Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een bedrag overmaken naar de marokkaanse bank chaabi rekening..

benik
27-02-2012, 18:20

Wie weet hoe et werkt? Ik heb tot nu toe nooit een bedrag gestort naar marokkaanse rekening. Wel alleen binnen europa. Hebben de marokkaanse rekeningnummers ook een iban nummer en dergelijke? Ik wil van de nederlandse bank naar de marokkaanse rekening geld overmaken. Zijn er extra kosten? Wie heeft ervaring? alvast bedankt! :goedzo:

tijdschrift2012
27-02-2012, 18:55
Wat ik meestal doe is naar een bank chaabi filiaal gaan en dan gewoon direct storten. kost iets van 5 euro ongeacht hoeveel je stort.

Pampertje
27-02-2012, 20:41
Ja, als je een bic of iban nummer hebt is dat mogelijk. Ik had laatst 10.000 eur overgemaakt, kosten tien euro.

SweetyJeblia
27-02-2012, 21:07
Had de Nederlandse bank geen sanctie opgelegd voor bank Chaabi ? Dit deden ze namelijk zonder een vergunning. Hebben ze inmiddels al een vergunning dan?

Pampertje
27-02-2012, 21:10

Had de Nederlandse bank geen sanctie opgelegd voor bank Chaabi ? Dit deden ze namelijk zonder een vergunning. Hebben ze inmiddels al een vergunning dan? Blijkbaar wel, want ik kan gewoon geld overmaken. Waarom staren jebliat altijd zo overdreven naar mannen?

tijdschrift2012
27-02-2012, 21:44
Had de Nederlandse bank geen sanctie opgelegd voor bank Chaabi ? Dit deden ze namelijk zonder een vergunning. Hebben ze inmiddels al een vergunning dan? Dat is alweer lang geleden. Ze hebben nu eigenlijk meer filialen dan toen. Zoiezo in alle grote steden.

benik
28-02-2012, 17:45
Thanks allemaal!