Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Belangrijk Voor De Lady's

Pagina's : [1] 2 3

NaimaLachhab
22-11-2004, 16:28

Salaam Lady's(of boys als die ook reagereren:D) Sommige meiden die nog niet getrouwd zijn, zijn geen maagd meer!!!!! ik wou ff zeker weten of dat wel halal is. ik zelf ben natuurlijk nog maagd, maar een meisje die ik ken is dat niet meer!!!(ik noem geen namen!!) dus help me please als je het wil he, hahahaha Beslama:nijn:

NaimaLachhab
22-11-2004, 16:29
Salaam Lady's(of boys als die ook reagereren:D) Sommige meiden die nog niet getrouwd zijn, zijn geen maagd meer!!!!! ik wou ff zeker weten of dat wel halal is. ik zelf ben natuurlijk nog maagd, maar een meisje die ik ken is dat niet meer!!!(ik noem geen namen!!) dus help me please als je het wil he, hahahaha Beslama:nijn: Hey ik bedoel als je antwoord weet kan je hierop reageren of je kan me ook ff pmen hoor:) beslama

sarah1986
22-11-2004, 17:02
tuurlijk is dat NIET HALAL sorry maar dat is tog vanzelfsprekend........ zelfs zoenen enz voor je huwelijk wordt gerekend tot ziena dus dit ontmaagd zijn voor je huwelijk is al helemaal fout! grtz, saartje

NaimaLachhab
30-11-2004, 16:29
wagga thank you

7adda
30-11-2004, 16:35

tuurlijk is dat NIET HALAL sorry maar dat is tog vanzelfsprekend........ zelfs zoenen enz voor je huwelijk wordt gerekend tot ziena dus dit ontmaagd zijn voor je huwelijk is al helemaal fout! grtz, saartje Sarah, In hoeverre is het haram als het meisje toch trouwt met de jongen die haar ontmaagd heeft?

sarah1986
30-11-2004, 19:05
Sarah, In hoeverre is het haram als het meisje toch trouwt met de jongen die haar ontmaagd heeft? Kijk meid het is wat ik gelezen heb maar ik ben geen islamgeleerde dus ja je kunt het beter aan iemand vragen die er meer over weet........het enigste wat ik kan zeggen bij deze situatie is dat ik hoop dat beide gelukkig zullen worden en er elkaar niet op zullen afrekenen gedurende hun huwelijk :)

OmniaCadunt
30-11-2004, 21:43
t is haram.. effe voor de duidelijkheid..

7adda
30-11-2004, 21:59
Kijk meid het is wat ik gelezen heb maar ik ben geen islamgeleerde dus ja je kunt het beter aan iemand vragen die er meer over weet........het enigste wat ik kan zeggen bij deze situatie is dat ik hoop dat beide gelukkig zullen worden en er elkaar niet op zullen afrekenen gedurende hun huwelijk :) Sarah, In ieder geval bedankt. Het is voor mij heel belangrijk om dit te weten. Weet jij, of iemand anders, waar ik wel terecht kan met mijn vraag.

sarah1986
01-12-2004, 19:27
Sarah, In ieder geval bedankt. Het is voor mij heel belangrijk om dit te weten. Weet jij, of iemand anders, waar ik wel terecht kan met mijn vraag. Nee helaas kan ik dat niet 1 2 3 zeggen maar ik denk dat als je het echt wilt weten vast wel erachter zal komen of het juist is of niet :)

sollaya
01-12-2004, 19:44
zina is een hele grote zonde!!!!!!!

OmniaCadunt
01-12-2004, 21:57
Dat was al bekend...

KleeneX
01-12-2004, 22:56
:moe: Hoe oud zijn jullie eigenlijk??? :moe: :eek:

Grover
02-12-2004, 01:14
wat maakt het nu uit om dat te weten? dat had ze moeten vragen voordat ze het ging doen. nu heeft het bijna geen nut :)

NaimaLachhab
02-12-2004, 15:41
Kijk meid het is wat ik gelezen heb maar ik ben geen islamgeleerde dus ja je kunt het beter aan iemand vragen die er meer over weet........het enigste wat ik kan zeggen bij deze situatie is dat ik hoop dat beide gelukkig zullen worden en er elkaar niet op zullen afrekenen gedurende hun huwelijk :) uuh jaah dat is eiglijk ook wel waar maar net als wat fadoua zei het is eigenlijk gewoon haram...einde discussieeeee

NaimaLachhab
02-12-2004, 15:43

Sarah, In ieder geval bedankt. Het is voor mij heel belangrijk om dit te weten. Weet jij, of iemand anders, waar ik wel terecht kan met mijn vraag. haay jammer voor je maar 'k denk niet dat iedereen jij daar antwoord op kan geven........ma3lies, je kan ook bij je moeder gaan vragen hoor...beslama

Pagina's : [1] 2 3