Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : protest in Los Angeles

Zelfkritiek
13-01-2003, 01:29

Net als in Rabat, werd ook in Los Angeles geprotesteerd tegen een eventuele oorlog met Irak.

Rajaa
13-01-2003, 01:39
Toppie !!! :)

RedOne
13-01-2003, 02:20
Origineel gepost door Zelfkritiek Net als in Rabat, werd ook in Los Angeles geprotesteerd tegen een eventuele oorlog met Irak. Dus er bestaan Amerikanen die zelf kunnen denken? WAUW!

Zelfkritiek
13-01-2003, 11:03
Origineel gepost door RedOne Dus er bestaan Amerikanen die zelf kunnen denken? WAUW! Volgens mij gaat er een wereld voor je open, RedOne? Inderdaad, er bestaan ook 'goede' amerikanen... :cool:

Mocro4eva
13-01-2003, 12:28

:goedzo: :)

Riady
13-01-2003, 15:41
Origineel gepost door Zelfkritiek Net als in Rabat, werd ook in Los Angeles geprotesteerd tegen een eventuele oorlog met Irak. Vreemd dat ik daar niets over lees in de NL-dagbladen ?? :confused: De demonstratie in Rabat wel trouwens ;) :zwaai:

RedOne
13-01-2003, 17:16
Origineel gepost door Zelfkritiek Volgens mij gaat er een wereld voor je open, RedOne? Inderdaad, er bestaan ook 'goede' amerikanen... :cool: Inderdaad ja, ik heb ze onderschat, dus er is nog hoop voor de mensheid.....

RedOne
13-01-2003, 19:13
Origineel gepost door bezoeker99182 Nou Zelfkritiek, je bent goed bezig nu: lekkere korte en duidelijke post. en nou marokkanen die in nederland tegen Saddam gaan protesteren. dan is er weer evenwicht in het aantal mensen die zelf kunnen denken (tenminste... volgens RedOne :D) :zwaai: Aaaah, daar is ons wijze worteltje weer, die vanwege zijn 'hoge' leeftijd en 'cryptogrammatische' kennis op iedereen van commentaar mag voorzien... Heb jij hier in Nedrland Marokkanen horen zeggen dat ze pro-Saddam zijn? Iedereen weet dat hij een dictator is (dus zo dom zijn de Marokkaantjes niet Worteltje). Het enige wat veel Marokkanen hier zeggen is dat Amerika niet met eerlijke en geloofwaardige argumenten komt om Irak aan te vallen. Maar goed, Marokkanen zijn het al wel gewend, men kijkt alleen maar naar wat Marokkanen NIET doen.... Ik heb dan niet jou 'hoge wijze' leeftijd, maar dat geeft mij vanwege mijn 'jonge' leeftijd alleen maar meer het recht om 'kinderachtig' terug te zwaaien :zwaai: :hihi:

RedOne
13-01-2003, 19:15
Origineel gepost door bezoeker99182 he he en ik had jou dus onderschat :D :zwaai: Kinderachtig hoor...ik heb jou OVERschat :zwaai: :hihi:

praatjes
13-01-2003, 20:41
Origineel gepost door Zelfkritiek Volgens mij gaat er een wereld voor je open, RedOne? Inderdaad, er bestaan ook 'goede' amerikanen... :cool: Bestaan er ook goede marokanen?

RedOne
13-01-2003, 20:51
Origineel gepost door soldaat Bestaan er ook goede marokanen? Nee volgens de bekrompen en hypocriete 'domme Hollander' bestaan ze niet.........

nomedia
13-01-2003, 22:26
Origineel gepost door Zelfkritiek Net als in Rabat, werd ook in Los Angeles geprotesteerd tegen een eventuele oorlog met Irak. Het initiatief zal wel weer genomen zijn door niet Amerikanen. Vergis je niet er wonen in Los Angeles ook mensen van andere nationaliteit. Maar ja je hebt ook Amerikaanse meelopers. :D

RedOne
14-01-2003, 18:13
Origineel gepost door bezoeker99182 cryptogram: jij begrijpt de wereld niet, te beginnen met jezelf. Aangezien ik opgevoed ben om repect te hebben voor de ouderen, zal ik je verder niet meer als een puber kinderachtig 'plagen' bezoeker99182. Niet alleen omdat je ouder bent en dus ook meer levenservaring hebt, maar ook omdat ik veel van jou postings hier op het forum erg waardeer..... (hopelijk heb ik je hiermee laten blijken dat ik je cryptogram een klein beetje ontcijferd heb ;) )