Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is het grappigste dat je ooit gehoord hebt????

Marocca
12-01-2003, 23:20

Kommaan ,vertel eens..... :D Voor diegenen dat nog niet aan het slapen zijn>> :rolleyes: :rolleyes: Wat is het grappigste dat je ooit gehoord hebt,op het werk,school,thuis,.... ;) ;) :Iluvu: :Iluvu: xxxxxxxx

saidaaatje
12-01-2003, 23:25
hmm me zusje vanmorgen...iederee kent Captain Jack nog wel...ze hadden zon song van heyyo captain jack enne me ma was opme zusje aan t schelden enne toen begon me zusje op de beat ervan wayoww wayemmaaaaa ah soewgey marmita( ga mij eten klaarmaken) tralalalalalala:D ik lag dubbel toen ik r langs zag marcheren

SweetRose
12-01-2003, 23:26
hahah saidaaaaaaaaatje hahah :D leuk zeg... amai als jullie allemaal zo thuis rondlopen..>> :maf2: ;)

saidaaatje
12-01-2003, 23:27
hahah:D ik was aan t leren ik d8 wat hoor ik toch loop de gang op en daar stond me zusje damn:D

Marocca
12-01-2003, 23:27

Origineel gepost door saidaaatje hmm me zusje vanmorgen...iederee kent Captain Jack nog wel...ze hadden zon song van heyyo captain jack enne me ma was opme zusje aan t schelden enne toen begon me zusje op de beat ervan wayoww wayemmaaaaa ah soewgey marmita( ga mij eten klaarmaken) tralalalalalala:D ik lag dubbel toen ik r langs zag marcheren :lol:

saidaaatje
12-01-2003, 23:29
:D:D:D...........

Vin
12-01-2003, 23:32
dat iemand op mijn werk een anale operatie had wallah ik heb gescheten van het lachen man

Marocca
12-01-2003, 23:33
Origineel gepost door Vin dat iemand op mijn werk een anale operatie had wallah ik heb gescheten van het lachen man :jammer:Klinkt niet echt geloofwaardig.... :rolleyes:

Marocca
12-01-2003, 23:44
Origineel gepost door saidaaatje hahah:D ik was aan t leren ik d8 wat hoor ik toch loop de gang op en daar stond me zusje damn:D yeah right.....zehma aan het leren :D