Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Nouran en Danny ; GTST?

Pagina's : [1] 2

Madame.k
14-02-2012, 15:41

Wat speelde er tussen hen in het verleden? Ik heb deze week bijna alle afleveringen gemist, kan iemand mijn geheugen opfrissen. :hihi:

omayra
14-02-2012, 15:45
Ze hadden een relatie en hij heeft haar zwanger gemaakt. Ze heeft daarna abortus gepleegd. Haar zus zit nu wraak op hem te nemen, door boetes enzo uit te schrijven.

z0uina
14-02-2012, 15:48
Ze hebben een relatie gehad en toen is ze zwanger geraakt en heeft ze abortus moeten plegen en hij is er nooit voor haar geweest. Die stomme zus van haar is wraak aan het nemen door danny boetes te geven. Ik irriteer me trouwens aan haar zus ze denkt echt dat ze heel wat is bah bah. www.rtlxl.nl kijk hier op :haha:

la-mis
14-02-2012, 15:52
Hah je geheugen opfrissen met nieuwe informatie.

babygirl-boy
14-02-2012, 15:55

dat is een manwijf en het ziet er naar uit dat ze een oogje heeft op bing!! bah!!!!

S.Bella
14-02-2012, 15:57
Hah je geheugen opfrissen met nieuwe informatie. :lol: hahaha scherp

Maroc_Flower
14-02-2012, 15:59
Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was. Ik weet het zeker!

Bisou.
14-02-2012, 16:02
Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was. Ik weet het zeker! Ik denk precies hetzelfde.

babygirl-boy
14-02-2012, 16:04
Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was. Ik weet het zeker! so jou script is ook super spannend. hahaah dat zou wel echt lachen zijn hhaha

Mvr_2010
14-02-2012, 16:07
Ze hebben een relatie gehad en toen is ze zwanger geraakt en heeft ze abortus moeten plegen en hij is er nooit voor haar geweest. Die stomme zus van haar is wraak aan het nemen door danny boetes te geven. Ik irriteer me trouwens aan haar zus ze denkt echt dat ze heel wat is bah bah. www.rtlxl.nl kijk hier op :haha: Pff ik irriteer me ook dodelijk aan haar zuss,, Ze denkt echt dat ze wat is, en ze kan niet acteren ziet er zo nep uit...

Unkown_
14-02-2012, 16:09
Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was. Ik weet het zeker! Nu je het zegt...

Samenvooraltijd
14-02-2012, 16:11
Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was. Ik weet het zeker! Dit dacht ik ook!!

moslimamma
14-02-2012, 16:24

Ze laten Marokkanen/Turken in de serie meedoen om nog meer kijkcijfers te scoren. Het is nog gelukt ook, bijna elke Marokkaans gezin heeft nu GTST aan staan 's avonds.

elhobje
14-02-2012, 16:26
Waar heeft ze dat kindje dan gelaten? :confused:

tajawt-an-moh
14-02-2012, 16:32
Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was. Ik weet het zeker! Ik denk het niet, ze vroeg het gewoon uit intresse. Ze wil alles over danny weten gewoon, niet?

Pagina's : [1] 2