Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wilders mag zo terug naar de VVD

Wael_progressiv
22-11-2004, 15:11

Het van de VVD afgescheiden Kamerlid Geert Wilders is weer van harte welkom binnen die partij, ''maar dan moet Wilders wel zelf het initiatief nemen. Van ons zal geen uitnodiging uitgaan'', zo heeft VVD-fractieleider Jozias van Aartsen laten weten. Volgens Van Aartsen is Wilders ''elk uur van de dag welkom, zonder enige voorwaarde vooraf.'' Wilders, die momenteel volgens de peilingen in zetelaantal de tweede partij van Nederland zou zijn, bedankt echter voor de eer. Naar eigen zeggen hebben de afgelopen weken al diverse bewindslieden en regionale voorzitters (partijbaronnen) van de VVD hem benaderd met het verzoek terug te keren. Wilders: ''Toen ik op één zetel stond, heb ik ze niet gehoord. Mij zien ze daar dan ook niet terug.'' De politicus scheidde zich eerder dit jaar af van de VVD omdat hij wilde zeggen wat hij vond en onder alle omstandigheden tegenstander bleef van Turkije als nieuw EU-land. Wilders zegt dat hij nog deze week bij de Kamer van Koophandel 'De Stichting Groep Wilders' zal aanmelden. Vanaf dan kunnen sympathisanten hem financieel steunen. Bron: Algemeen Dagblad Gepubliceerd: maandag 22 november 2004 @ 14:30

knorrepotje
22-11-2004, 15:57
tja, ik kan hem (zelfs als trouw VVD kiezer) geen ongelijk geven.

Dusty
22-11-2004, 16:04
Zou mooi zijn als Bolkie terugkwam en met Wilders aan de slag zou gaan, maar die heeft zijn lesje wel geleerd, destijds door die (s)linkse honden kapotgemaakt.

knorrepotje
22-11-2004, 16:11
Zou mooi zijn als Bolkie terugkwam en met Wilders aan de slag zou gaan, maar die heeft zijn lesje wel geleerd, destijds door die (s)linkse honden kapotgemaakt. Ik zou ook wel graag de Bolk terug zien maar volgens mij begint het al een oude man te worden. over twee jaar zie ik hem niet nog 4 jaar in de politiek werken.... ik denk niet dat hij terug gaat komen.

Dusty
22-11-2004, 16:14

ik denk niet dat hij terug gaat komen. Ik geef hem eerlijk gezegd ook geen ongelijk, hij heeft jarenlang voor deze rotzooi gewaarschuwd. Laat hem maar lekker zijn onderzoekjes doen en doorgaan met het schrijven van (uitstekende) boeken.

rnaj
22-11-2004, 16:14
Is de VVD het helemaal in de bol geslagen, waarom zou die terug keren. Met de lijst wilders heeft ie veel meer succes als bij de VVD, ik begrijp wel dat de VVD spijt heeft dat ie weggegaan is...... Maar dit is wel een rare mannier van spijtbetuigen. Volgens mij zou het andresom moeten, dat Lijst Wilders de VVD aanbied om samen de lijst wilders voort te zetten. PS, zoals waarschijnlijk wel bekend, ben ik geen aanhanger van de VVD of van de lijst wilders

Wael_progressiv
22-11-2004, 16:17
De regeringspartijen beginnen een beetje een rotzooi te worden vindt ik. Komt het ooit nog wel goed met de politiek hier in NL?

whappie
22-11-2004, 16:22
Is de VVD het helemaal in de bol geslagen, waarom zou die terug keren. Met de lijst wilders heeft ie veel meer succes als bij de VVD, ik begrijp wel dat de VVD spijt heeft dat ie weggegaan is...... Maar dit is wel een rare mannier van spijtbetuigen. Volgens mij zou het andresom moeten, dat Lijst Wilders de VVD aanbied om samen de lijst wilders voort te zetten. PS, zoals waarschijnlijk wel bekend, ben ik geen aanhanger van de VVD of van de lijst wilders Ik ben ook geen wilders of vvd stemmer. Maar het lijkt mij dat, indien het kabinet niet valt wilders over 2 jaar nog maar moet zien of zijn aanhang nog zo groot is. De vvd kapselt zijn ideeen gewoon in, zijn ze eigenlijk al mee bezig.

Dusty
22-11-2004, 16:26
Wilders zou juist wel moeten bijleggen met de VVD, al die splintergroepjes op Rechts is niet bevordelijk. Hoewel, hij staat hoog in de peiling, maar met 1 partij ben je natuurlijk altijd een stuk daadkrachtiger. En Turkije bij de EU? Dat betekent een einde van de EU, met zo een inwonersaantal maakt Turkije straks de dienst uit in de EU, landen zullen zich uit de EU terugtrekken. Terecht dat Wilders Turkije wil weren. Tweede punt de grenzen, Europa grenst dan aan het MO, lijkt me niet verstanding, derde, wie bewaakt de grenzen van Turkije? Wil je dit aan Turkije overlaten? Dacht het niet. Dan de zgn. politiestaat Turkije, die macht is er zo groot, omdat anders die extremisten er de dienst uitmaken. Dus, van Europa moet Turkije die rol terugbrengen, gevolg, de extremisten maken de dienst uit in Turkije.

Camalia17
22-11-2004, 16:37
hmm de VVD-leiding is nog dommer dan ik dacht

Radio_Rabat
22-11-2004, 16:47
Het van de VVD afgescheiden Kamerlid Geert Wilders is weer van harte welkom binnen die partij, ''maar dan moet Wilders wel zelf het initiatief nemen. Van ons zal geen uitnodiging uitgaan'', zo heeft VVD-fractieleider Jozias van Aartsen laten weten. Volgens Van Aartsen is Wilders ''elk uur van de dag welkom, zonder enige voorwaarde vooraf.'' Naar eigen zeggen hebben de afgelopen weken al diverse bewindslieden en regionale voorzitters (partijbaronnen) van de VVD hem benaderd met het verzoek terug te keren. Wilders: ''Toen ik op één zetel stond, heb ik ze niet gehoord. Mij zien ze daar dan ook niet terug.'' :rolleyes: ach, de vvd-tjes hunkeren naar zetels.....stelletje gladjakkers. terecht dat tante wilders de boot afhoudt.