Bekijk originele versie : Kafir Is Tegen Ons
zij zijn tegen 1 milja..moslims in de wereld
Camalia17
22-11-2004, 16:55
correctie 1.6 miljard
En wie zijn volgens jou kafirs dan? Alleen mensen die niet geloven zijn kafirs. Joden en christenen die in God geloven zijn geen kafirs zegt de islam.
zij zijn tegen 1 milja..moslims in de wereld
even noteren...
is mooi om te onthouden
En wie zijn volgens jou kafirs dan? Alleen mensen die niet geloven zijn kafirs. Joden en christenen die in God geloven zijn geen kafirs zegt de islam.
klopt, joden en christenen zijn zijn ons fam..
IK ben een kafir...en na de beschamende vertoning van een 'diep-gelovige' die iemand in wier land hij gvd te gast is, de uitgestoken hand weigert, zeg ik met des te meer overtuiging: geloven in een god is prima wanneer je dat op persoonlijke titel doet - religies deugen niet. ik zou het persoonlijk niet in mijn harses halen om als een botte lul in een islamitisch land iets te doen dat daar tegen de mores indruist...maar klaarblijkelijk moet je voor dat soort onbeschoftheden een of ander geloof aanhangen...nou, dan blijf ik wel lekker een kafir...iemand met goede omgangsvormen en respect, dus.
sorry - moest even m'n hart luchten. gelukkig mag ik mijn marokkaanse en turkse islamitische vrienden en vriendinnen gewoon lekker omhelzen en op de wang kussen...die mijnheer salam is gewoon een hork en niet representatief voor de islamitische gemeenschap...weet ik ook wel, hoor.
een nog wel beetje boze tata.
1,6 miljard moslims zijn tegen de rest van de 5 miljard ongelovigen:-)
Immanuel
22-11-2004, 17:37
En wie zijn volgens jou kafirs dan? Alleen mensen die niet geloven zijn kafirs. Joden en christenen die in God geloven zijn geen kafirs zegt de islam.Hallo Naizah,
Voor zover ik weet zijn Joden en christenen dhimmies. Ergens in het midden van deze pagina (http://www.meervrijheid.nl/index.html?ts-islam.htm) vindt je wat uitleg.
aishaqandisha
22-11-2004, 17:52
Ja, en??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.