Bekijk originele versie : Gezocht: Marokkaanse bekende persoon!
Hallo iedereen,
Wie kan mij namen geven van bekende Marokkaanse dames? Welke Marokkaanse vrouw is binnen de Marokkaanse gemeenschap bekend en waarom? Ik ben journaliste, maar ken de Marokkaanse gemeenschap nog niet goed. Ik wil wel graag een Marokkaanse dame betrekken bij een project van ons magazine, dus tips zijn meer dan welkom! En oja, liever geen politici!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Anne.
Hallo iedereen,
Wie kan mij namen geven van bekende Marokkaanse dames? Welke Marokkaanse vrouw is binnen de Marokkaanse gemeenschap bekend en waarom? Ik ben journaliste, maar ken de Marokkaanse gemeenschap nog niet goed. Ik wil wel graag een Marokkaanse dame betrekken bij een project van ons magazine, dus tips zijn meer dan welkom! En oja, liever geen politici!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Anne
haii,
ik ken wel samira abbos
ik spreek haar niet zo vaak alleen op feestjes en zo
er is binnen kort een feest en ik hoop dat ze komt
dan geef ik het wel eve door aan haar of anders aan haar moeder
het is een schat van een meid :)
hallo ik ken er wel een paar
samira abbous
naima el bezaz (echt eeen liefe dame)
touria houad
er zijn er veel meer maar kan er ff niet opkomen
hoop dat je hier wat aan hebt
doei
Noem jij deze marokkaanse vertegenwoordigsters? Nou ik ben 100 % van marokkaanse afkomst maar wens onder geen beding te worden vertegenwoordigd door types, die hun achtergrong verloochenen! Ze maken ons juist te schande.
Hoezo is succesvol en voorbeeld iemand van de tv, blond haar , half- of helemaal naakt?
Noem jij deze marokkaanse vertegenwoordigsters? Nou ik ben 100 % van marokkaanse afkomst maar wens onder geen beding te worden vertegenwoordigd door types, die hun achtergrong verloochenen! Ze maken ons juist te schande.
Hoezo is succesvol en voorbeeld iemand van de tv, blond haar , half- of helemaal naakt?
Ik ben het volledig met je eens! Ik wens ook totaal niet met dat soort mensen geassocieerd te worden, ze spreken in ieder geval absoluut nooit namens mij!
Ik zou mensen benaderen als Naima Azough, Ali Eddaoudi (ik weet niet precies hoe je het spelt), die man weet altijd goed uit zijn woorden te komen!
Samira Abbos is gewoon een partyfreak en kickt op de media-aandacht. Ze denkt te kunnen functioneren als praatpaal, maar zelfs haar blonde haar en haar bekakte stem doen haar geen goed!
miss_morgan15
22-11-2004, 19:45
hhhm ja ik kan niet echt helpen want ik benniet van Nederland..dus ik weet het niet.
groetjes
S.
BentDagilia
23-11-2004, 00:11
jihad alariachi is een opkomende BM er en die is heel vaak te zien op BNN bij het programma elftal en ze word ook nog eens vaak voor B&W gevraagd en voor andere programmas... verlies haar niet uit het oog want het is een harstikke leuke meid!
BD
Classy.Lady
23-11-2004, 02:01
Ik ben het volledig met je eens! Ik wens ook totaal niet met dat soort mensen geassocieerd te worden, ze spreken in ieder geval absoluut nooit namens mij!
Ik zou mensen benaderen als Naima Azough, Ali Eddaoudi (ik weet niet precies hoe je het spelt), die man weet altijd goed uit zijn woorden te komen!
Samira Abbos is gewoon een partyfreak en kickt op de media-aandacht. Ze denkt te kunnen functioneren als praatpaal, maar zelfs haar blonde haar en haar bekakte stem doen haar geen goed!
Ali Eddaoudi is een super topper!! :cool: :cool:
Echt een man om trots op te zijn! :goedzo:
Zoek niet verder.
Hier ben ik
(ik wil best een keer voor dame spelen als het jou bij je onderzoek helpt)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.