Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer Heb je Voor het Laatst

Pagina's : [1] 2 3

EmiR_Soltan
12-01-2003, 19:45

..Gehuild? Waar is de laatste keer dat je hebt gehuild? En hoe komt het?

SweetRose
12-01-2003, 19:45
te privé

Guadaloupe
12-01-2003, 19:47
net nog, ik baal ontzettend van school en huilde op me kamer

EmiR_Soltan
12-01-2003, 19:49
Ik huil wel eens van binnen en laat ik de tranen vallen de woorden zijn mijn tranen kinderen van mijn hart en broerders van mijn verdriet van mijn vreugde en van mijn geluk

delila16
12-01-2003, 19:50

Origineel gepost door EmiR_Soltan ..Gehuild? Waar is de laatste keer dat je hebt gehuild? En hoe komt het? hhmm Vorige week vrijdag, een vriendin van mij was ontzettend down, door bepaalde omstandigheden dus besloot ik mee te huilen :D

Rajaa
12-01-2003, 19:51
Origineel gepost door EmiR_Soltan ..Gehuild? Waar is de laatste keer dat je hebt gehuild? En hoe komt het? Net nog, toen ik me bedacht dat er mensen zullen zijn die jou ook echt zien..

SweetRose
12-01-2003, 19:52
en jij emir?

EMIEN
12-01-2003, 19:54
Zeven tranen Is dit vretend gevoel verenigbaar Met het voltrokken geschenk Van de vrijheid van het nieuwe leven Dat in mijn Zeven Tranen vloeit Mijn handen zonder sympathie in strijd Met de verloren monden van verdriet Mijn Zeven Tranen zullen hun reis volbrengen Als ze niet in een aanraking verslikken Het water dat zich geduldig schaart In de blikken van mijn kristallen ogen Zal net als mijn droefheid nog een keer terug kijken Voordat mijn Zeven Tranen deze meenemen Als de verbeten leed lichamelijk wordt verzet In de overeenkomstige doelen van mijn Zeven Tranen Dan zal de kwetsbare dam zich openen Om weg te maken voor de uitbrekende pijn Mijn Zeven Tranen geven verlies een betekenis Van in de zijnen bedoelde voldoening Ze zijn de blikken van mijn ogen kwijt geraakt Net zoals jij ontsnapte uit dit warme kanaal van liefde Een Broederschap zonder bestemming Zo zijn mijn Zeven Tranen hun tocht begonnen Een tocht waar het spoor dat ze afzetten Mij meer verteld dan de korte val Zeven vlekken op het geschreven papier met inkt En ziet hoe de twee vloeistoffen geluidloos strijden Maar het verloren water zal droog niets achterlaten Terwijl mijn laatste woorden altijd de overwinning zullen roepen Overwinning op de steken in mijn hart Sorry Emir kon het niet laten :rolleyes:

RaiseUp
12-01-2003, 19:55
Ik jank eigenlijk niet zo snel. Laatst was een paar maanden geleden. Het was heeeeel laat en ik lag in me bed en dacht na over het leven. o nee ik huilde nog een maand geleden. Niet echt huilen. Beetje tranen in me ogen. die khutba van die imam in mekka had indruk op me gemaakt. Al die mensen daar huilen. Heel mekka moest daar zeker om gehuild hebben. but hey who cares :D

delila16
12-01-2003, 19:55
Origineel gepost door EMIEN Zeven tranen Is dit vretend gevoel verenigbaar Met het voltrokken geschenk Van de vrijheid van het nieuwe leven Dat in mijn Zeven Tranen vloeit Mijn handen zonder sympathie in strijd Met de verloren monden van verdriet Mijn Zeven Tranen zullen hun reis volbrengen Als ze niet in een aanraking verslikken Het water dat zich geduldig schaart In de blikken van mijn kristallen ogen Zal net als mijn droefheid nog een keer terug kijken Voordat mijn Zeven Tranen deze meenemen Als de verbeten leed lichamelijk wordt verzet In de overeenkomstige doelen van mijn Zeven Tranen Dan zal de kwetsbare dam zich openen Om weg te maken voor de uitbrekende pijn Mijn Zeven Tranen geven verlies een betekenis Van in de zijnen bedoelde voldoening Ze zijn de blikken van mijn ogen kwijt geraakt Net zoals jij ontsnapte uit dit warme kanaal van liefde Een Broederschap zonder bestemming Zo zijn mijn Zeven Tranen hun tocht begonnen Een tocht waar het spoor dat ze afzetten Mij meer verteld dan de korte val Zeven vlekken op het geschreven papier met inkt En ziet hoe de twee vloeistoffen geluidloos strijden Maar het verloren water zal droog niets achterlaten Terwijl mijn laatste woorden altijd de overwinning zullen roepen Overwinning op de steken in mijn hart Sorry Emir kon het niet laten :rolleyes: wauw :Iluvu:

Cina
12-01-2003, 19:56
Eergisteren...:traan1:

Angel
12-01-2003, 19:57
Origineel gepost door EmiR_Soltan ..Gehuild? Waar is de laatste keer dat je hebt gehuild? En hoe komt het? wanneer: gisteren Waarom: is prive :)

delila16
Origineel gepost door RaiseUp Ik jank eigenlijk niet zo snel. Laatst was een paar maanden geleden. Het was heeeeel laat en ik lag in me bed en dacht na over het leven. o nee ik huilde nog een maand geleden. Niet echt huilen. Beetje tranen in me ogen. die khutba van die imam in mekka had indruk op me gemaakt. Al die mensen daar huilen. Heel mekka moest daar zeker om gehuild hebben. but hey who cares :D I care.. Ik heb nog nooit een jongen gezien die moest huilen van ontroering. :Iluvu:

EmiR_Soltan
Origineel gepost door EMIEN Zeven tranen Is dit vretend gevoel verenigbaar Met het voltrokken geschenk Van de vrijheid van het nieuwe leven Dat in mijn Zeven Tranen vloeit Mijn handen zonder sympathie in strijd Met de verloren monden van verdriet Mijn Zeven Tranen zullen hun reis volbrengen Als ze niet in een aanraking verslikken Het water dat zich geduldig schaart In de blikken van mijn kristallen ogen Zal net als mijn droefheid nog een keer terug kijken Voordat mijn Zeven Tranen deze meenemen Als de verbeten leed lichamelijk wordt verzet In de overeenkomstige doelen van mijn Zeven Tranen Dan zal de kwetsbare dam zich openen Om weg te maken voor de uitbrekende pijn Mijn Zeven Tranen geven verlies een betekenis Van in de zijnen bedoelde voldoening Ze zijn de blikken van mijn ogen kwijt geraakt Net zoals jij ontsnapte uit dit warme kanaal van liefde Een Broederschap zonder bestemming Zo zijn mijn Zeven Tranen hun tocht begonnen Een tocht waar het spoor dat ze afzetten Mij meer verteld dan de korte val Zeven vlekken op het geschreven papier met inkt En ziet hoe de twee vloeistoffen geluidloos strijden Maar het verloren water zal droog niets achterlaten Terwijl mijn laatste woorden altijd de overwinning zullen roepen Overwinning op de steken in mijn hart Sorry Emir kon het niet laten :rolleyes: Allah Yerdi 3laik Emien. :verliefd: Echt Heel mooi.

_MaJesTeiT_
12-01-2003, 19:58

Origineel gepost door Cina Eergisteren...:traan1: vertel eens meiske wat heb je op je hart.....verdriet..... Ik huil vandaag voor het feit, dat er zulke lieve personen bestaan en 1 ervan is een schat van een mens en jij weet wie het is..... ;) :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3