Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ga je binnenkort trouwen..??

Deco
23-11-2004, 13:21

Salaam dames...undefined Hoop dat alles goed gaat met jullie inshaAllah ondanks dat geregel allemaal.. Hierbij wil ik alle aanstaande bruidtje een handtje helpen bij het zoeken voor een aantal dingen die geregeld moeten worden voor hun grote dag! Wij zijn een tijdtje geleden begonnen met decoratie en catering voor btuiloften, geboorte feestjes en nog veel meer Wij kunnen je het volgende bieden voor je grootste dag... ;) *Zaal decoratie (tafel kleden en natuurlijk ook stoel hoezen..in de kleur wit met rode strikjes om de rugleuning..en decoratie voor opde tafel..de zaal wordt versierd met organza stof.. *Melk tafel met alles er op en der aan.. *maar wij hebben ook kleine borden en grote borden, the glazen en frisdrank glazen, water glazen en aknnen voor de frisdrank(staat netter dan een fles op tafel)maar wat we ook nog hebben zijn de hele mooie MKEB(dat zijn een soort tajiin) voor het severen van het eten met een deksel (typisch marokkaans natuurlijk) we hebben ook een soort daarvan maar speciaal voor de brood of fruit...en niet te vergeten hebben wij ook bestek..en nog veeeeeeel meer.. Je bent niet verplicht om dit allemaal in te huren, maar er zijn veel bruidtje die niets van uit huis willen mee nemen en alles aan ons over laten.. *We hebben ook meisjes en jongens die in style gekleedt zijn en erg vriendelijk zijn.. *En niet te vergeten kokkinnen voor het eten, koekjes en hapjes..je zegt het maar.. ENNNnnnnnnnnnn ojahhhh..en het muziek natuurlijk..Daar hebben we onze DJ voor... In ieder geval je kan heel veel bij ons regelen..en dit allemaal voor een hele mooie sfeertje in de zaal en een goed prijsje... Wil je een keer langs komen om vrijblijvend een kijkje te nemen of wil je foto s per mail ontvangen...laat je dan mail hier achter! Dames veel succes verder met alles wat jullie moeten regelen en alvast MABROUK.. Groetjes...Moi

samimosam
23-11-2004, 14:26
Salam, Heb net een pm gestuurd en hoop gauw vn je te horen nog. maha Salama! Liefs, Sam.

Mysticalia
23-11-2004, 15:13
mysticaatje@yahoo.com Ik ben meer geintresseerd in de stoelhoezen. Wat is jullie prijs?

micha
23-11-2004, 15:58
Hoi kan je mij meer info sturen over de prijzen kwa catering, dus eten, decoratie,personeel etc etc. graag hoor ik van je. Groetjes micha michainsi@hotmail.com

Oem_Roemman
23-11-2004, 16:20

Zou je mij een offerte toe kunnen sturen... bvd Oem Roemman

tamazigt21
23-11-2004, 20:19
hallo zou je mij een offerte kunnen opsturen alvast bedankt

ekzenee
24-11-2004, 18:21
salaam wil je mij ook foto's sturen aub ma salama

Bni_touzina
25-11-2004, 12:28
zou je me foto's of een prijsopgave kunnen sturen?? Alvast bedankt! mocro666@hotmail.com :blauwkus:

oumema21
25-11-2004, 12:49
zou je mij de foto's willen mailen en de prijzen alvast bedankt oumema21@hotmail.com

zine_maghreb
25-11-2004, 20:10
salam... zou je mij de prijzen kunnen mailen en foto's als je die hebt. ik wil graag weten wat de decoratie kost. hoop gauw van je te horen....mijn email adres: miss_hoceima18@hotmail.com(onder streepje) :D

mirac
25-11-2004, 21:36
Zou ik misschien een paar foto's mogen zien van de decoratie en de prijs hiervan. Alvast bedankt :nijn: romaisa22@hotmail.com

Sally
25-11-2004, 22:16
Stuur me foto's en prijzen op dit e-mail adres: saliha_1980@hotmail.com sally

rotterdamse
25-11-2004, 22:35
Ik zou ze ook graag wille zien bouazza_810@hotmail.com alvast bedankt

Deco
25-11-2004, 23:22
Salaam dames, Heellaas heb ik maar 2 foto`s. De bedoeling is dat ik de rest nog zal binnen krijgen. Voor degene die langs willen komen, kunnen mij bellen naar dit nummer! Tel: 0615320453 Wasalaam