Bekijk originele versie : 'Arafat had tekenen van AIDS'
Wael_progressiv
22-11-2004, 13:42
Een Israëlische arts heeft een oud controversieel gerucht nieuw leven in geblazen door te stellen dat Yasser Arafat bezweken is aan de gevolgen van AIDS. Dokter Ran Tur-Kaspa, een expert op gebied van infectieziektes aan het Rabin Medical Center in Petakh Tikvah in Israel, bediscussieerde Arafats symptomen toen hij voor de Israelische staatsradio sprak: "Ja, het kunnen symtomen van AIDS zijn." aldus Tur-Kaspa.
Er circuleerden al jaren geruchten over Arafats actieve homoseksuele sexleven, maar die werden erger toen Franse artsen vorige week weigerden om details te geven over de doodsoorzaak van de 75-jarige Palestijnse leider.
Franse autoriteiten ontkennen dat Arafat is vergiftigd, zoals sommige Palestijnse officials beweerden, maar de Fransen weigeren eveneens details over de doodsoorzaak vrij te geven. De last om nu meer duidelijkheid te geven komt nu te liggen bij de familie van Arafat. Zijn vrouw en dochter en ook zijn neef Nasser al-Kidwa, een functionaris van de Palestijnse Autoriteit, krijgen inzage in het medische dossier.
Vorige week nog berichtten Franse media dat Arafat bezweken was aan de gevolgen van cirrose van de lever, niet als gevolg van alcoholgebruik.
Bron: New York Post
Gepubliceerd: maandag 22 november 2004 @ 08:02
Ik lees niet eens verder dan de eerste paar zinnen. Een Israelische arts wá dat zegt meer dan genoeg.
knorrepotje
22-11-2004, 14:06
Er schijnt een enorme rel te zijn ontrent zijn medisch dossier, ik kan mij nu wel voorstellen waarom. Maar ik ben wel geen arts maar had hij niet gewoon parkison in een ver gevorderd stadium?
het zou me niets verbazen aids komt overal voor
het zou wel een mooi verhaal zijn, voormalig terrorist arafat is niet geveld door de israelisch maar door aids
Glimlachje
22-11-2004, 14:09
Dit is wel heel erg overdreven zeg... Konden ze geen andere leugen verzinnen!!!
Een Israëlische arts heeft een oud controversieel gerucht nieuw leven in geblazen door te stellen dat Yasser Arafat bezweken is aan de gevolgen van AIDS. Dokter Ran Tur-Kaspa, een expert op gebied van infectieziektes aan het Rabin Medical Center in Petakh Tikvah in Israel, bediscussieerde Arafats symptomen toen hij voor de Israelische staatsradio sprak: "Ja, het kunnen symtomen van AIDS zijn." aldus Tur-Kaspa.
Er circuleerden al jaren geruchten over Arafats actieve homoseksuele sexleven, maar die werden erger toen Franse artsen vorige week weigerden om details te geven over de doodsoorzaak van de 75-jarige Palestijnse leider.
Franse autoriteiten ontkennen dat Arafat is vergiftigd, zoals sommige Palestijnse officials beweerden, maar de Fransen weigeren eveneens details over de doodsoorzaak vrij te geven. De last om nu meer duidelijkheid te geven komt nu te liggen bij de familie van Arafat. Zijn vrouw en dochter en ook zijn neef Nasser al-Kidwa, een functionaris van de Palestijnse Autoriteit, krijgen inzage in het medische dossier.
Vorige week nog berichtten Franse media dat Arafat bezweken was aan de gevolgen van cirrose van de lever, niet als gevolg van alcoholgebruik.
Bron: New York Post
Gepubliceerd: maandag 22 november 2004 @ 08:02
Oeps, dat zou lullig zijn als het waar is.... Ook een levercirrose staat niet netjes op zijn cv.
Nounjaaaaaaaa
22-11-2004, 14:57
het zou me niets verbazen aids komt overal voor
het zou wel een mooi verhaal zijn, voormalig terrorist arafat is niet geveld door de israelisch maar door aids
TERRORIST ????????? omdat hij vocht voor zijn land/ vrijheid!! :kwaad:
Ach ja, je hoort altijd verschillende theorieën bij bekende mensen die overleden zijn. Of het nu door ziekte,moord of een ongeluk is.
Elvis leeft nog.
Lady Di is vermoord/ complot-theorie
De fatale kogel van Robert Kennedy was van een agent die achter hem stond.
Bij John F. Kennedy was er een 2e schutter.
Manfred Langer is overleden aan aids ipv keelkanker
Courtney heeft Kurt Cobain doodgeschoten
Paul Mccartney schijnt al 30 jaar dood te zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.