Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan.

Pagina's : [1] 2

matahari
22-11-2004, 12:37

Edward, Sjonnie en Wesley zijn erbij gekomen, en Frank is gegaan. Is dit nu zinloos of zinvol geweld?Vier jonge gezonde Hollandse blanke jongens die het nodig vinden om een 19-jarige jongen dood te slaan.Waar zou het aan kunnen liggen dat deze jonge jongens veranderen in moordenaars?Ligt het aan de opvoeding?Ligt het aan de religie of waren ze juist ongelovig?Waardoor zijn deze jongens zo geradicaliseert?Mag je tegenwoordig niet meer zeggen wat je wilt zonder dat je wordt doodgeslagen? (bron: Telegraaf) NIJKERKERVEEN - Een 19-jarige man uit Amersfoort is zondag overleden aan de verwondingen die hij in de nacht van zaterdag op zondag opliep bij een vechtpartij in Nijkerkerveen. De politie heeft vier verdachten opgepakt. De vechtpartij brak rond half drie 's nacht uit voor een horecazaak. Gewaarschuwde agenten troffen daar het zwaargewonde slachtoffer aan. Volgens omstanders was de man tijdens de vechtpartij in elkaar gezakt. De andere betrokkenen bij de vechtpartij vertrokken vervolgens per taxi. De politie achterhaalde de taxi en hield de vier passagiers aan. De verdachten zijn twee mannen van 20 jaar en twee mannen van 21 jaar, allen afkomstig uit Barneveld. Het slachtoffer werd met letsel aan hoofd overgebracht naar het Utrechts Medisch Centrum. De 19-jarige overleed daar in de loop van zondag. De politie is bezig met een uitgebreid onderzoek, dat duidelijk moet maken wat er zich precies heeft afgespeeld. Het is wel duidelijk dat er bij de vechtpartij geen wapens zijn gebruikt. De vier verdachten zijn inmiddels in verzekering gesteld

ElAlamein
22-11-2004, 12:47
Zullen we ze grijpen, en in elkaar slaan, Matahari? maar alleen als we zeker weten of het nederlandse blanken zijn hoor, eierkoppies dus, in dit geval( barneveld=legbatterijentown). ik neem mijn samourai-zwaard mee, en jij houdt er een vast, en met een snelle slag sla ik het bovenste gedeelte van hun"EI" eraf! verbaasd stellen we vast, dat er in hun EI NIETS zit! no-brain-activity ; een leegte! oh, dat verklaart alles!

magje
22-11-2004, 12:54
Edward, Sjonnie en Wesley zijn erbij gekomen, en Frank is gegaan. Is dit nu zinloos of zinvol geweld?Vier jonge gezonde Hollandse blanke jongens die het nodig vinden om een 19-jarige jongen dood te slaan.Waar zou het aan kunnen liggen dat deze jonge jongens veranderen in moordenaars?Ligt het aan de opvoeding?Ligt het aan de religie of waren ze juist ongelovig?Waardoor zijn deze jongens zo geradicaliseert?Mag je tegenwoordig niet meer zeggen wat je wilt zonder dat je wordt doodgeslagen? (bron: Telegraaf) NIJKERKERVEEN - Een 19-jarige man uit Amersfoort is zondag overleden aan de verwondingen die hij in de nacht van zaterdag op zondag opliep bij een vechtpartij in Nijkerkerveen. De politie heeft vier verdachten opgepakt. De vechtpartij brak rond half drie 's nacht uit voor een horecazaak. Gewaarschuwde agenten troffen daar het zwaargewonde slachtoffer aan. Volgens omstanders was de man tijdens de vechtpartij in elkaar gezakt. De andere betrokkenen bij de vechtpartij vertrokken vervolgens per taxi. De politie achterhaalde de taxi en hield de vier passagiers aan. De verdachten zijn twee mannen van 20 jaar en twee mannen van 21 jaar, allen afkomstig uit Barneveld. Het slachtoffer werd met letsel aan hoofd overgebracht naar het Utrechts Medisch Centrum. De 19-jarige overleed daar in de loop van zondag. De politie is bezig met een uitgebreid onderzoek, dat duidelijk moet maken wat er zich precies heeft afgespeeld. Het is wel duidelijk dat er bij de vechtpartij geen wapens zijn gebruikt. De vier verdachten zijn inmiddels in verzekering gesteld Absoluut zinloos geweld Maar ik kan nergens lezen dat het blanke mannen zijn...en dat het om religie, geloof of radicale actie gaat haal ik uit dit stuk ook nergens. Misschien gewoon een onnodige ordinaire vechtpartij...zelfs die dingen gebeuren tegenwoordig nog

matahari
22-11-2004, 13:13
Op de site http://www.toktokcity.nl/ kun je de namen lezen van de daders.Het lijkt me overigens wel zeer sterk dat je allochtonen in Barneveld hebt met eerder genoemde namen. Naar de motieven van dit radicale vriendenclubje kunnen we alleen gissen.Maar we weten wel zeker dat deze jongens moordenaars zijn.Heeft hij mischien iets gezegd wat de daders niet beviel?Het zou toch van de zotte zijn als je tegenwoordig niet eens meer mag zeggen wat je wilt.Waren zij het mischien niet eens met hem?Heeft hij ze mischien beledigd? Ik vind dat justitie een onderzoek moet instellen naar alle jongeren uit Barneveld, wie weet lopen er wel meer radicale jongeren rond.

Dutchman
22-11-2004, 13:18

Edward, Sjonnie en Wesley zijn erbij gekomen, en Frank is gegaan. Is dit nu zinloos of zinvol geweld?Vier jonge gezonde Hollandse blanke jongens die het nodig vinden om een 19-jarige jongen dood te slaan.Waar zou het aan kunnen liggen dat deze jonge jongens veranderen in moordenaars?Ligt het aan de opvoeding?Ligt het aan de religie of waren ze juist ongelovig?Waardoor zijn deze jongens zo geradicaliseert?Mag je tegenwoordig niet meer zeggen wat je wilt zonder dat je wordt doodgeslagen? (bron: Telegraaf) NIJKERKERVEEN - Een 19-jarige man uit Amersfoort is zondag overleden aan de verwondingen die hij in de nacht van zaterdag op zondag opliep bij een vechtpartij in Nijkerkerveen. De politie heeft vier verdachten opgepakt. De vechtpartij brak rond half drie 's nacht uit voor een horecazaak. Gewaarschuwde agenten troffen daar het zwaargewonde slachtoffer aan. Volgens omstanders was de man tijdens de vechtpartij in elkaar gezakt. De andere betrokkenen bij de vechtpartij vertrokken vervolgens per taxi. De politie achterhaalde de taxi en hield de vier passagiers aan. De verdachten zijn twee mannen van 20 jaar en twee mannen van 21 jaar, allen afkomstig uit Barneveld. Het slachtoffer werd met letsel aan hoofd overgebracht naar het Utrechts Medisch Centrum. De 19-jarige overleed daar in de loop van zondag. De politie is bezig met een uitgebreid onderzoek, dat duidelijk moet maken wat er zich precies heeft afgespeeld. Het is wel duidelijk dat er bij de vechtpartij geen wapens zijn gebruikt. De vier verdachten zijn inmiddels in verzekering gesteld IK zie nergens staan dat de daders "gezonde Hollandse blanke jongens" zijn.Dus verdraai het niet in je eigen voordeel , heb je niks aan.

matahari
22-11-2004, 13:42
Ja hoor, natuurlijk.Op de eerder genoemde website kan je reacties lezen van de mensen die ze kennen.Het zijn gewoon blanke Hollandse jongens, dat heb je maar te accepteren.

magje
22-11-2004, 13:42
Sorry maar ik kan ook op die site nergens terug vinden waar het nu echt om gaat...en of het Hollanders zijn. BTW, ben je dan geen onrust aan het zaaien :jammer:

Wael_progressiv
22-11-2004, 13:49
Iedereen die hier woont en (ook) de NL nationaliteit heeft zijn voor mij gewoon Nederlandse jongeren. Ik vindt het telkens weer onnozel om erbij te vermelden of het om Antiliaanse, Marokkaanse of Surinaamse jongeren gaat. Het is gewoon een feit dat dit soort dingen helaas te veel voorkomen, vooral in het uitgaans-circuit, en deze daders moeten gewoon HARD GESTRAFT worden!

saiya
22-11-2004, 13:57
Als het buitenlanders waren dan was het vast in heel grote letters geschreven dus ik ga er in ieder geval van uit dat het gewoon nederlanders zijn.

theedoek
22-11-2004, 13:59
Als het buitenlanders waren dan was het vast in heel grote letters geschreven dus ik ga er in ieder geval van uit dat het gewoon nederlanders zijn. Waar slaat dit nou op? Zijn sommige nog steeds voor slachtoffer aan het spelen?

House
22-11-2004, 14:05
Als het om blanke jongeren gaat, dan komt het door hun achterlijke religie, nl. de religie Alcohol. Ze zouden die religie in deze Nederlandse samenleving gewoon moeten afschaffen.

saiya
22-11-2004, 14:08
Waar slaat dit nou op? Zijn sommige nog steeds voor slachtoffer aan het spelen? Ja, ok Sorry. Maar het valt me op dat kranten altijd moeten vermelden dat het om een buitenlanders, dus als het eenkeertje niet staat dan denk ik ook dan is het dit keer geen buitenlander. :o

theedoek
22-11-2004, 14:09
Ik word hier ook niet serieus genomen als ongelovige of als vrouw,maar ben toch ook geen slachtoffer.

Ouidath
22-11-2004, 14:11
Ja, ok Sorry. Maar het valt me op dat kranten altijd moeten vermelden dat het om een buitenlanders, dus als het eenkeertje niet staat dan denk ik ook dan is het dit keer geen buitenlander. :o Juist ja.

metalex79
22-11-2004, 14:13

Als het om blanke jongeren gaat, dan komt het door hun achterlijke religie, nl. de religie Alcohol. Ze zouden die religie in deze Nederlandse samenleving gewoon moeten afschaffen. euhm...er zijn ook zat marokkaanse jongeren die door alcohol ten onder gaan.....en niet elke blanke jongere geeft zioch er aan over....overigens is alcohol met mate juist goeed voor je lichaam!

Pagina's : [1] 2