Bekijk originele versie : Gegroet allemaal
Dit forum is niks voor mij. Te veel Arabische idioten die haat zaaien. Het zal nooit wat worden met die gasten. Het is mij in ieder geval duidelijk dat Allah naast goede moslims ook veel idiote gelovigen moet verdragen.
Tabé..
LaMorena
23-11-2004, 09:36
bakfiets, jij moet als generaliserende Nederlander dan ook helemaal niet hier komen. Ik heb nog nooit een probleem gehad hier met Marokkanen. Alleen maar met rascisten als jij. Hoe komt dat nou? Ik praat niemand naar zijn mond maar als ik het ergens niet mee eens ben, dan vraag ik dingen. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen. En voor iemand die maar 46 berichten gepost heeft ben je wel erg theatraal dat je een topic opent om afscheid te nemen. Rot gewoon op zonder dat zielige gedoe.
bakfiets, jij moet als generaliserende Nederlander dan ook helemaal niet hier komen. Ik heb nog nooit een probleem gehad hier met Marokkanen. Alleen maar met rascisten als jij. Hoe komt dat nou? Ik praat niemand naar zijn mond maar als ik het ergens niet mee eens ben, dan vraag ik dingen. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen. En voor iemand die maar 46 berichten gepost heeft ben je wel erg theatraal dat je een topic opent om afscheid te nemen. Rot gewoon op zonder dat zielige gedoe.
weillicht dat dit soort verfijnde hartewensen hem iets te veel is geworden.
LaMorena
23-11-2004, 11:37
De haat van alle kanten? Volgens mij had je na één bericht al gelijk je conclusie getrokken. Als ik voor jou dom overkom dan is dat echt heel erg jammer maar dat interesseert me niet zo veel. Jij komt op mij eerder dom over. Je hoeft namelijk geen spelfouten te maken om dom te zijn. En dat mijn waarde bakfietsje, dat gaat over jou.
LaMorena
23-11-2004, 11:52
De laatste reactie van deze "racist" (zorg voortaan dat je je krachttermen juist spelt, het komt zo dom over).
Ik heb geen zin om nog langer op een forum te verblijven waar de haat van alle kanten je tegemoet komt. Het onderwerp gisteren over de bagatellisering van de holocaust was de voornaamste reden van mijn besluit.
Trouwens je was toch al opgerot??
matahari
23-11-2004, 12:00
Doe ze thuis de hartelijke groeten drama-queen.
Hollanders als jij kunnen we missen als kiespijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.