Bekijk originele versie : Kan iemand me wat adviezen geven voor het trouwen gaan...
Sjakiebousjans
21-11-2004, 21:58
:D Binnenkort stap ik 't huwelijksbootje in samen met mijn prinsesje Insha Allah, mijn vraag is of er nog wat adviezen zijn...
Wat kan ik beslist niet maken of zeggen?
Wat zijn de stappen die ik moet volgen, moet ik zelf indianen geluiden produceren?
Mag ik zelf nog kiezen wat voor melk ik wil... heb dan toch liever karnemelk :(
En als je niet wilt dansen kan dat ook :traan1:
Kan iemand me helpen svp?
Shoekran alvast. :o
Sjakiebousjans
21-11-2004, 22:02
meen je dit nou?? :maf:
Ja duh!!! :kwaad:
:D Binnenkort stap ik 't huwelijksbootje in samen met mijn prinsesje Insha Allah, mijn vraag is of er nog wat adviezen zijn...
Wat kan ik beslist niet maken of zeggen?
Wat zijn de stappen die ik moet volgen, moet ik zelf indianen geluiden produceren?
Mag ik zelf nog kiezen wat voor melk ik wil... heb dan toch liever karnemelk :(
En als je niet wilt dansen kan dat ook :traan1:
Kan iemand me helpen svp?
Shoekran alvast. :o
Doe wat je denkt wat het beste is Als jij van karnemelk houd dat drink je dat het is dan niet volgens de sunnuh ...
Sjakiebousjans
21-11-2004, 22:11
Doe wat je denkt wat het beste is Als jij van karnemelk houd dat drink je dat het is dan niet volgens de sunnuh ...
Ik vraag juist advies dus niet wat ik zelf denk, als ik het had geweten dan zou ik het niet vragen:)
Sjakiebousjans
22-11-2004, 10:01
Nou mensen? :confused:
samira1979
22-11-2004, 12:11
Nou Sjakie, drink nou lekker chocolademelk als je geen melk lust. Dan ka nje het nog effe vragen aan Sjakie van het chocoladefabriek
Mysticalia
22-11-2004, 12:14
Omdat niemand je serieus wilt nemen, zal ik dat doen :D .
Wat je beslist niet kunt maken is als een clown bij lopen :maf:
Welke stappen die je moet volgen? waar wil je beginnen? dan leg ik het je stap per stap uit :D
Je mag zelf uitmaken wat je wilt drinken, sinaas is ook goed :o doe het in een
donker glaasje zodat niemand het ziet :hihi:
Als je niet wilt dansen, moet je het niet doen ;) Niets doen tegen je zin :o
zo, nog vragen? :D
midnaight
22-11-2004, 14:18
heb je geen zussen wie je het kan vragen dan,,,,en ziana begeleid ook altijd de bruidgom op de dag zelf dus maak je niet druk komt goed allemaal
fatima_O
22-11-2004, 14:48
nou ik wens je veel geluk insa allah
noumidia1980
22-11-2004, 16:25
Je moet vooral jezelf blijven!!!!!!!!!!!!
ilyas_22
23-11-2004, 13:27
Gewoon zitten klaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.