten jullie hebben miljoenen mensen gedood om het christendom over te brengen en jullie waren de gene die het terrorisme hebben uitgevonden jullie waren de gene die mensen op brandstapels gooiden en jullie waren de mensen die mensen onthoofden en daarna heb ik hem een stukje uit de koran voor gelezen dat over de profeet moesa (mozes) ging en heb hem wat lessen aangeboden om zo meer te weten te komen over mijn geloof ik heb niks van hem gehoord tot nu toe.... Afz. Adim

Miss. Poes
23-11-2004, 21:53
Ik had laatst een accu gekocht bij een garage maar wat bleek, hij deed het niet dus ben ik terug gegaan, en heb me geld terug gehad maar en toen moest ik een briefje invullen en dat deed ik en die gozer zag dat ik uit de zelfde stad kwam als hij. Dus hij vroeg aan mij kan ik gelijk met je mee terug rijden naar huis en ik zij ja dat mag. Ik ging in de auto zitten en zag me koran op de bank liggen en zag hem helemaal vies dus ik d8 ik pak die koran en doe hem op me schoot. ik wou niet dat hij met zijn vieze poten aan mijn koran komt en daarna reden we door naar huis. en toen zij hij buitenlanders vallen best wel mee. en ik vroeg hem hoezo? Hij zij ik ben eigenlijk tegen buitenlanders! ik zij waarom? hij zij ik was geinspireert van een film waar een blanke man een neger doode door hem met zijn hoofd tegen de stoep aan te slaan en vervolgens in zijn gezicht te schoppen en dan zijn auto te jatten, dat soort mensen droegen van die zwarte kleding met zwarte schoenen en witte veters en dat droeg hij ook. ik zij tegen hem wat schiet je er nou mee op om mensen te discrimineren op hun geloof of hun kleur of achtergrond? hij keek me aan.... en toen zij ik tegen hem stel je maakt 1 neger dood dan hou je er nog een miljard over dus het schiet niet op! ik zij tegen hem waarom probeer je niet met die mensen samen te leven.. en hij keek me aan en toen zij hij de koran en de islam zaaien tot haat!! ik antwoorde hem dankzij de islam bestaat het christendom want de islam was de bescherm heer van de christendom toen de christenen vervolgt werden door de communisten ect. want in die tijd waren er mensen als Freud en Marx die mensen die zijden geloof is projectie van de mens en toen zij ik tegen hem jullie konden naar onze arabische landen komen om je geloof vrij uit te beleiden en wij waren de gene die het lezen en schrijven hebben uitgevonden en jullie zijn de gene die het over genomen hebben en verder ontwikkelt hebben en wij waren het die bezig waren met de wetenschap hij werd nog stiller.. daarna begonnen we over terrorisme ik zij tegen hem wat deden jullie in de middeleeuwen met jullie kruistochten jullie hebben miljoenen mensen gedood om het christendom over te brengen en jullie waren de gene die het terrorisme hebben uitgevonden jullie waren de gene die mensen op brandstapels gooiden en jullie waren de mensen die mensen onthoofden en daarna heb ik hem een stukje uit de koran voor gelezen dat over de profeet moesa (mozes) ging en heb hem wat lessen aangeboden om zo meer te weten te komen over mijn geloof ik heb niks van hem gehoord tot nu toe.... Afz. Adim Sjezus. Mocht je toch een zielig verhaal gaan lopen vertellen doe het dan goed mafkees! Het feit dat hier niemand nog op gereageerd heeft (behalve een mafkees als ik) bewijst maar weer eens dat vele Marokannen onglovig overkomen. :maf:

canim_habibti
23-11-2004, 21:55
ok ..... goed zo

2Smart4u
23-11-2004, 21:56
prachtig verhaal adim.. wou dat alle ONWETENDEN eens zich verdiepten in hetgeen zij geen kennis over bezitten.. ipv klakkeloos oordelen... Miss. poes... je slaat de plank alweer mis.. kom op...ksst..naar bed!

miss_bakoia
23-11-2004, 22:00

ik lees het nu pas, inshaa allah zal hij ook door Allah geleid worden. anyways ik vond dat de media ook te veel overdreven na de moord op theo. je kreeg alleen maar mensen te zien die buitenlanders haten. bij mij in de buurt is daar kalm mee omgegaan, niet alle nederlanders zijn tegen moslims of allochtonen en andersom hetzelfde

Adim
23-11-2004, 22:10
kijk ik discrimineer niet dat wil ik duidelijk maken ik vertel alleen een verhaal hoe ik dat had ervaren en wat ik dus duidelijk wil maken dat je mensen toch wakker kan maken door het verleden er bij te halen dus eigenlijk (pay back time) maar als je mensen niet op de feiten drukt worden ze ook niet wakker die jongen was onwetend

Slimmerdanik
23-11-2004, 22:27
kwamen ze allemaal maar praten met de juiste mensen! (dus niet met mijn oma van 80 die met handen en voeten moet spreken...zo ook niet met mijn 14 jarige broertje die niks van niks afweet... enz enz)

Scythe
23-11-2004, 22:44
Encouter met een dombo. Ik denk dat je hem mooi op zijn nummer hebt gezet. 2 tips: 1) interpuctie is handig. 2) referenties aan het verleden brengen je niet ver als je een waardige discussiepartner hebt.