Bekijk originele versie : Neggafat die ik wil volgeboekt :(
Asmaetje
22-11-2004, 09:37
Lieve Zusters,
Ik had twee neggafat in op lijstje (Jamila Badri A'dam) en (Mina Shedouli Belgie) en beide zijn op mijn trouwdag volgeboekt :(
Alleen van deze twee weet ik zeker dat ik er blindelings op kon vertrouwen.
Ik heb binnenkort een afspraak met Saloua (A'foort) en Sara (Bab Marrakech)
Nu is mijn vraag aan de dames die eerder werk hebben gezien van deze neggafat en vergeleken met elkaar: "Hoe is hun kleding?"
Ik let heel erg op de kleding die ze hebben, want ik ben daar gewoon heeeeel erg kritisch in. Wie o wie kan mij helpen en wegwijs maken door haar ervaring
met mij te delen.
Ik denk er ook over na om mijn eigen kleding aan te trekken en alleen haar en make-up te laten doen. Dat zal er misschien nog beter uitzien dan een jurk die al tig keer gedragen is.
Graag jullie advies en ervaring.
Sjoekran
samimosam
22-11-2004, 09:52
Salam,
Meid, er zijn zat negaffat die mooie kleding hebben en nauwelijks gedragen, omdat ze net nieuw zijn.
Kijk bij andere topics en kijk verder dan je neus lang is:
In jurken lopen die bv. half Amsterdam gedragen heeft, is ook niet bepaald een pretje!
Succes meid en veel geluk inshallah; ik hoop dat je een onvergetelijke dag zult hebben!
Liefs, Sam.
Asmaetje
22-11-2004, 09:56
Salam,
Meid, er zijn zat neggafat die mooie kleding hebben en nauwelijks gedragen, omdat ze net nieuw zijn.
Kijk bij andere topics en kijk verder dan je neus lang is:
In jurken lopen die bv. half Amsterdam gedragen heeft, is ook niet bepaald een pretje!
Succes meid en veel geluk inshallah; ik hoop dat je een onvergetelijke dag zult hebben!
Liefs, Sam.
Je hebt gelijk meid!
Ik geef ook toe dat ik heel moeilijk ben daarin, ik ben te kritisch en maak het mezelf daarom ook moeilijk.
Mijn zoektocht gaat gewoon verder...
Zina_Chaima
22-11-2004, 09:59
Mijn zus gaat volgend jaar trouwen en heeft negaffa Meysa uit Den Bosch genomen. Misschien kun je ook bij haar een kijkje gaan nemen.. ze heeft hele mooie kleding en heeft ook nog 3 diploma's van visagiste...
Zina_Chaima
22-11-2004, 09:59
Telefoonnummer zal ik wel effe gaan kijke voor je...
Elmomina
22-11-2004, 10:02
Salam oe3alkom lieve zuster,
Ik heb je een prive mail willen sturen maar dat lukt niet omdat je, denk ik, een gast bent op dit forum.
wasalam
Asmaetje
22-11-2004, 10:03
Telefoonnummer zal ik wel effe gaan kijke voor je...
Dankjewel meid!
Kun je mij meer info geven over haar spullen? Omschrijving?
Ben je eeuwig dankbaar
Asmaetje
22-11-2004, 10:04
Je mag ook mailen naar asmaetje@yahoo.com
Sjoekran!
Hoi Asmaetje,
Ik ken ook een andere negaffa die hele mooie spullen heeft & ze heeft veel keus. Ze komt ook uit den bosch.
Ze doet niet moeilijk als je je eigen tekshitat wilt dragen; ze combineert het dan met haar sieraden en andere setjes.
Mocht je geintereseerd zijn, dan kan je het mij laten weten, dan stuur ik je haar tel etc.
Allah y kemel bel chir
Asmaetje
22-11-2004, 11:30
Hoi Asmaetje,
Ik ken ook een andere neggafa die hele mooie spullen heeft & ze heeft veel keus. Ze komt ook uit den bosch.
Ze doet niet moeilijk als je je eigen tekshitat wilt dragen; ze combineert het dan met haar sieraden en andere setjes.
Mocht je geintereseerd zijn, dan kan je het mij laten weten, dan stuur ik je haar tel etc.
Allah y kemel bel chir
Salamoe 3aleikoem,
Kun je het naar mij toe mailen? Ik kan niet pmen, ben gast
Mijn e-mailadres is asmaetje@yahoo.com
Alvast bedankt!
Ghizlane_girl
22-11-2004, 13:42
ik zal eens op mijn lijstje kijken wie er nog zo goed is hier in belgiƫ,
ik heb hier een Miriam die heel goed is.. heb haar zelf nooit meegemaakt, maar toen ik naar mijn cameravrouw ging en die mij een trouwcasette liet zien van een bruid, ik stond er echt versteld van hoe knap dat meisje was, de make-up, sieraden, en vooral kledij...
ik keek vooral naar de bruid dan naar de effecten die de cameravrouw gebruikt bij het filmen....
ze is van Wemmel...
laat me weten of je haar nummer nodig hebt..
engeltje4evaah
22-11-2004, 13:59
Lieve Zusters,
Ik had twee neggafat in op lijstje (Jamila Badri A'dam) en (Mina Shedouli Belgie) en beide zijn op mijn trouwdag volgeboekt :(
Alleen van deze twee weet ik zeker dat ik er blindelings op kon vertrouwen.
Ik heb binnenkort een afspraak met Saloua (A'foort) en Sara (Bab Marrakech)
Nu is mijn vraag aan de dames die eerder werk hebben gezien van deze neggafat en vergeleken met elkaar: "Hoe is hun kleding?"
Ik let heel erg op de kleding die ze hebben, want ik ben daar gewoon heeeeel erg kritisch in. Wie o wie kan mij helpen en wegwijs maken door haar ervaring
met mij te delen.
Ik denk er ook over na om mijn eigen kleding aan te trekken en alleen haar en make-up te laten doen. Dat zal er misschien nog beter uitzien dan een jurk die al tig keer gedragen is.
Graag jullie advies en ervaring.
Sjoekran
asalamoe 3alaikoum zuster,
ik raad je echt Meysa uit Den Bosch aan. Echt macha allah, haar werk is echt klasse! En zoals Zina_Chaima zei, heeft ze drie diploma's omtrent visagie!!
Ik kom zelf ook uit Den Bosch en heb haar meerdere keren meegemaakt op een bruiloft. Een echte aanrader!!
Hier is haar nummer:
Negaffa Meysa: 0613838165
En allah ej kemel bi al-gair incha allah.
wasalam
Asmaetje
22-11-2004, 14:14
Dankjewel meiden!!!
Ik kom nu al een end op weg, begin eindelijk door de bomen het bos te zien!
Ik heb ze gebeld, moet vanavond terugbellen.
engeltje4evaah
22-11-2004, 14:33
asalam,
ik ben blij voor je. Het is zeker de moeite waard. Ik heb zelf de fotoalbum van Meysa gezien echt mooi. Maar meid heb je misschien msn? Dan kan ik je meer vertellen.
wasalam
p.s.: schrijf terug
Asmaetje
22-11-2004, 14:38
asalam,
ik ben blij voor je. Het is zeker de moeite waard. Ik heb zelf de fotoalbum van Meysa gezien echt mooi. Maar meid heb je misschien msn? Dan kan ik je meer vertellen.
wasalam
p.s.: schrijf terug
Ik heb helaas geen msn, je mag mij wel mailen naar asmaetje@yahoo.com
Ik zit constant achter de pc, dus kan gewoon heen en weer mailen met je.
Tot mails!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.