Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoek ........

Pagina's : [1] 2 3

LZN
22-11-2004, 15:41

Stelling: .................. De meeste meiden dragen een hoofddoek niet vanwege geloof, maar hun haar is een ramp. Ze hebben geen zin om te föhnen, hun haar is stuk geföhnd, te vaak geverfd, kroeshaar, kaal etc..... Van vind jij, stemmen!!!.

knorrepotje
22-11-2004, 15:45
Ik denk dat ze het doen om te provoceren, je ziet het ook pas na 9/11 bij jongere vrouwen. Net zo zielig als lonsdale kleding. Waar moet ik op stemmen?

Ouidath
22-11-2004, 15:46
Stell De meeste meiden dragen een hoofddoek niet vanwege geloof, maar hun haar is een ramp. Ze hebben geen zin om te föhnen, hun haar is stuk geföhnd, te vaak geverfd, kroeshaar, kaal etc..... Van vind jij, stemmen!!! Even een moderator erbij roepen hoor dit ruikt gewoon naar het onzinhoekje.

sweet_honnepon
22-11-2004, 15:50
Stelling: .................. De meeste meiden dragen een hoofddoek niet vanwege geloof, maar hun haar is een ramp. Ze hebben geen zin om te föhnen, hun haar is stuk geföhnd, te vaak geverfd, kroeshaar, kaal etc..... Van vind jij, stemmen!!! tenminste ze dragen er een :rolleyes:

Ouidath

Wilie is een rivier in Djahanam veel plezier met het zwemmen erin.:zwaai:

lilmizz
Ga wat nuttigs doen hoor, honderden mensen worden elke dag afgeslacht kom jij aan met je achterlijke poll:rolleyes:

sweet_honnepon
22-11-2004, 15:51
Wilie is een rivier in Djahanam veel plezier met het zwemmen erin.:zwaai: :hihi: ............

lilmizz
22-11-2004, 15:51
Wilie is een rivier in Djahanam veel plezier met het zwemmen erin.:zwaai: ook weer vrij?:hihi:

sweet_honnepon
22-11-2004, 15:52
Ga wat nuttigs doen hoor, honderden mensen worden elke dag afgeslacht kom jij aan met je achterlijke poll:rolleyes: Volgens mij wil ze gewoon meiden met hoofddoek zwart maken

lilmizz
22-11-2004, 15:52
Samen met jouw???? het is jou zonder w

lilmizz
22-11-2004, 15:53
Volgens mij wil ze gewoon meiden met hoofddoek zwart maken schijnbaar wel ja echt ik walg van zulke meiden laat ze lekker op hun zelf letten.

Ouidath
22-11-2004, 15:54
Samen met jouw???? Nee samen met je W. Lill tjikie waar is die theedoek:handbang:

lilmizz
22-11-2004, 15:58
Ja we moeten ons tijd toch verdoen. Wat doe jij om die honderden mensen te helpen die afgeslacht worden....... :maf: te weinig maar mij heb je ook niet een topic zien openen over dit. Als een meisje nou een halve hoofddoek draagt zou dit een opstapje kunnen zijn naar beter. En het is niet aan ons om te raden waarom zij haar hoofddoek draagt. Als er iemand in je omgeving is die dat doet, spreek haar dan gewoon aan en geef haar advies hoe ze het beter kan dragen.

lilmizz
22-11-2004, 15:59
Nee samen met je W. Lill tjikie waar is die theedoek:handbang: haha geen idee maar ik heb me rotgelachen in ieder geval:hihi:

xxNassiraxx
22-11-2004, 16:07

Ik zeg ook niet iedereen, maar geef toe de meesten toch wel ........ Vooral als je ziet in welke varianten ze gedragen worden........ :maf: Dit slaat echt nergens op.....heb je bij "de meesten" onder hun hoofddoek zitten kijken ofzo????? heb je soms met eigen ogen gezien dat hun haar een ramp is????? je praat hier echt wartaal........ :rolleyes: ik draag zelf ook een hoofddoek en ik ben het er absoluut NIET met je eens...... ik heb zelf heel mooi lang krullend haar :o :cool: ....... Maar daar gaat het niet om...ik draag een hoofddoek omdat ik een moslima ben... ;) maar ik denk dat je hier gewoon die meiden met hoofddoek probeert zwart te maken....JE BENT GEWOON JALOERS :ego:

Pagina's : [1] 2 3