Bekijk originele versie : Ziana Nouha
Hoi,
Wie kan me helpen aan de gegevens van neggafa Nouha. (weet niet of je haar naam zo schrijft).
Volgens mij zit ze in Amsterdam.
Ze heeft ook een catering.
Alvast bedankt!.
noumidia1980
21-11-2004, 20:07
Hoi,
Wie kan me helpen aan de gegevens van neggafa Nouha. (weet niet of je haar naam zo schrijft).
Volgens mij zit ze in Amsterdam.
Ze heeft ook een catering.
Alvast bedankt!
Ze zit op de lodeweijk van deijselstraat ioin amsterdam slotermeer
ik moet er ook bij zeggen dat, ze haar website al jaren hetzelfde is, en dat haar werk nu wel goed is hoor, ze heeft pas nieuwe jurken gehaald en die zijn wel leuk om te zien.
firdaus116
21-11-2004, 22:36
heeft iemand haar nummer???
of een exacte adres
noumidia1980
22-11-2004, 09:20
De website is www.beautynoeha.nl. Alleen is de website nog niet helemaal af!
Ik heb haar ook op mijn trouwfeest gedaan en ik heb daar erg spijt van. Ze heeft hele mooie spullen, de mooiste die ik in Nederland gezien heb, maar ze is wel een bitch! We hadden van te voren duidelijke afspraken gemaakt. ik heb haar op vrijdag hennadag betaald en de volgende dag in de zaal wilde ze nog meer geld, omdat ik haar witte jurk niet mooi vond en ik die van mezelf aan wilde. Ik wilde haar niet meer geld geven, toen dreigde ze me dat ze haar spullen ging pakken en er vandoor zou gaan. Bovendien had ze helemaal geen aandacht voor mij. Ze wilde alleen maar reklame maken voor haar zelf en kaartjes uitdelen etc. Ze is echt een geldwolf!!!!!!!!!!
meknessia86
22-11-2004, 14:49
Ik heb haar ook op mijn trouwfeest gedaan en ik heb daar erg spijt van. Ze heeft hele mooie spullen, de mooiste die ik in Nederland gezien heb, maar ze is wel een bitch! We hadden van te voren duidelijke afspraken gemaakt. ik heb haar op vrijdag hennadag betaald en de volgende dag in de zaal wilde ze nog meer geld, omdat ik haar witte jurk niet mooi vond en ik die van mezelf aan wilde. Ik wilde haar niet meer geld geven, toen dreigde ze me dat ze haar spullen ging pakken en er vandoor zou gaan. Bovendien had ze helemaal geen aandacht voor mij. Ze wilde alleen maar reklame maken voor haar zelf en kaartjes uitdelen etc. Ze is echt een geldwolf!!!!!!!!!!
That sucks :(
noumidia1980
22-11-2004, 15:11
Volgens mij is dit gewoon bullshitt en wil je haar zwart maken!!!!!!!!!!!!!
hahhahahahahahahah.
Ik ken haar heel goed en geloof er geen bal van.
Ook is ze dus geeeeeeeeeeeeeeen geldwolf!
Als ze ziet dat haar bruidjes krap bij kas zitten geeft ze juist extra korting en de mensen die haar kennen weten dat!
Sorrie, maar dit is echt gebeurd!!! Waarom zou ik dit bedenken? Mijn broer heeft met haar gepraat en haar tot rust gepraat en haar dat geld gegeven. Ik heb er niets aan om iemand zwart te maken. Ik zit niet in die bizness!! Maar het is gewoon heel erg als een neggafae je zoiets flikt!!
Bovendien zou ze een andere volwassen vrouw meenemen en uiteindelijk had ze een meisje van 15 / 16 mee. Ik dacht.... wat is dit gaat dat kind mij rondleiden??
Dat meisje had netjes een takshita aan, dus ik dacht oke... goed. Later op de avond deed dat meisje die jurk uit en liep ze rond in een witte linnen broek waardoor haar string gewoon te zien was!! Schandalig om dat op je foto's en op je video band terug te zien!! vind je niet?????!!!!!!!!!!
noumidia1980
22-11-2004, 15:34
Je weet toch van tevoren welke jurken je gaat aantrekken!
oujdiasec
22-11-2004, 15:51
ik heb ook heel veel goede dingen gehoord over neggafa nouha maar heb haar zelf nog nooit meegemaakt op een feest van familie of kennissen maar wens je
succes met je keuze
UIteraard weet je als bruidje van te voren te weten wat je aantrekt en dat wist ik ook!! behalve de witte jurk. Zij had daar 1 die ik niet mooi vond en ze stelde me gerust dat ze een hele mooie nieuwe binnen zou krijgen en dat ik dat zeker mooi zou vinden.
Maar wat is jouw probleem????????
Jij vind haar goed en ik niet!! Jij geeft jou advies en ik de meine.... Het aanstaande bruidje maakt haar eigen beslissing.
Het lijkt wel of je leven ervanaf hangt.............
noumidia1980
22-11-2004, 16:12
UIteraard weet je als bruidje van te voren te weten wat je aantrekt en dat wist ik ook!! behalve de witte jurk. Zij had daar 1 die ik niet mooi vond en ze stelde me gerust dat ze een hele mooie nieuwe binnen zou krijgen en dat ik dat zeker mooi zou vinden.
Maar wat is jouw probleem????????
Jij vind haar goed en ik niet!! Jij geeft jou advies en ik de meine.... Het aanstaande bruidje maakt haar eigen beslissing.
Het lijkt wel of je leven ervanaf hangt.............
Percies het aanstaande bruidje maakt haar eigen beslissing.
En hoe bedoel je wat is jou probleem? En ik gaf geen advies ik zei alleen maar dat ik dat niet geloofde.dussssssssssss
Allahoeahlem.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.