Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opschudding door naaktlopende student

Pagina's : [1] 2

didi_1
13-01-2003, 13:53

DEN HAAG - Een naakte student heeft afgelopen weekend opschudding veroorzaakt op de Breestraat in Delft. De 20-jarige man uit Breda had slecht drie sokken aan: twee aan zijn voeten en één om zijn geslacht. Hij werd begeleid door een aantal gekleede vrienden. De bewoners van de binnenstad zagen de humor van de studentengrap niet in en belden de politie. De naaktloper hield aan zijn actie een proces-verbaal over :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: Moet je in morocco proberen zo een grap

mimi_tangaouia
13-01-2003, 14:01
Origineel gepost door didi_1 DEN HAAG - Een naakte student heeft afgelopen weekend opschudding veroorzaakt op de Breestraat in Delft. De 20-jarige man uit Breda had slecht drie sokken aan: twee aan zijn voeten en één om zijn geslacht. Hij werd begeleid door een aantal gekleede vrienden. De bewoners van de binnenstad zagen de humor van de studentengrap niet in en belden de politie. De naaktloper hield aan zijn actie een proces-verbaal over :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: Moet je in morocco proberen zo een grap heey dta is bij mij vlakbij gebeurd

RaZer
13-01-2003, 14:40
Hier in Breda is dat normaal..

didi_1
13-01-2003, 14:43
Origineel gepost door RaZer Hier in Breda is dat normaal.. oe 3ad tet koel ha ( of je daar nou zo trots op moet zijn )

RaZer
13-01-2003, 14:48

Origineel gepost door didi_1 oe 3ad tet koel ha ( of je daar nou zo trots op moet zijn ) Dat jij dat gelooft.. daar kan je je meer voor schamen.. vertaling was niet nodig...

happywoman
13-01-2003, 14:52
hahahaaa razer ikdacht al bij jullie is dat normaal maar ja :maf: forever toch .... :D :D

FaDiKa
13-01-2003, 14:55
Mensen worden steeds gekker...:jammer:

beppie_truus
13-01-2003, 14:56
Origineel gepost door didi_1 DEN HAAG - Een naakte student heeft afgelopen weekend opschudding veroorzaakt op de Breestraat in Delft. De 20-jarige man uit Breda had slecht drie sokken aan: twee aan zijn voeten en één om zijn geslacht. Hij werd begeleid door een aantal gekleede vrienden. De bewoners van de binnenstad zagen de humor van de studentengrap niet in en belden de politie. De naaktloper hield aan zijn actie een proces-verbaal over :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: Moet je in morocco proberen zo een grap :lol:

RaZer
13-01-2003, 15:00
Origineel gepost door happywoman hahahaaa razer ikdacht al bij jullie is dat normaal maar ja :maf: forever toch .... :D :D Ik weet... ennuhh :maf: niet teveel met Onslaught kletsen.. je begint maarja van hem over te nemen... :D

happywoman
13-01-2003, 15:11
hahahahaaa ja.. :D he het gaat zo vanzelf eigenlijk die maar ja :maf: gekkieee

RaZer
13-01-2003, 15:19
Origineel gepost door happywoman hahahahaaa ja.. :D he het gaat zo vanzelf eigenlijk die maar ja :maf: gekkieee is het je zelf ook opgevallen? :D

happywoman
13-01-2003, 15:30
over dat maar ja niet echt nee maar ik gebruikte het ook wel hoor het is niet dat ik het opeens van onslaught ewa ja :maf2: liefs happy

RaZer
13-01-2003, 15:32
Origineel gepost door happywoman over dat maar ja niet echt nee maar ik gebruikte het ook wel hoor het is niet dat ik het opeens van onslaught ewa ja :maf2: liefs happy hahaha.. nu zal je er op gaan letten (ewa ja) :stout:.. ga al je berichtjes controleren en als je, maar ja zegt, krijg je :zweep: van mij... :D

happywoman
13-01-2003, 15:52
hahahaaaa moet je maar eens komen doen :stout: oke dan word jij :stomp: door mij oke :D :D oke let maar op of ik dat ga zeggen of niet maar vanaf nu aan oke moet je maar een opletten oke :D :D

Rajaa
13-01-2003, 15:54

Origineel gepost door didi_1 DEN HAAG - Een naakte student heeft afgelopen weekend opschudding veroorzaakt op de Breestraat in Delft. De 20-jarige man uit Breda had slecht drie sokken aan: twee aan zijn voeten en één om zijn geslacht. Hij werd begeleid door een aantal gekleede vrienden. De bewoners van de binnenstad zagen de humor van de studentengrap niet in en belden de politie. De naaktloper hield aan zijn actie een proces-verbaal over :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: Moet je in morocco proberen zo een grap Die Kadir, wat een grappemaker ;)

Pagina's : [1] 2