Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zo in die2vandaag NL Imam

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Dutchman
23-11-2004, 18:01

Dadelijk komt die imam erop die minister Verdonk geen hand wilde geven, in het voorstukje zeiden ze dat die de koningin ook geen hand zou geven, dus kijken allemaal het begin om ong. 18.15 Ned2

Erwin
23-11-2004, 18:04
Dombo

peterc
23-11-2004, 18:06
Tuurlijk geeft ie de koningin ook geen hand. Beetje stemmingmakerij lijkt me zo'n uitspraak. Vind het nog steeds te ver doorslaan, maar goed. Ik vind zo'n ophitsend voorstukje ook niet goed.

LaMorena
23-11-2004, 18:09
Hij had Verdonk gewoon wel een hand moeten geven, het is net een kerel.

yuba2
23-11-2004, 18:26

Juis Omdat Ie Een Kerel Beter Een Varken Een Kus Geven Dan Die Verdonk Een Hand Geven

Scythe
23-11-2004, 18:37
Juis Omdat Ie Een Kerel Beter Een Varken Een Kus Geven Dan Die Verdonk Een Hand Geven Het idee is dat deze imam geen ongestelde vrouw mag 'aanraken'. En om on-the-save-side te zijn, raakt hij geen enkele vrouw aan. Oorspronkelijk wordt natuurlijk bedoeld dat je geen gemeenschap mag hebben met ongestelde vrouwen. Er is een koran tekst die zegt: ' je kunt nog beter een geit nemen'. Daar komt het woord geitenneukers vandaan. Deze imam verstaat zijn vak niet. Hij heeft geen idee wat de bepaalde koran teksten werkelijk bedoelen. Deze vent komt in aanmerking voor uitzetting. Het zal een kwestie van tijd zijn, voor deze man betrapt wordt op uitspraken die echt niet door de beugel kunnen.

Positive
23-11-2004, 18:48
15 jaar al in nederland, geen woord nederlands????????????????? Staat dat ook in de koran, dat je geen andere taal mag leren???????

matahari
23-11-2004, 19:11
Het idee is dat deze imam geen ongestelde vrouw mag 'aanraken'. En om on-the-save-side te zijn, raakt hij geen enkele vrouw aan. Oorspronkelijk wordt natuurlijk bedoeld dat je geen gemeenschap mag hebben met ongestelde vrouwen. Er is een koran tekst die zegt: ' je kunt nog beter een geit nemen'. Daar komt het woord geitenneukers vandaan. Deze imam verstaat zijn vak niet. Hij heeft geen idee wat de bepaalde koran teksten werkelijk bedoelen. Deze vent komt in aanmerking voor uitzetting. Het zal een kwestie van tijd zijn, voor deze man betrapt wordt op uitspraken die echt niet door de beugel kunnen. Is er dan een Korantekst die zegt dat je beter een geit kunt nemen? Ik zou graag zien dat jij die tekst met bron kunt plaatsen...anders kom je over als een loser en een ongeloofwaardige huichelaar.Toon mij dat je geen huichelachtige en leugenachtige loser bent.

2Smart4u
23-11-2004, 19:15
Het idee is dat deze imam geen ongestelde vrouw mag 'aanraken'. En om on-the-save-side te zijn, raakt hij geen enkele vrouw aan. Oorspronkelijk wordt natuurlijk bedoeld dat je geen gemeenschap mag hebben met ongestelde vrouwen. Er is een koran tekst die zegt: ' je kunt nog beter een geit nemen'. Daar komt het woord geitenneukers vandaan. Deze imam verstaat zijn vak niet. Hij heeft geen idee wat de bepaalde koran teksten werkelijk bedoelen. Deze vent komt in aanmerking voor uitzetting. Het zal een kwestie van tijd zijn, voor deze man betrapt wordt op uitspraken die echt niet door de beugel kunnen. ongestelde vrouw?? wat een onzin!!! jij HUICHELAAR.... !! k ruik brand... maar maakt niks uit, ik neem t je niet kwalijk..kennis opdoen is een te groote moeite voor sommige idioten en t bewijs is hier te vinden op onze prachtige site :D

Maisur
23-11-2004, 19:16
De geestesgesteldheid is veel belangrijker dan wat je doet. Vergelijk deze twee situaties: 1. Je voelt niets voor een vrouw en geeft haar een hand uit formaliteit, er komen geen emoties los. 2. Je wilt wel iets met een bepaalde vrouw. Je gedachten slaan op hol (onrein, volgens religieuse terminologie), maar je hebt haar niet aangeraakt.

Scythe
23-11-2004, 19:22
Is er dan een Korantekst die zegt dat je beter een geit kunt nemen? Ik zou graag zien dat jij die tekst met bron kunt plaatsen...anders kom je over als een loser en een ongeloofwaardige huichelaar.Toon mij dat je geen huichelachtige en leugenachtige loser bent. Die krant is inmiddels gerecycled. Ik heb deze bron niet paraat. Theo van Gogh had hem wel paraat en de journalist wiens artikel ik las ook. Laat ik het anders zeggen: het is misschien niet waar, maar dit is waar Van Gogh zijn scheldwoord vandaan dacht te halen. Zo beter?

Scythe
23-11-2004, 19:25
ongestelde vrouw?? wat een onzin!!! jij HUICHELAAR.... !! k ruik brand... maar maakt niks uit, ik neem t je niet kwalijk..kennis opdoen is een te groote moeite voor sommige idioten en t bewijs is hier te vinden op onze prachtige site :D Ik wacht nog steeds op een betere verklaring voor het feit dat je geen 'verboden' vrouw mag 'aanraken'.

SsiSta
23-11-2004, 19:26
Alle wegen naar het slechte zijn in de Islaam gesloten, een handje geven lijkt erg onschuldig, zo is een zoen geven voor vele ook erg onschuldig. (je gaat je grenzen continue verlegen) en alle Islamitische regels gelden voor elke Moslim en ten alle tijde. Dus of het nou om een gewone burger gaat, de koningin, of een minister; Een Moslim geeft iemand van het andere geslacht geen hand. Mijn lichaam is mijn prive, als ik jou niet wens aan te raken heb ik dat volste recht en al helemaal als het van geloofsovertuiging is. Je hebt een bepaalde overtuiging, daar geloof je voor de volle 100 % in, dus alle geboden & verboden, je streeft om die na te leven, je hebt Gods vrees zowel bij de grote zaken als de kleine zaken in het leven. En deze overtuiging verander je niet omwille van acceptatie, of integratie. (hoewel vele dat wel doen, en zaken gaan ontkennen dan is er volgens mij iets mis met je overtuiging) Echt een zielig miezierig landje is dit, gaan janken omdat iemand een hand weigert. Waar is de Democratie, en tolerantie, en vrijheid??

minous21
23-11-2004, 19:27
Die krant is inmiddels gerecycled. Ik heb deze bron niet paraat. Theo van Gogh had hem wel paraat en de journalist wiens artikel ik las ook. Laat ik het anders zeggen: het is misschien niet waar, maar dit is waar Van Gogh zijn scheldwoord vandaan dacht te halen. Zo beter? Ik heb dat artikel ook ooit gelezen en volgens mij is het geen korantekst maar een overlevering.......

matahari
23-11-2004, 19:28

Die krant is inmiddels gerecycled. Ik heb deze bron niet paraat. Theo van Gogh had hem wel paraat en de journalist wiens artikel ik las ook. Laat ik het anders zeggen: het is misschien niet waar, maar dit is waar Van Gogh zijn scheldwoord vandaan dacht te halen. Zo beter? Zwak excuus, de Koran is immers over het hele net te vinden, even GooGelen kan geen kwaad. "Anders zeggen" kennen wij niet, als je A zegt moet je ook B zeggen, of geef jij bij deze toe dat je een huichelachtige en leugenachtige loser bent?

Pagina's : [1] 2 3 4 5