Bekijk originele versie : Israël wilt toetreden tot de EU...
Blonde_Godin
21-11-2004, 19:59
...Gaaf he?
StarLighter
21-11-2004, 20:30
China ook. :D
Cicatrice
21-11-2004, 20:33
Ben ik zo tegen...een land dat bij eurovisiesongfestival (hoe ze daar al uberhaupt in komen is me ook een raadsel, maar ok laat ik geen partypooper zijn) een travo instuurt en nog wint ook...DAT bij de EU ...
mensen er zijn grenzen :ego:
Maroshima
21-11-2004, 20:41
Het lijkt met trouwens logischer dan marokko...
Ze willen al heel lang toetreden, maar zijn afgewezen. Wegens geografisch ligging en De toestand in het land en hun omgang met het palestijnse volk.
Ik wil ze er ook niet bij hebben :ego:
StarLighter
21-11-2004, 20:48
Echt niet...onze joden zijn veel relaxer. :ego:
2Smart4u
21-11-2004, 20:53
...Gaaf he?
starx komen ze NL binnen met de aankondiging:
'INPAKKEN..WEGWEZEN...OPROTTEN! NU IS HOLLAND VAN ONS!!'
dan pakken we met zn allen onze spulletjes en gaan we ergens op een boot in de noordzee wonen of sjow?
stelletje moordende criminelen
:kwaad: liever kwijt dan rijk
ItsJamal
21-11-2004, 21:19
Beargumenteer.
Maroshima
21-11-2004, 21:23
Joden zijn nette mensen, ze vallen anderen niet lastig met hun godsdienst hoewel ze zelf heel fanatiek kunnen zijn maar ze hebben veel respect voor de niet-gelovigen. We leven al eeuwen in harmonie met Joden.
En Israel is gewoon een westers land, met een - naar omstandigheden - gezonde economische huishouding en een democratische staatsinrichting. Ook in Israel werkt het pluriforme model, waar mensen van tientalle culturen en geloven in vrede samenleven. Ironisch genoeg is er slechts 1 geloof waar het niet zo mee wil vlotten...
Wael_progressiv
21-11-2004, 21:28
Ze doen al mee aan het Eurovisie Songfestival en de Europees kampioenschap voetbal. Als ze de Palestijnen hun grond teruggeven en hun net zo behandelen als de Israeliers zelf dan mag het van mij pas!
ItsJamal
21-11-2004, 21:31
Joden zijn nette mensen, ze vallen anderen niet lastig met hun godsdienst hoewel ze zelf heel fanatiek kunnen zijn maar ze hebben veel respect voor de niet-gelovigen. We leven al eeuwen in harmonie met Joden.
En Israel is gewoon een westers land, met een - naar omstandigheden - gezonde economische huishouding en een democratische staatsinrichting. Ook in Israel werkt het pluriforme model, waar mensen van tientalle culturen en geloven in vrede samenleven. Ironisch genoeg is er slechts 1 geloof waar het niet zo mee wil vlotten...
Joden kunnen nette mensen zijn, dat zou logisch zijn. Ze vallen anderen niet lastig met hun godsdienst , maar hebben wel een heel volk verjaagd danwel een groot deel van dat volk uitgemoord, en tot op de dag van vandaag, 56 jaar na de verdrijving van de Palestijnen uit hun grondgebied , zijn de israelische joden nog steeds bezig met het dwarszitten van een normaal leven van Palestijnse burgers, OOK in hun ( Palestijnen ) territorium, Westbank en Gaza. Ik heb het niet over joden, maar over israel. Dat je joden erbij haalt is niet van toepassing, want we hebben het over israel, tenzij je de joodse wereldbevolking over een kam wil scheren.
Daarbij heeft israel geen schone economische huishouding, ze worden met tientallen miljarden per jaar gesteund door Amerika, dus als die steun wegvalt, is israel failliet. Je grootste leugen is nog dat men in israel naast elkaar kan leven, zonder uitzondering van een geloof of cultuur, danwel volk. Dat is een harde leugen die met een beetje kennis over de israelisch-Palestijnse zaak wordt ontkracht. Het is wereldwijd aangenomen dat er in israel racisme heerst en waarbij het jodendom en de joodse burgers minachting moeten hebben tegenover de niet-joden.
Maroshima
21-11-2004, 21:36
Joden kunnen nette mensen zijn, dat zou logisch zijn. Ze vallen anderen niet lastig met hun godsdienst , maar hebben wel een heel volk verjaagd danwel een groot deel van dat volk uitgemoord, en tot op de dag van vandaag, 56 jaar na de verdrijving van de Palestijnen uit hun grondgebied , zijn de israelische joden nog steeds bezig met het dwarszitten van een normaal leven van Palestijnse burgers, OOK in hun ( Palestijnen ) territorium, Westbank en Gaza. Ik heb het niet over joden, maar over israel. Dat je joden erbij haalt is niet van toepassing, want we hebben het over israel, tenzij je de joodse wereldbevolking over een kam wil scheren.
Daarbij heeft israel geen schone economische huishouding, ze worden met tientallen miljarden per jaar gesteund door Amerika, dus als die steun wegvalt, is israel failliet. Je grootste leugen is nog dat men in israel naast elkaar kan leven, zonder uitzondering van een geloof of cultuur, danwel volk. Dat is een harde leugen die met een beetje kennis over de israelisch-Palestijnse zaak wordt ontkracht. Het is wereldwijd aangenomen dat er in israel racisme heerst en waarbij het jodendom en de joodse burgers minachting moeten hebben tegenover de niet-joden.
Ik lees aan de laatste regels van jouw post dat het toch niet zo heel gek is dat ik de Joden erbij haal he ? Wellciht toch wel van toepassing dan...
Over de economie: ik zei al, gegeven de omstandigheden dat het land in oorlog is ziet de economie er nog heel fatsoenlijk uit. En ik zei ook al dat in Israel alle volkeren en godsdiensten samenleven, met 1 uitzondering. Altijd diezelfde uitzondering, ik zie toch een patroon, jij niet ?
2Smart4u
21-11-2004, 21:40
Ik lees aan de laatste regels van jouw post dat het toch niet zo heel gek is dat ik de Joden erbij haal he ? Wellciht toch wel van toepassing dan...
Over de economie: ik zei al, gegeven de omstandigheden dat het land in oorlog is ziet de economie er nog heel fatsoenlijk uit. En ik zei ook al dat in Israel alle volkeren en godsdiensten samenleven, met 1 uitzondering. Altijd diezelfde uitzondering, ik zie toch een patroon, jij niet ?
ik zie maar een ding.
een stel mensen...een groep..een volk...
die een land binnenvalt...
en er zijn vlag plant..waardoor de eerdere inwoners maar moeten wijken. Als ze terug vechten, worden ze bestempeld met terroristen.....ze moeten hun mond houden en leven....als het mag van de Israelische staat dan..
en de wereld kijkt toe..
dat is wat ik zie..in Israel..
Ik vind wel goed, als israel in de eu komt dan kunnen heel veel marokkanen en andere moslims eindelijk die arme palestijnen helpen in hun strijd want dan is er vije verkeer
Met strijd bedoel ik niet zomaar burgers doden of zelfmooraansag plegen maar een echte strijd die gericht is op de miitaire macht van israel en z'n legers
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.