Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SPELling...

Pagina's : [1] 2 3

Saiyan
12-01-2003, 23:10

Wie foutloos Nederlands kan schrijven doet dat hier, want ik wil hier geen spelfouten zien. Uiteraard ben ik ook niet perfect, dus betrap je mij op een spelfout dan moet je me verbeteren en hetzelfde geldt andersom. Ga je gang. :D Ik wil weleens zien wie de minste spelfouten maakt... Lees je reactie 3 keer door voordat je deze plaatst. :D

Dihyaatje
12-01-2003, 23:12
ISH GOET KARDASH :D :D :D

DieselGirly
12-01-2003, 23:13
Origineel gepost door Kadir Ik hoef het echt dus niet 3 keer door te lezen, 1 keer niet eens, ik schrijf altijd FOUTLOOS... :goedzo: .........Ik ook meestal.

Saiyan
12-01-2003, 23:14
Origineel gepost door Dihyaatje ISH GOET KARDASH :D :D :D Is goed Kardash...:D

SweetRose
12-01-2003, 23:14

Ik ben zin 'n midar en ik ben achttien jaar. Ik ben een lieve meid die af en toe zot kan zijn. Vrolijk ben ik altijd, tenzij ik verdrietig ben.:( Zin 'n midar vindt dat kadir kapsones heeft...:ego: :D Zin 'n midar wenst jullie nog een goedeavond :zwaai:

ZiLaaL
12-01-2003, 23:16
ik sta bekent om fautloose schreifsteil. ik blink darin egt in uit. dus kom maar op met je sogenaamde perfekte nederlans. ik daag je uit. folgens mei ben jei diegene die sijn sgreifsteil goet moet checke man, ik sie eenenal vouten in je tekst. ohja, sorrie voor mein fauten. :D

Vin
12-01-2003, 23:16
Mensen doe de gestoord test op marokaanse jongeren, liefde en relaties:D

SweetRose
12-01-2003, 23:17
Origineel gepost door Kadir Nederlands, Zin N Midar, Nederlands... Geen ZOTTE Belgische SHIT... SHIT is ook geen nederlands meneer Kadir :stout: Dus spreek voor jezelf :lekkerpuh Trouwens moet jij niet in je bedje liggen te dromen :maf2:

Saiyan
12-01-2003, 23:18
Origineel gepost door flour Okee ik moet een foutloze nederlandse zin maken maar ik weet niet wat te schrijven dus houd ik het hierbij. Enne??? zitten er fouten in? Zitten met een hoofdletter. :D

al_hamka
12-01-2003, 23:20
Origineel gepost door Saiyan Wie foutloos Nederlands kan schrijven doet dat hier, want ik wil hier geen spelfouten zien. Uiteraard ben ik ook niet perfect, dus betrap je mij op een spelfout dan moet je me verbeteren en hetzelfde geldt andersom. Ga je gang. :D Ik wil weleens zien wie de minste spelfouten maakt... Lees je reactie 3 keer door voordat je deze plaatst. :D Weleens moet niet aan elkaar manneke :rolleyes: :D:hoera:

Saiyan
12-01-2003, 23:21
Origineel gepost door al_hamka Weleens moet niet aan elkaar manneke :rolleyes: :D:hoera: jawel... :cool:

al_hamka
12-01-2003, 23:22
Neej hoor :D

Saiyan
12-01-2003, 23:25
Origineel gepost door al_hamka Neej hoor :D Nee schrijf je zonder j. :D

al_hamka
12-01-2003, 23:28
tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;) Met hoeveel z schrijf je dat woord :rolleyes:

Saiyan
12-01-2003, 23:28

Origineel gepost door THE_PIANIST wil je met mij een doeel aangan ,ik daag u uut samen met mei in de maand mij deel te nemen aan het grote diktee der nederlandsche talen de winnaar zal de trouwe eigenaar of eigenaarres zijn van een spiker splinterende nieuwe reanult espace de verliezer gaat naar huus met een keukenrobot die luistert naar de naam "amadeuus" Dit is het dictee der Nederlandse talen...

Pagina's : [1] 2 3